Kun ei ole varaa mihinkään
Kommentit (43)
ei ole varaa koska rikas rahastava eliitti tuhosi suomalaisten ostovoiman ja talouden ahneudella 2020-2026 ja jos eliittiä ei ajeta alas suomalaiset tuhoutuvat köyhyyteen...
Jos ei voi lisätä tuloja, pitää pienentää menoja.
Kävin juuri leffassa. Edellisen kerran olen käynyt vuosia sitten. Oli pakko päästä tuulettumaan kun tuntui että tulen hulluksi. Rahan puute ja ahdistus tuntu koko kropassa, niskat on jumissa koko ajan.
EK ja suomen rikkaimmat tekivät juuri sopimuksen millä niistetään köyhistä viimeisetkin ulos.
Samaa aihetta oli käsitelty toisessa ketjussa olevassa blogissa ja siinä ketjussa myös..
https://probonopublico2.wordpress.com/
Moni koittaa esittää päällepäin varkaasta ja menestyvää, vaikka on lainat ja luotot tapissa ja omakin tilanne on todellisuudessa melko kusinen
Vierailija kirjoitti:
ei ole varaa koska rikas rahastava eliitti tuhosi suomalaisten ostovoiman ja talouden ahneudella 2020-2026 ja jos eliittiä ei ajeta alas suomalaiset tuhoutuvat köyhyyteen...
Ei köyhillä ennenkään mitään ostovoimaa ollut. Siis minimitoimeentulon tasolla kamppailevilla.
Keskiluokan ostovoima taas - se on suunnattu kulutuksen sijaan säästämiseen. Keskiluokka säästää pahan päivän varalle, jotta ei tipu tyhjän päälle nyt kun tukien saantia on kiristetty.
Vierailija kirjoitti:
EK ja suomen rikkaimmat tekivät juuri sopimuksen millä niistetään köyhistä viimeisetkin ulos.
Eliitti näkee sen niin, että ei köyhiltä voi mitään niistää, koska köyhät eivät mitään kykene maksamaankaan. Köyhille vain annetaan nykyään vähän vähemmän. Sillä tavalla sitä rikkaiden rahaa jää enemmän rikkaiden omaan käyttöön.
Pulloja ja tölkkejä voi aina kerätä. Paikasta toiseen voi liikkua kävellen, niin säästyy bussilippurahat (itse kävelen usein 19 km mennen ja palaten 19 km). Puolukat ja sienet nyt hyviä metsässä, niitä voi poimia, niin säästyy ruokarahastakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä ihmeen rikas rahastava eliitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä ihmeen rikas rahastava eliitti?
Ne, jotka siirtää varansa veroparatiiseihin. Ja vuokranantajat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri leffassa. Edellisen kerran olen käynyt vuosia sitten. Oli pakko päästä tuulettumaan kun tuntui että tulen hulluksi. Rahan puute ja ahdistus tuntu koko kropassa, niskat on jumissa koko ajan.
Mä olisin kans ollut menossa leffaan mutta en mitenkään raski maksaa lipusta 20€ niin jätin väliin vaikka tilillä yli 12K
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka maksaa sinun toimeentulotukesi. Muut köyhät?
Jos rahasta on pulaa, kannattaa muistaa että kakkonen on ykkönen 😘
Mitä eliittiä tavallinen vuokranantaja on?
Vierailija kirjoitti:
Hölkönkölkön.
Vierailija kirjoitti:
Pulloja ja tölkkejä voi aina kerätä. Paikasta toiseen voi liikkua kävellen, niin säästyy bussilippurahat (itse kävelen usein 19 km mennen ja palaten 19 km). Puolukat ja sienet nyt hyviä metsässä, niitä voi poimia, niin säästyy ruokarahastakin vähän.
Niitä kerääjiä on nykyään paljon. Melkein kädestä vievät tölkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliitti näkee sen niin, että ei köyhiltä voi mitään niistää, koska köyhät eivät mitään kykene maksamaankaan. Köyhille vain annetaan nykyään vähän vähemmän. Sillä tavalla sitä rikkaiden rahaa jää enemmän rikkaiden omaan käyttöön.
Minkä takia kenenkään pitäisi sinulle antaa omia rahojaan??? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos rahasta on pulaa, kannattaa muistaa että kakkonen on ykkönen 😘
Myy sinä haisevaa röpötintäsi.
Ne kun varastaa muilta köyhdyttää myös itsensä , samoin häneltä varastetaan . Nuorten vaatteita on aina kirppiksillä ja ale hintaan . Käy ne aikuisillekin.
On sellainen sanonta, että ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.