Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Tinja säästi 70000e vaikka ei ollut töissä?

Vierailija
20.09.2026 |

Iltalehdessä juttu, mutta maksumuurin takana. Miten Tinja onnistui säästämään 70000e ja tekikö ehkä sijoituksia vai mikä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuhan tuo, parikymmentä vuotta työttömänä laittaa joka kuukausi 100-200€ säästöön tai sjioituksiin.

Et ymmärrä työttömyydestä ja siihen liittyvästä taloudesta yhtään mitään. Kommenttisi paljastaa sen. 

Olen itse ollut 10 vuotta työtön, ja joka kuukausi jää satasia säästöön kun en käytä päihteitä ja teen ruoat itse.

Vierailija
22/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli töissä, sillain se onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapaskojen propaganda taas käynnissä. Kaikki tienaavat paljon rahaa.

Kyllä.

Lisäksi pukkaa paskauutista palkka 5000€/kk ja lyhyt koulutus... Sitten selviää, että sen 5000€/kk voi ehkä hyvällä tuurilla ansaita juuri ennen eläkeikää 30-40v kokemuksella. Työttömyyttä ei tietenkään saa olla päivääkään. Ovathan kaikki työpaikat idioottivarmoja nykyään.

Vierailija
24/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas näitä perus paskaa mitä nuo iltapäivälehdet suoltaa.

"Minna on 30 vuotias ja hänellä on jo 300k sijoitussalkkua. Näin hän onnistui siinä" luetaan eteenpäin "Minna sai 23 vuotiaana perinnöksi isältään 200k sijoitussalkun. -jatkoin vain omatoimisesti sijoittamista. Minna naurahtaa". Tai sitten "Näin Jonna elää 50€ viikossa" käy joka päivä syömässä työnantajan lounasetua käyttäen, joten jollain logiikalla tätä ei tarvitse laskea. Oli käynyt edellisviikon viikonloppuna kaupassa ostamassa kaapin täyteen ruokaa, joten ei tarvinnut tätäkään huomioida laskuissa ja kaupassa käytiin vasta torstaina, koska lauantaina tehtyä makaronilaatikkoa riitti vielä. Sen lisäksi käytiin appiukon luona syömässä lauantaina ja sunnuntaina omien vanhempien luona. Sunnuntaina saadaankin viikon ruokalaskuksi vain 52,35€.

no kyllä minä keräsin 300 k€ salkun alle 5 vuodessa nollista. Se onnistuu kun ei ihan kädetön sijoittamisen suhteen. 

Minä kolmessa vuodessa useamman miljoonan salkun. Aika surkea saavutus. Eikö kyvyt parempaan riittäneet?

Vierailija
25/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshittia, tokmanni EI tarjoa kokopäiväsiä töitä, ei ole ikinä tarjonnut. Kaikki sopparit siellä on 20-35h/vk. Ja nyt ajetaan osastovastaavienkin hommat alas. Ainoa joka on kokoaikainen, niin myymälänpäällikkö. Taisi muidelle tulla rahaa isukilta.

Olen Tokmannilla töissä ja meillä on 6 hlöä kokoaikaisena, osa vielä tavallisia myyjiä. 

Vierailija
26/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas näitä perus paskaa mitä nuo iltapäivälehdet suoltaa.

"Minna on 30 vuotias ja hänellä on jo 300k sijoitussalkkua. Näin hän onnistui siinä" luetaan eteenpäin "Minna sai 23 vuotiaana perinnöksi isältään 200k sijoitussalkun. -jatkoin vain omatoimisesti sijoittamista. Minna naurahtaa". Tai sitten "Näin Jonna elää 50€ viikossa" käy joka päivä syömässä työnantajan lounasetua käyttäen, joten jollain logiikalla tätä ei tarvitse laskea. Oli käynyt edellisviikon viikonloppuna kaupassa ostamassa kaapin täyteen ruokaa, joten ei tarvinnut tätäkään huomioida laskuissa ja kaupassa käytiin vasta torstaina, koska lauantaina tehtyä makaronilaatikkoa riitti vielä. Sen lisäksi käytiin appiukon luona syömässä lauantaina ja sunnuntaina omien vanhempien luona. Sunnuntaina saadaankin viikon ruokalaskuksi vain 52,35€.

no kyllä minä keräsin 300 k€ salkun alle 5 vuodessa nollista. Se onnistuu kun ei ihan kädetön sijoittamisen suhteen. 

Ihan varmasti Veeti, ihan varmasti. Kaikki uskoo kun niin sanot. Not.

Vierailija
27/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans

Vierailija
28/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinja on klassinen naapurintyttönainen joka ymmärtää rahan päälle. Olis unelmanainen minulle 😍

M39

Vierailija
29/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästin viime viikolla 57 miljoonaa euroa kun jätin ostamatta penthousen New Yorkista. Melkein meinasin ostaa mutta päätin kuitenkin säästää ton rahulin . Ei se säästäminen sen vaikeampaa ole .

Vierailija
30/30 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuhan tuo, parikymmentä vuotta työttömänä laittaa joka kuukausi 100-200€ säästöön tai sjioituksiin.

Et ymmärrä työttömyydestä ja siihen liittyvästä taloudesta yhtään mitään. Kommenttisi paljastaa sen. 

Se, että on työtön, ei tarkoita välttämättä että on köyhä tai tuloton. Äitinikin on työtön, mutta hyvin varakas ja hyvätuloinen.

Äitisi on harvinaisuus. Suurimalla osalla työttömistä todellisuus on aivan toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi