Keskustellaan Dr. Philista
Katsoitteko hänen ohjelmiaan?
Minusta siinä mentiin hyvän maun ja moraalin rajan yli.
Ja hänen vaimonsa on todella ärsyttävä.
Kommentit (27)
Hänet on maalitettu. En katso enää em. johtuen...
Dr. Phil oli tv:n luotettava asiantuntija - sitten kulisseista paljastui hämmentäviä tietoja:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/044eb1d3-2678-4794-927c-1b1b35…
Ei ole juuri muistoja mutta hänellä oli nätti vaimo. Ja poikien nimet oli Jay ja Jordan. Ne muistan. Kivat pojat vaikka ei tv:n perusteella voi varmaksi sanoa.
Vaimonsa on ainakin nykyään ihan järkyn laiha ja operoitu.
Aikanaan seurasin ohjelmaa paljonkin. Mielenkiintoisia juttuja oli. Mutta sitten siihenkin kyllästyi.
Katselin sitä tässä kesällä pari jakson alkua, mutta ei pystynyt enää katsoo. Jankkaamista.
Lapsena aina koulun jälkeen tai milloin tulikaan telkkarista. Jotkut jaksot aidosti auttoi tunnistamaan, että olin perheväkivallan uhri. Siis tiesin tavallaan muutenkin, mutta oli paljon sellaisia jaksoja, joissa näytettiin tosi samanlaisia tilanteita kuin meillä kotona ja kun siihen sitten Dr. Phil sanoi vanhemmille, että tekivät väärin, niin se tuntui melkein kuin olisin itse saanut hyväksyntää ja tukea samalla. Että okei, joku muukin näkee, ettei tuo ole ok.
Totta kai nyt aikuisena pidän outona konseptina koko sarjaa ja tosiaankin eettisesti epäilyttävänä, mutta uskon, että siinä aikakaudessa oli tarpeen nostaa monia kissoja tuolla tyylillä pöydälle ja herätellä ihmisiä kotona miettimään omia tilanteitaan, ja se varmasti oli omanlaisensa uuden ajan alku, jossa terapia ja mielenterveysasiat muuttui vähemmän tabu-jutuiksi.
Itse nyt aikuisena terapian käyneenä sanon, että onpa ihanaa, että enää ei tarvita tällaisia ohjelmia, joissa ihmisten vaikeuksia käytetään viihteenä, mutta valitettavasti se taisi olla hyödyllistä jollain tasolla silloin monille. En tiedä tosin saivatko vieraat itse oikeasti apua ja paraniko heidän tilanteensa, mutta toivottavasti.
Miksi venäläiset fanittaa nykyään kaikkea amerikkalaista? Onko Putinin ja Trumpin suunnitelma yhdistää maat?