Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikäisesi näköinen?

Vierailija
19.09.2026 |

Kerro ikäsi ja perustelut.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina naytta vanhemalta ja lulevat kun minalla parta viitos luokalla.

Vierailija
22/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 50 ja en tiedä olenko ikäiseni näköinen mutta minulla on jaloissa suonikohjuja joten jalkani ovat hirveät. Monilla eläkeläisilläkään ei ole niin paljon suonikohjuja kuin minulla.

Perintötekijät vaikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 vuotias ja nainen. Näytän itseni ikäiseltä.

Vierailija
24/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kesällä työhaastattelua nuoremmalle kaverille ja kun tulin sanoneeksi että olen ollut 20 vuotta talossa, haastateltava meni vähän hämmentyneen näköiseksi ja kysyi ”kuinka vanha sinä oikein olet”.

Pari kuukautta sitten saunakaljoja ostaessa myyjä kysyi paperit.

M48

Vierailija
25/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näytän ikäiseltäni, minä olen tämän ikäinen! Ja oli helpotus, kun papereita lakattiin kysymästä pari vuotta sitten, saan olla kärttyinen keski-ikäinen. N43

Vierailija
26/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 88v ja näytän 30vuotiaalta.

Olet siis akat. P.s. kuva ois kiva

Vierailija
27/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana myytiin olutta ja tupakkaa lähikiskasta, niin voit olla varma ao etten näytä ikäiseltäni enää 30 vuotta myöhemmin.

Vierailija
28/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen keskivertoa nuorempi, vaikka ero on kaventunut nuoruusvuosien. Olin ihan vauvanaama silloin, mm. olin 24-vuotias kun 15-vuotias poika yritti tosissaan iskeä... 

Olen hoikka ja ihoni on enemmin rasvainen eikä ryppyjä ole kuin otsalla muutama. Ei ole silmäpusseja tai mustia silmänalusia, posket on hivenen alkanut pussittaa, mut vain hivenen. Hiuksissa ei ole yhtään harmaata, tämä on toisaalta harmi kun harmaat on niin tyylikkäät.

N55

Vierailija
29/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen 35-vuotias mies ja minua luullaan yleensä noin 22-24-vuotiaaksi. Näin ihmiset minulle jatkuvasti kertovat. Vuosi sitten joku jopa luuli 19-vuotiaaksi, mikä on jo aika äärimmäistä. Äskettäin tekoäly on olettanut minua 20-23-vuotiaaksi. Näytän poikkeuksellisen nuorelta, mistä ihmiset jaksavat kyllä muistuttaa. Itse olen toki tottunut omaan naamaani, mutta kieltämättä en koe suurta fyysistä muutosta esimerkiksi viimeisen kymmenen vuoden aikana, kun katson kuvia yms. 

Oletko autistinen tms?

Mä olen autistinen nainen, ja luullaan n.  15 vuotta nuoremmaksi.  

Vierailija
30/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan sillä perusteella, kun 5-kymppiä kun tuli täyteen (ei tietysti juuri sillä vuodella), niin vastakkaisen sukupuolen kiinnostus tipahti n. puoleen. En tarkoita mitään deittiappeja, vaan ihan kadulla randomhymyä ja pientä flirttiä, mitkä vähentyneet. 

Ikääntyminen on ihan perseestä.

Vierailija
31/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja kasvoista kyllä ikäiseni näköinen, mutta vartalo on hoikempi/urheilullisempi kuin keskimäärin ikäisilläni. Ihosta näkee silti iän, etenkin vatsasta kahden synnytyksen jälkeen. Mutta eipä se haittaa, kunhan saa elää terveenä ja täysillä.

Vierailija
32/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias mies, ja näytän tällä hetkellä parta ajamatta pyjamanhousuissa n. 50-vuotiaalta, mutta annas kun vedän farmarit ja tennarit jalkaan ja lähden lähikauppaan, niin on siinä söpöllä kassaneidolla taas ihmettelemistä nuorekkaan stailini kanssa.

Harhaluulot alkavat sinun iässäsi juuri vastaavan tyyppisinä.

Vierailija
33/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen. Jouduin käymään terveydenhuollossa ja hoitaja sanoi, että olen niin vähäryppyinen että minua voisi luulla viisikymppiseksi. En ole ikinä käyttänyt ryppyrasvoja enkä muitakaan hoitoja. 

Vierailija
34/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu, syö ja urheilee niin ei rupsahda. 

Ai kuten Mikael Forssell?

Vierailija
35/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ihan sillä perusteella, kun 5-kymppiä kun tuli täyteen (ei tietysti juuri sillä vuodella), niin vastakkaisen sukupuolen kiinnostus tipahti n. puoleen. En tarkoita mitään deittiappeja, vaan ihan kadulla randomhymyä ja pientä flirttiä, mitkä vähentyneet. 

En mä ole kyllä koskaan kadulla kävellessäni kiinnittänyt mihinkään flirtteihin huomiota. Edes nuorena ja nättinä.

Vierailija
36/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla oli ja käy yhä eräs mies. Arvelin aina, että on noin 52-55 vuotias. Onkin 67v. Käsittämättömän nuoren näköinen.

Vierailija
37/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 - vuotias ja nuoremman näköinen. Hurjimmat arviot ovat 30v, mutta nyt ei ole  neljään vuoteen ole kysytty papereita kaupan kassalla. Parhaat ystäväni ovat 47v ja 46v. Ovat selvästi minua vanhemman näköisiä. Sitten jotenkin se ryhti ja a olemus vanhentaa heitä myös. Ovat vähän niin kuin kumarassa ja hitaita. 

Minulta kysyttiin myös papereita aika pitkään, viimeisen kerran 46-vuotiaana (olen nyt 50). Stockalla oli yksi kassarouva, joka kysyi papereita joka kerta - jos halusin piristystä, menin hänen kassalleen oluttölkin kanssa. 

Mutta ihmiset arvioivat ikää aika eri tavalla: yksi työkaverini arvoi tuolloin minun olevan 35 ja toinen 48. Jälkimmäisen mukaan silmistä ja niiiden ympäriltä näkee iän kohtuullisen hyvin. Vaimon mukaan näytin tuolloin välillä pikkupojalta ja välillä papparaiselta. Kyllä se oikea ikä jossain näkyy, vaikka olisi hoikka ja ns. hyvin säilynyt - olemus, liike tai sitten ne silmät.

Joo, olemuksesta ja liikkeistä näkee kyllä yllättävän hyvin iän. Vaikka joku olisi täysissä talvivarustuksissa ja selin sinuun päin. 

Vierailija
38/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi katsot jokaista vastaantulijaa silmiin? 

Vierailija
39/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 vuotias mies ja moni on sanonut että näytän reilu kolmekymppiseltä.

Vierailija
40/60 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaikäisenä sain bensikseltä kaljaa ja kreikassa viinaa.. reilu kymmenen vuotta sitten multa kysyttiin papereita..suomessa..olin noin 34 vuotias tuolloin..mies...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme