Asiat ei etene kun ihastus ei uskalla sanoa mulle mitään
Mulla on harrastusporukassa yksi mies, joka vaikuttaa olevan ihastunut minuun. Nähdään useamman kerran viikossa ja olen huomannut hänen tuijottelevan katse liimautuneena minua jo pidemmän aikaa. En tiedä hänestä juuri mitään, mutta haluaisin vähän tutustua, jotta tiedän tarkemmin olisinko kiinnostunut.
MUTTA hän ei puhu minulle oikein mitään. Kun olen samassa tilassa, hän kovaäänisesti vitsailee ja puhuu niitä näitä. Kun satun hänen viereensä, ja kysyn tai sanon jotain, hän tuijottaa lasittuneena eteenpäin ja vastaa parilla sanalla. Keskustelun tunnelma on tosi vaivaantunut, joten yleensä annan olla ja sitten vaan siirryn toisaalle. Yleensä pystyn juttelemaan niitä näitä kaikille, mutta näissä meidän "keskusteluissa" on niin jännittynyt tunnelma, että oma pää lyö tyhjää, enkä keksi enää mitään sanottavaa.
Ärsyttää tää tilanne, koska alan olla hieman ihastunut häneen. Mutta ei tää näin tule etenemään mihinkään suuntaan. Tässä tätä on jo vatvottu useampi kuukausi.
Mies on minua jonkin verran vanhempi (5-10 vuotta) ja vähän nyhverö. Itse olen aika hyvässä kunnossa, itsevarma ja jutteleva. Ollaan ehkä vähän "eri tasosia", mutta minua jotenkin viehättää, kun mies on niin aito, eikä yritä olla mitään. Vaikea selittää, mutta vaikka hän on tökerö, niin silti hän on jotenkin viehättävä ja turvallinen.
Voi toki olla, että mies on myös varattu, kun en hänestä juuri mitään tiedä. Mutta jotenkin tuntuu, että hän tulee juuri samoille tunneille kuin minäkin, vaikka voisi tulla aikasemmallekkin tunnille. Tosin nää asiat voi olla myös omaa harhaa.
Onko kellään kokemusta mitä tässä voisi tehdä? Annanko vaan olla, vai voiko tässä tehdä jotain?
Kommentit (27)
Mies ei ole kiinnostunut joten unohda koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Unohda tuollainen. Ei ole oikea mies jos ei mitään osaa sanoa vaikka olet aloitteita jo tehnytkin.
Kiviriipan sä tuollaisesta itsellesi vain saisit.
Edes nainen itse ei tiedä, onko tehnyt aloitteen vai ei...
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt aloitteen jo useamman kerran. Mies ei joko ole kiinnostunut tai sitten sosiaalinen täystumpelo.
Unohda tuo omituinen tuijottaja ja jatka matkaasi.
"Katse ei ole aloite"
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä incelliakkoja. Ap ei ole tehnyt mitään aloitetta vaan on jäätynyt. Lisäksi ihastuminen on täysin apn omassa päässä. Mies ei tee aloitetta koska hän ei ole kiinnostunut. Hohhoijaa.
Onhan tehnyt. Mennyt juttelemaan, kyselemään asioita. Se mies on vastannut yhdellä sanalla ja tuijotellut lasittuneesti.
Ei yksi ihminen voi keskustelua ylläpitää kyllä siihen kaksi tarvitaan.
Naisenko pitäisi kaikki tehdä? Jotenkin miehen puolesta saada niitä sanoja miehen suusta ulos? Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitte ite osaa tehdä alotetta...
Hänhän on mennyt juttusille jo, ilmeisesti useampaan otteeseen. Ei ole saanut vastakaikua.
Uskot kaiken mitä netissä lukee?
Olen maailman rikkain ihminen. Etkö usko? Juuri sanoin olevani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, ujomiehen fantasiat osa 20463662
Jaa, ei tää kyllä tällä kertaa ole, mutta eipä tähän ketjuun paljoa järkeviä vastauksia tule, niin turhaa tästä täällä on sitten keskustella.
Ap
Mies aina saakin niin kannustavia kommentteja näissä...
Jaa, ei tää kyllä tällä kertaa ole, mutta eipä tähän ketjuun paljoa järkeviä vastauksia tule, niin turhaa tästä täällä on sitten keskustella.
Ap