Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat ei etene kun ihastus ei uskalla sanoa mulle mitään

Vierailija
20.09.2026 |

Mulla on harrastusporukassa yksi mies, joka vaikuttaa olevan ihastunut minuun. Nähdään useamman kerran viikossa ja olen huomannut hänen tuijottelevan katse liimautuneena minua jo pidemmän aikaa. En tiedä hänestä juuri mitään, mutta haluaisin vähän tutustua, jotta tiedän tarkemmin olisinko kiinnostunut.

MUTTA hän ei puhu minulle oikein mitään. Kun olen samassa tilassa, hän kovaäänisesti vitsailee ja puhuu niitä näitä. Kun satun hänen viereensä, ja kysyn tai sanon jotain, hän tuijottaa lasittuneena eteenpäin ja vastaa parilla sanalla. Keskustelun tunnelma on tosi vaivaantunut, joten yleensä annan olla ja sitten vaan siirryn toisaalle. Yleensä pystyn juttelemaan niitä näitä kaikille, mutta näissä meidän "keskusteluissa" on niin jännittynyt tunnelma, että oma pää lyö tyhjää, enkä keksi enää mitään sanottavaa.

Ärsyttää tää tilanne, koska alan olla hieman ihastunut häneen. Mutta ei tää näin tule etenemään mihinkään suuntaan. Tässä tätä on jo vatvottu useampi kuukausi.

Mies on minua jonkin verran vanhempi (5-10 vuotta) ja vähän nyhverö. Itse olen aika hyvässä kunnossa, itsevarma ja jutteleva. Ollaan ehkä vähän "eri tasosia", mutta minua jotenkin viehättää, kun mies on niin aito, eikä yritä olla mitään. Vaikea selittää, mutta vaikka hän on tökerö, niin silti hän on jotenkin viehättävä ja turvallinen.

Voi toki olla, että mies on myös varattu, kun en hänestä juuri mitään tiedä. Mutta jotenkin tuntuu, että hän tulee juuri samoille tunneille kuin minäkin, vaikka voisi tulla aikasemmallekkin tunnille. Tosin nää asiat voi olla myös omaa harhaa.

Onko kellään kokemusta mitä tässä voisi tehdä? Annanko vaan olla, vai voiko tässä tehdä jotain?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään vinkkejä?

Ap

Vierailija
2/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte ite osaa tehdä alotetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole toisianne varten jos on noin vaikeaa, valitettavasti. Sen oman ihmisen kanssa ei ole <3 Joka muuta sanoo ei ole omaansa tavannut

Vierailija
4/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todiste numero biljoona, että naiset ovat laiskoja pskoja

Vierailija
5/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mies on se joka ei puhu mulle.

Ap

Vierailija
6/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut nyhveröksi jotakuta, johon olet ihastunut? Ei oikein mahdu minun päähäni.

Vierailija
7/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja nainen laiska pska, joka ei saa mitään aikaan

Vierailija
8/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä sekoita miehen himoa ja halua sinua kohtaan siihen, että sinä pitäisit miehestä. Miehen miellyttäminen ja sitä kautta saatu mielihyvä ei ole rakkautta miestä kohtaan.

2. Älä ota miehen roolia aka ala jahtaamaan tätä miestä. 

Rehellisesti älä sotkeennu tähän mieheen ollenkaan. Hän aiheuttaa sinulle jo nyt stressiä läsnäolollaan, sillä ei hallitse tunteitaan (jännitys, aivosumu). Naisen kuuluu olla sellaisen miehen kanssa, jonka lähellä tämän on hyvä olla, ei sellaista joka manipuloi naisen tunteita negatiiviseen suuntaan.

Joskus miehen halu vetää empaattista naista puoleensa. Älä kuitenkaan erehdy luulemaan, että tämä olisi sinun haluasi miestä kohtaan. 

Vierailija
9/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mieshän se sitten saa 😁 Mies voi tuijottaa muutenkin. Ihan imarrella itseään. Ei voi tietää, mutta miten mykkään voi edes ihastua? Eihän se jatkossakaan uskalla puhua. 

Vierailija
10/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ujomiehen fantasiat osa 20463662

Vierailija
11/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen. Ei ole oikea mies jos ei mitään osaa sanoa vaikka olet aloitteita jo tehnytkin. 

Kiviriipan sä tuollaisesta itsellesi vain saisit. 

Vierailija
12/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt aloitteen jo useamman kerran. Mies ei joko ole kiinnostunut tai sitten sosiaalinen täystumpelo. 

Unohda tuo omituinen tuijottaja ja jatka matkaasi. 

Vierailija
13/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haukut nyhveröksi jotakuta, johon olet ihastunut? Ei oikein mahdu minun päähäni.

Tökerö, vähän nyhverö. Aiheuttaa jännitystä ja aivosumua. Keho kertoo, ettei voi arvostaa tai olla rento hyvä olo. Varoitusmerkkejä huonosta energiasta.

Vierailija
14/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Älä sekoita miehen himoa ja halua sinua kohtaan siihen, että sinä pitäisit miehestä. Miehen miellyttäminen ja sitä kautta saatu mielihyvä ei ole rakkautta miestä kohtaan.

2. Älä ota miehen roolia aka ala jahtaamaan tätä miestä. 

Rehellisesti älä sotkeennu tähän mieheen ollenkaan. Hän aiheuttaa sinulle jo nyt stressiä läsnäolollaan, sillä ei hallitse tunteitaan (jännitys, aivosumu). Naisen kuuluu olla sellaisen miehen kanssa, jonka lähellä tämän on hyvä olla, ei sellaista joka manipuloi naisen tunteita negatiiviseen suuntaan.

Joskus miehen halu vetää empaattista naista puoleensa. Älä kuitenkaan erehdy luulemaan, että tämä olisi sinun haluasi miestä kohtaan. 

Eli kun nainen on kiinnostunut miehestä, todellisuudessa ei ole kyse siitä että nainen olisi kiinnostunut miehestä, vaan siitä, että tämä mies maagisesti sotkee naisen mieltä vain olemassaolollaan? Ei ihme että olette sekaisin.

Vierailija
15/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sosiaalisesti täysin nolla nurkasta tuijotteleva hyypiömies keksii fantasioita? Hahaha

Vierailija
16/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen ikinä tee mitään. Odottaa vaikka ikuisuuden että kaikki tehdään valmiiksi. Sit nainen pääsee katsos sanomaan, että "Väärin" ja että "Näin se pitää..."

Vierailija
17/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on mennyt juttusille jo, ilmeisesti useampaan otteeseen. Ei ole saanut vastakaikua. 

Vierailija
18/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mieshän se sitten saa 😁 Mies voi tuijottaa muutenkin. Ihan imarrella itseään. Ei voi tietää, mutta miten mykkään voi edes ihastua? Eihän se jatkossakaan uskalla puhua. 

Nainen on kiinnostunut miehestä, joten miehen pitää tehdä aloite. Naisten logiikkaa...

Vierailija
19/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä incelliakkoja. Ap ei ole tehnyt mitään aloitetta vaan on jäätynyt. Lisäksi ihastuminen on täysin apn omassa päässä. Mies ei tee aloitetta koska hän ei ole kiinnostunut. Hohhoijaa.

Vierailija
20/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen ikinä tee mitään. Odottaa vaikka ikuisuuden että kaikki tehdään valmiiksi. Sit nainen pääsee katsos sanomaan, että "Väärin" ja että "Näin se pitää..."

Tuohan oli tehnyt. Ei ollut saanut vastakaikua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi