YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käy lukemassa nämä kommentit, niin kuolee mieshaaveet.
Minäkin miehenä toivon näin niin ei pidä olla enää jatkossa kenenkään vastaavassa tilanteessa olevan naisen kuluttaa verorahoja valituksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis miehille nätti, naapurityttömäinen, liikunnanopettaja, joka on maanläheinen. Silti ei kelpaa. Miksi miehet nirsoilette? Kerrankin lapseton nainen joka haluaa lapsia.
Uskon naisen tässä nirsoilevan. Ehdokkaita on varmasti hänellä jonoksi asti! Mutta he eivät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset jutut on suoranaista ragebaitia miehille. Jokainen meistä tuntee varmaan monta miestä jotka ovat menneet tinderiin eivätkä edes ole ainottakaan treffiä sieltä saaneet.
Ja kylläpä te inccelit pillastuittekin 😅
Olen eri, mutta olen komea mies ja saan aika vaivatta seuraa Tinderistä, mutta minuakin vi tuttaa muiden miesten puolesta tämä juttu.
Niin mikä juttu? Että naiset ei katso naamaa vaan luonnetta ja incel-miesten luonne on yleensä paska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina huvittaa nämä, että etsin miestä, joka haluaa lapsia ja viihtyy luonnossa, mutta ei löydy. No ei varmasti, kun oikeasti siellä takana on ne 1000 kohdan listat alkaen silmien etäisyydestä toisiinsa. Ei vain nuo kaksi kriteeriä mitä uskaltaa julkisesti sanoa.
Naisilla on jokaisella oma mieltymyksensä, vaikken minä ole koskaan kuullutkaan kenenkään naisen väsäävän listoja.
Kun mietin omia miehiäni, ei heissä ole kahta samanlaista. On pitkää, on lyhyttä, on hintelää ja laihaa, on kiinteistönhuoltajaa ja teollisuuspamppua ja opiskelijoita ja tohtorismiehiä.
Ainut yhdistävä tekijä oli älykkyys ja se, että pidimme toisistamme. Kokeile ap joskus. Sun pitää ensin pitää itsestäsi eikä vinkua, ettet täytä itse keksimiäsi listoja.
Ne kyseiset miehet ovat täyttäneet sisäisen listasi, vaikka et sitä tajunnan tasolla ole huomannut. Voi veljet, kun naisilla on itsereflektio heikko, mutta toisaalta, kun naiset saavat elämässään kaiken kuin manu illallisen, niin itseä ei ole täytynyt mitenkään kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis miehille nätti, naapurityttömäinen, liikunnanopettaja, joka on maanläheinen. Silti ei kelpaa. Miksi miehet nirsoilette? Kerrankin lapseton nainen joka haluaa lapsia.
5 euron thaih uora on nätinpi ja nuorempi. Sen takia.
Ime parsaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aloituksen linkissä oleva nainen ihan kivannäköinen tavis, mutta Tinder on aikalailla seksiappi. En sano varmasti, mutta luulen, että kyseinen nainen yrittää saada (tietämättään) mätsejä juuri sellaisilta miehiltä, jotka pyörittävät panoringissä häntä näyttävämpiä ja nuorempia naisia. Tinderissä on miesenemmistö, joten voisi kuvitella, että se on naisten karkkikauppa. Todellisuudessa kuitenkin ne samat 10% miehistä siellä saa jatkuvasti seuraa ja niistä samoista miehistä kaikki naiset kilpailevat ja loput miehet luovuttavat, kun kokevat olonsa arvottomaksi.
Tai ehkä joku 10% on niitä panomiehiä, jotka tekevät, mitä huvittaa. 20% lienee sitä porukkaa, jotka saavat jonkun verran matcheja ja löytävät lopulta parin. Sitten loput 70% miehistä on enemmän tai vähemmän ilman.
Vierailija kirjoitti:
38v ja edelleen lapseton? Jokin taitaa olla naisessa pahasti vialla...
Minäkin olen nyt 36v sinkkunainen ja lapseton, kun seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Mielestäsi minussa täytyy olla jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset jutut on suoranaista ragebaitia miehille. Jokainen meistä tuntee varmaan monta miestä jotka ovat menneet tinderiin eivätkä edes ole ainottakaan treffiä sieltä saaneet.
Olen eri, mutta olen komea mies ja saan aika vaivatta seuraa Tinderistä, mutta minuakin vi tuttaa muiden miesten puolesta tämä juttu.
Ai mikä juttu? Että nainen joka asuu metsässä, ei ole huolinut sieltä alkoholisoitunutta metsäläistä? Joo itke sitä siellä iltaisin sitten 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä juttu? Että naiset ei katso naamaa vaan luonnetta ja incel-miesten luonne on yleensä paska?
Jatka vain tuon kertomista itsellesi, jos se auttaa sisäisen rauhan saavuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38v ja edelleen lapseton? Jokin taitaa olla naisessa pahasti vialla...
Ollut 11 vuotta sinkkuna, nii eipä ihme jos ei ole lapsia.
Mitä teki 18-25v aikana? Silloin niitä lapsia saa helposti jos on halua. Miehiä löytyy joka paikaista naiselle kun naiselle.
Se on turha tuossa iässä itkeä, kun ei ole miestä. Se olisi ollut 10 vuotta aikaisemmin, jos olisi ollut vakavissaan parisuhteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon naisen tässä nirsoilevan. Ehdokkaita on varmasti hänellä jonoksi asti! Mutta he eivät kelpaa.
Eli sulla ei riittänyt kielitaito jutun lukemiseen, juntti kun oot :D
Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle on pesiytynyt incelien veljeskunta, deittimaailman pohjasakka, jotka eivät saa mistään naista. Valtaosalla on vielä keski-iässä poikuus tallella ja katkeruus kasvaa vuosi vuodelta. Näiden kuhnureiden mielipiteille ei kannata antaa yhtään mitään arvoa 😤
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien kohtalon tarvitse olla samanlainen kuin sinun.
Taas tämä sama laulu. Ei muka miestä löydä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luit jutun, niin ei daamille kelpaa kuka vaan. 11 vuotta sinkkuna on kyllä lopulta ihan oma valinta.
Ei hän ole yksin ollut. Turistikaudella kyllä seuraa riittää. Maajuntit siellä nirsoilee. Olen huomannut, että lapin väki pelkää lantalaisia, koska me ollaan niiden mielestä rikkaita ja koulutettuja, liian fiksuja. Eli poikien omat ennakkoluulot siellä heitä estelevät taas.
Sun jutut on sekavia, mutta jos edes luita jutun, niin hän on asunut vasta muutaman vuoden Lapissa. Sitä ennen Helsingissä. Eli sun lappilaiennakkoluulot ei tätä selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aloituksen linkissä oleva nainen ihan kivannäköinen tavis, mutta Tinder on aikalailla seksiappi. En sano varmasti, mutta luulen, että kyseinen nainen yrittää saada (tietämättään) mätsejä juuri sellaisilta miehiltä, jotka pyörittävät panoringissä häntä näyttävämpiä ja nuorempia naisia. Tinderissä on miesenemmistö, joten voisi kuvitella, että se on naisten karkkikauppa. Todellisuudessa kuitenkin ne samat 10% miehistä siellä saa jatkuvasti seuraa ja niistä samoista miehistä kaikki naiset kilpailevat ja loput miehet luovuttavat, kun kokevat olonsa arvottomaksi.
Tai ehkä joku 10% on niitä panomiehiä, jotka tekevät, mitä huvittaa. 20% lienee sitä porukkaa, jotka saavat jonkun verran matcheja ja löytävät lopulta parin. Sitten loput 70% miehistä on enemmän tai vähemmän ilman.
Keksit vielä prosentitkin päästäsi 😅
Suomalaisista aikuisista miehistä on NAIMISISSA 50%. Sormus sormessa.
Lopuistakin iso osa parisuhteessa. Asuntomuodon mukaan sinkkuja on 19%, mutta näistäkin moni on parisuhteessa ilman kihlajaisia.
Teitä sinkkumiehiä on ehkä 10%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin mukaan perhettä haluavia miehiä ei ole löytynyt. Tää nainen on kuitenkin muuttanut vasta kolme vuotta sitten Helsingistä. Niin miten sielläkin joutui olemaan sinkku?
Hyvää yksinäistä loppuelämää teille kaikille! Pus!
Miks sä puhut saissea? Minä viiskymppinen nainen löysin miehen. Niin kyllä nelikymppiselläkin on kysyntää.