Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf ja Jeff ERO!

Vierailija
20.09.2026 |

Uunon saamien sisäpiiritietojen mukaan Sofian ja Jeffin suhde päättyi elokuun paikkeilla. Samaan aikaan kun Jeff nauttii taas yhteiselosta vaimonsa kanssa, Sofia viettää hiljaiseloa Dubaissa.

- Sofia ei enää postaile kuvia ylellisistä lahjoista tai valtavista kukkalähetyksistä.

Viimeisimmät otsikot Sofiasta kertovat, että hän on laittanut luksuslaukkujaan myyntiin. Laukkuja ilmestyi MyLuxe-sivustolle elokuun aikana.

Sofia on laittanut ainakin Fendi-merkkisen laukkunsa myyntiin 1 750 eurolla. Lisäksi Sofia on kertonut Instagramissaan myös kolmen muun luksuslaukun ja yhden Rolex-kellon menneen myyntiin.

Surullista :(

Kommentit (947)

Vierailija
921/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Dubaissa kalista erään kaakelitekarit raivosta, kun instagram kuvissa Rillis ajaa autoa, Tijana etupenkillä ja kuvaavat takapenkillä istuvaa Milly-tytärtä lelukasan kanssa. Barbie-nukkeja ja muuta.

Lapsen lahjoille kade lopakkoloinen näkee kuvat ja "Miten aiot korvata tämän mulle kuulitko!!??!?!???!" kaikuu kerrossänkyhostelin käytäviä myöten, niin että viereisten huoneisten asukit kuvittelee uuden droonihyökkäyksen iskeneen. :D

Mitkä noiden instatilien nimet? Kai ne voi kertoa, jos ovat julkisina.

Tijanan tili

"You have entered the link to a private account. Please, try to use the link to a public account."

Pani privaksi sen jäkeen kun suomalaiset rupes siellä häiriköimään.

Hällä on suomalaisia ystäviä, minä mukaan lukien joka autoin sitä suomi-englanti käännöstöissä, jotta saisi materiaalia avioeroa varten. Tuskin me suomalaiset ystävät tai ne hänen seuraajat häiriköi. Huom, en seuraa häntä instagramissa, en itse asiassa seuraa ketään, joten minua ei löydy hänen listastaan eikä minua voi näin ollen alkaa maalittamaan ylilaudalla tai vastaavissa.

Sellaiset häiriköineet jotka nimitelleet häntä ja kommentoivat että " mies kuuluu Sofialle, kuulunut kaksi vuotta" ja että "miksi olet niiden rakkauden ja tulevan liiton esteenä väkisin" ja "väkisin yrität pysyä naimisissa" ja "onko sinulla jotain sitä vastaan jos hankkivat lapsen". Tajuamatta että vaimo oli nimen omaan se haki eroa pettävästä miehestä joka halusi lähteä biletyskierrokselle Eurooppaan.

Vierailija
922/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Dubaissa kalista erään kaakelitekarit raivosta, kun instagram kuvissa Rillis ajaa autoa, Tijana etupenkillä ja kuvaavat takapenkillä istuvaa Milly-tytärtä lelukasan kanssa. Barbie-nukkeja ja muuta.

Lapsen lahjoille kade lopakkoloinen näkee kuvat ja "Miten aiot korvata tämän mulle kuulitko!!??!?!???!" kaikuu kerrossänkyhostelin käytäviä myöten, niin että viereisten huoneisten asukit kuvittelee uuden droonihyökkäyksen iskeneen. :D

Tijanan tili

"You have entered the link to a private account. Please, try to use the link to a public account."

Myös Uuno ja seiska rupes häitsemään Tijanaa. Ollaan siellä varmaan ihmeissään kun tuommoinen häly nousi että juoriulehdetkin häiriköi.

Pxskalehdet menee jenkkiläisen yksityishenkilön instaan kertomaan mitä suomalainen yksityishenkilö tekee(tehnyt. Onko todella juorulehdetkin jo vajonneet noin alas.

Eri asia jos jommassa kummassa maassa olisi kohteena ollut vaikka joku tärkeässä asemassa oleva henkilö, mutta silloinkin lehden kannattaisi olla hiukan varovainen juoruissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tytön nimi on Milly. Seuraavat nimetään: Billy, Trilly jne

Millionaire, billionaire, trillionaire....

:D

Tosin Milly on vaan lempinimi, Miliana vai Miliane vai mikä olikaan.

Poika on Julian ja keskimmäinen tyttö Emma Jolie tai jotain.

Milly tulee varmaan nimestä Millicent. 😏

Muita mahdollisia nimiä ovat Amelia, Emilia, Melanie jne.

Mutta jenkeissähän käytetään virallisissa yhteyksissäkin ns. lempinimiä. Donald Trump on poikkeus; hänellä sellaista ei ole. 😏

OT  Etymology of Donald

Name of Scottish kings and an early saint, from Scottish Gaelic Dòmhnall and reinforced by Medieval Latin Donvaldus ~ Donaldus, from Old Irish Domnall, from Proto-Celtic *Dubnowalos (“prince / chief of the world”). Doublet of Domhnall.

Vierailija
924/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tijanan tili

Hällä on suomalaisia ystäviä, minä mukaan lukien joka autoin sitä suomi-englanti käännöstöissä, jotta saisi materiaalia avioeroa varten. Tuskin me suomalaiset ystävät tai ne hänen seuraajat häiriköi. Huom, en seuraa häntä instagramissa, en itse asiassa seuraa ketään, joten minua ei löydy hänen listastaan eikä minua voi näin ollen alkaa maalittamaan ylilaudalla tai vastaavissa.

Sellaiset häiriköineet jotka nimitelleet häntä ja kommentoivat että " mies kuuluu Sofialle, kuulunut kaksi vuotta" ja että "miksi olet niiden rakkauden ja tulevan liiton esteenä väkisin" ja "väkisin yrität pysyä naimisissa" ja "onko sinulla jotain sitä vastaan jos hankkivat lapsen". Tajuamatta että vaimo oli nimen omaan se haki eroa pettävästä miehestä joka halusi lähteä biletyskierrokselle Eurooppaan.

Ylilaudalla tuntuu olevan henkilöitä jotka maalittavat riippumatta siitä onko joku jonkun puolella tai vastaan. Kaikista tehdään ns riistaa jolla retostellaan. Ja jos sattuu olemaan nimikaimoja niin kaiken varalta sitten maalitetaan kaikkia.

Vierailija
925/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jenkeissä tulossa oikeudenkäynti 28.10.2026 jossa sukulaisnaisen Jeri Cohenin mukaan Rillis on siirtänyt velallisten yritysten varoja muihin hallitsemiinsa tai lähipiiriin kuuluviin yrityksiin, jotta niitä ei voitaisi käyttää Jerille kuuluvan velan maksamiseen. Jeri pyrkii saamaan rahansa takaisin ja Rilliksen henkilökohtaiseen vastuuseen asiassa."

Onko Sohvis tiennyt näistä, leikkinyt tietämätöntä kunhan lahjoja ja rahaa tulee tulemistaan? Tai leikki ettei tiedä, jottei joudu mihinkään vastuuseen miehen luottokortin ja varastetun rahan käyttämisestä?

Varmaan se ois huomannut sen että sai herpeksen. Tosin voi hyvinkin olla että sillä oli se ennestään. Suunnilleen kaikilla seksityöläisillä on se.

Varmaan löytynyt jo ennestään ennen Jeffiä. Sen verran auliisti jaellut tavaraansa maailmalla. 

Oisko tää ollu se keissi kun kulki stadissa Bahamas-lippis päässä, ja huutanu kännykkään: mun pitää päästä vastaanotolle tänään sillä mä olen Helsingissä vain tänään!!!

????

On varmaan, ja Soffella oli jossain vaiheessa jotain terveydenhuoltomaksuja ulosotossakin. Onhan se koomista, että merkkivaatteissa kulkevalla ihmisellä ei ole rahaa mennä yksityiselle lääkärille. 

Vierailija
926/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jenkeissä tulossa oikeudenkäynti 28.10.2026 jossa sukulaisnaisen Jeri Cohenin mukaan Rillis on siirtänyt velallisten yritysten varoja muihin hallitsemiinsa tai lähipiiriin kuuluviin yrityksiin, jotta niitä ei voitaisi käyttää Jerille kuuluvan velan maksamiseen. Jeri pyrkii saamaan rahansa takaisin ja Rilliksen henkilökohtaiseen vastuuseen asiassa."

Onko Sohvis tiennyt näistä, leikkinyt tietämätöntä kunhan lahjoja ja rahaa tulee tulemistaan? Tai leikki ettei tiedä, jottei joudu mihinkään vastuuseen miehen luottokortin ja varastetun rahan käyttämisestä?

Varmaan se ois huomannut sen että sai herpeksen. Tosin voi hyvinkin olla että sillä oli se ennestään. Suunnilleen kaikilla seksityöläisillä on se.

Varmaan löytynyt jo ennestään ennen Jeffiä. Sen verran auliisti jaellut tavaraansa maailmalla. 

Oisko tää ollu se keissi kun kulki stadissa Bahamas-lippis päässä, ja huutanu kännykkään: mun pitää päästä vastaanotolle tänään sillä mä olen Helsingissä vain tänään!!!

????

On varmaan, ja Soffella oli jossain vaiheessa jotain terveydenhuoltomaksuja ulosotossakin. Onhan se koomista, että merkkivaatteissa kulkevalla ihmisellä ei ole rahaa mennä yksityiselle lääkärille. 

Rehellisesti hei, jos Rillipiru olisi oikeasti rakastanut Sohveeta tai välittänyt siitä, ja halunnut että pysyy terveenä ja näyttää terveeltä, olisi maksanut sille roikkuvien persimplanttien korjaukset, silikonirintojen korjaukset kun toinen menee napaa kohti ja toinen kainaloon, laminaattihampaiden vaihdot luonnollisempiin ja pienempiin kun nykyiset on miesten hampaiden kokoiset led-sinertävävalaistut laminaatit, ja varsinkin rupiarpisten puolikuolio-huulten korjaukset. Muttei näköjään kiinnostanut muu kuin "need to fuck" tai "white" ja heittää parit kassit kuvattavaksi instagramiin, aidot tai ei. Nuo parantavat korjaukset olisi toden näköisesti saanut parin Birkin-kassin hinnalla.

Vierailija
927/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tijanan tili

Ylilaudalla tuntuu olevan henkilöitä jotka maalittavat riippumatta siitä onko joku jonkun puolella tai vastaan. Kaikista tehdään ns riistaa jolla retostellaan. Ja jos sattuu olemaan nimikaimoja niin kaiken varalta sitten maalitetaan kaikkia.

Tää on ihan uskomatonta, että jotkut laittaa jollekin rillimiehen VAIMOLLE viestiä. Ketä kiinnostaa. Ja alkaa HAUKKUA  jotain random arabimuikkia 🥴

Vierailija
928/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä laskeutuu aina jaloilleen.

Kieltämättä. Jotenkin se vaan onnistuu porskuttamaan eteenpäin.

Vuosi vuodelta menee vaikeammaksi. Kyllä karma vielä sille iskee.

Kannattaa muistaa että on olemassa myös "hyvää" karmaa. Toki useimmille hinduille mikä tahansa karma lienee vähän vastenmielistä koska ilman neutralointia kaikenlainen karma edellyttää sen nauttimista tai kärsimistä, useimmiten syntymällä uudelleen, kaiketi jopa esimerkiksi ihan eri kulttuuriinkin.

Sohvin karma ollut sellaista että kuppaa miehet ulosottoon, turvottaa ne, saa ne raitistuneet menemään päihteiden puolelle ja alkaa luetella vaatimuksia ja ostoslistoja, pitää päästä illallisille näyttäytymään ja joka kerta uudet vaatteet ja laukut. Samaa oli Ranen ja Stefun kanssa. Jossain vaiheessa miehet selvittävät päänsä ja tajuavat missä mennään, ja heittävät loisivan naisen ulos kamoineen, tai ottavat kotiavaimet siltä pois ja jättävät portin taakse raapimaan. Tajuavat ettei sillä ole omaa elämää, omia harrastuksia, omaa kaveripiiriä, mitään omia juttuja. Roikkuu vain heidän perässään ja heidän kavereiden kanssa, itseään kuvaten. Miehet ovat olleet siinä uskossa että sillä on omaa rahaa, mutta Ranelle selvisi sitä kautta ettei rahaa ole kun Sohvi joutui soittaa Marbellasta äidilleen että äiti ostaisi sille Malaga-Helsinki lentolipun, ja kun sillä ei ollut omaa rahaa edes junalippuun, Ruisrockista Helsinkiin.

Varmasti saanut Rilliksen uskomaan että on menestynyt fitness-henkilö, missi, seurapiirijulkkis ja että on omaa rahaa. Kunnes Rillikselle selvinnyt että kyseessä on suuren suomalaisen huumevyyhdin kautta tunnetuksi tullut roskalehtijulkkis.

Vierailija
929/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkushuvit 2.0! Päätähtinä Söhvelssoni ja Rillitysröllitys. Vierailevana Rooperto from Keminmaa.

Aiemmat Sirkushuvit 1.0 saatiin kun Söhvelssoni ja Stöppelsoni seikkailivat ja sekoilivat, korona-aikojen hubaa.

Rantakoobra letkautti tuolloin vankilasta suoraan että noiden kahden touhut on kuin uudet Matti ja Mervi.

Vierailija
930/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjun kommentoijille siitä paljastuksesta nämä heikkoitsetuntoiset mamueukot on haukkuessaan miehen exää 🧙

Vierailija
931/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusila-Blörfin luonteesta kertoo paljon sekin, ettei sen kenenkään miesten vanhemmat eikä sisarukset ole koskaan pitäneet siitä.

Vierailija
932/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tijanan tili

Myös Uuno ja seiska rupes häitsemään Tijanaa. Ollaan siellä varmaan ihmeissään kun tuommoinen häly nousi että juoriulehdetkin häiriköi.

Pxskalehdet menee jenkkiläisen yksityishenkilön instaan kertomaan mitä suomalainen yksityishenkilö tekee(tehnyt. Onko todella juorulehdetkin jo vajonneet noin alas.

Eri asia jos jommassa kummassa maassa olisi kohteena ollut vaikka joku tärkeässä asemassa oleva henkilö, mutta silloinkin lehden kannattaisi olla hiukan varovainen juoruissaan.

Sofia ei ole yksityishenkilö, nauttii julkisuudesta aivan kuten Tuksu-Tukiainen ja kuvittelee olevansa Kim KardÄSShiän.

Vierailija
933/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että on olemassa myös "hyvää" karmaa. Toki useimmille hinduille mikä tahansa karma lienee vähän vastenmielistä koska ilman neutralointia kaikenlainen karma edellyttää sen nauttimista tai kärsimistä, useimmiten syntymällä uudelleen, kaiketi jopa esimerkiksi ihan eri kulttuuriinkin.

Sohvin karma ollut sellaista että kuppaa miehet ulosottoon, turvottaa ne, saa ne raitistuneet menemään päihteiden puolelle ja alkaa luetella vaatimuksia ja ostoslistoja, pitää päästä illallisille näyttäytymään ja joka kerta uudet vaatteet ja laukut. Samaa oli Ranen ja Stefun kanssa. Jossain vaiheessa miehet selvittävät päänsä ja tajuavat missä mennään, ja heittävät loisivan naisen ulos kamoineen, tai ottavat kotiavaimet siltä pois ja jättävät portin taakse raapimaan. Tajuavat ettei sillä ole omaa elämää, omia harrastuksia, omaa kaveripiiriä, mitään omia juttuja. Roikkuu vain heidän perässään ja heidän kavereiden kanssa, itseään kuvaten. Miehet ovat olleet siinä uskossa että sillä on omaa rahaa, mutta Ranelle selvisi sitä kautta ettei rahaa ole kun Sohvi joutui soittaa Marbellasta äidilleen että äiti ostaisi sille Malaga-Helsinki lentolipun, ja kun sillä ei ollut omaa rahaa edes junalippuun, Ruisrockista Helsinkiin.

Varmasti saanut Rilliksen uskomaan että on menestynyt fitness-henkilö, missi, seurapiirijulkkis ja että on omaa rahaa. Kunnes Rillikselle selvinnyt että kyseessä on suuren suomalaisen huumevyyhdin kautta tunnetuksi tullut roskalehtijulkkis.

Oho, onpas melkoinen velho naiseksi kun saa kaikki miehet päihteiden pyörteisiin ja syömään enemmän kuin kuluttavat. Kaikki ukothan on olleet alkuun viattomia ja rehtejä kansalaisia mutta Sohvin vaikutuksen alaisena kaikki sortui rikolliseen elämään...kin.

Vierailija
934/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut tuota sarjaa mutta Suomi24stä siitä kommenttia :

"Kaikki Sofian koston kohteet on kuitenkin perheellisiä ja heillä on lapsia. Viimeisimmässä sarjassa haukuttiin Nousiainen, Ranta-aho ja Stefu ja naiset jotka "väkisin haluaa heidän kanssa lisääntyä". Miten Sofia ajattelee tuolla tavalla että naiset haluaa väkisin lisääntyä noiden miesten kanssa, siis väkisin. Ajatteleeko siksi että itse halusi väkisin lisääntyä mm. Stefun kanssa, ei onnistunut, ja nyt halusi väkisin lisääntyä tämän rillimiljonäärin kanssa. Ei onnistunut. Nousiaisen kanssa avioliitossa ollessaan teki abortin koska oli juuri aloittamassa Bikini-fitness uraa ja siihen ei raskaus sopinut."

Ois vaan pysynyt uskollisena Ranta- Rossolle, niin nyt olisi jo vauva ja eläidi, ja olidi koko vankila- ajan, elänyt niiden rahoilla. Mutta, kun luulin että Steppe oli rikkaampi, mutta sehän vaan käytti tätä ja limpparia pihalle- ja rahatkin meni. 

Vierailija
935/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olidi voinut tulla omat rahat ja ihan hyvät rahat tienaamaan somrjulkkis, kun olisi toiminut oikein niiden fitnesskisojen jälkeen, oikein kunnon influensseri, mutta päätti sitten ryhtyä ammattityttöystäväksi, kun se omi helpompaa. 

Vierailija
936/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tijanan tili

Sofia ei ole yksityishenkilö, nauttii julkisuudesta aivan kuten Tuksu-Tukiainen ja kuvittelee olevansa Kim KardÄSShiän.

Pienen Suomen ( koko Suomessa asukkaista saman verran kuin muualla pienessä kaupungissa) turha julkkis, ei muuta. Vaikka täällä onkin lehtien palstoilla niin muualla maailmassa ei mitään. Sen takia sitte pashalehdet häiriköi rapakon tuolla puolen olevaa "yksityishenkilö" kun on muka tärkeäkin julkisuuden henkilö. Jotai rotia nuihin kuvitelmiin.

Vierailija
937/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun antaa narsisteille pikkusormen. Ne riipii sun elämän ruvelle. Sai huomiota siitäkin kun kertoi haluavansa erota.

Vierailija
938/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, uuden elättäjän löytäminen käy vuosi vuodelta hankalammaksi :c

Ainahan sitä voi mennä töihin

Mitä se osaa tehdä?

Ei mitään, paitsi niitä nettivalmennuksia joita on varmasti markkina täynnä.

Eikä kukaan noita enää osta. Aitolehmäkin on Kotkassa ja joutuu siksi menemään häkkiin hakattavaksi. 

Konkassa. 

Vierailija
939/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas melkoinen velho naiseksi kun saa kaikki miehet päihteiden pyörteisiin ja syömään enemmän kuin kuluttavat. Kaikki ukothan on olleet alkuun viattomia ja rehtejä kansalaisia mutta Sohvin vaikutuksen alaisena kaikki sortui rikolliseen elämään...kin.

Ei näyttänyt katuvan katiskan ja huumeiden osuutta elämäänsä. Sillä sai lesoilutuotteita, kauheuskirurgiaa, matkoja.

Sitä kadutti vain koska jäivät kiinni.

Ei ole  s y l ke n yt lasiin missään, edellinen sarja meni viinin ja viinan huuruissa kun aina lasi tai kokonainen pullo kädessä, ja viimeisimmän sarjan intron perusteella oli nautittu muutakin kuin Dubain pullovettä, kun naama väänteli laidasta toiseet ja silmät pyöri päässä sekavina.

Vierailija
940/947 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli se vertaus kuva tai meemi missä turvonneet Steppuli ja Rantsuli Soffen aikaan, ja miesten ennen kuvat joissa olivat vielä raittiina eksiensä Lindan ja Martinan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi