Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinasi ajaa sillankaiteeseen kännykkää räplätessään, ja on nyt minulle vihainen

Vierailija
19.09.2026 |

Ollaan tien päällä ja mies alkoi katsoa kännykästään, mistä saa halvimmalla dieseliä. Sanoin siinä kohtaa että älä sitten aja ojaan, hänellä kun ei ratti pysy suorassa jos ei keskity. Nauroi että en tletenkään. 

Jatkoin itse netissä surffaamista, ja kun katsoin eteenpäin, olimme juuri osumassa sillankaiteeseen. Siis niin lähellä että siitä voi olla jälkikin, tai jos ei niin oli vain muutaman sentin päässä. Vielä rekka tulossa vastaan.

Huusin ja mies tajusi tilanteen ja teki korjausliikkeen äkkiä. Pelästyksissäni huusin että laita nyt heIvetti se kännykkä pois kun et pysy tiellä!! Laittoi, ilkeilevään sävyyn sanoi että laitetaan laitetaan, kiitos kun sanoit.

Nyt hän on loukkaantunut, kun huusin hänelle. Kuulemma ei olisi törmännyt muutenkaan vaan olisi huomannut itsekin. Niinpä niin, oltiin jo yli puoli metriä ylitetty reunaviivaa ja sillankaide oikeasti parin sentin päässä. Jännityksellä odotan pysähdystä, tuliko jälki.

Minä en kyllä anteeksi pyydä huutoani, kun mies on noin s44t4n4n tyhmä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä Ap et itse tarjoutunut etsimään tankkihintoja? Ei olisi kuskin tarvinnut edes tarttua puhelimeen.

Ei ruutuaddiktia saa irrottamaan katsetta luurista logiikalla. Yritin kerran sanoa ystävälleni että voin laittaa mapsin omaan puhelimeen pelkääjän paikalla, hänen ei tarvitse räpeltää luuria kuskina. "Ihan nopeasti minä tästä vain"... Se on vain pakkomielle saada katsoa ruutua.

Ap, älä mene enää miehen kyytiin. Henkesi on vaarassa.

Vierailija
22/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti vuodeksi hyllylle kännykän käytöstä ajon aikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykkää ei käytetä ajaessa. Just oli joku nainen tappanut moottoripyöräilijän juodessaan. Lisää keskittymistä liikenteessä toivoisin kaikille.

No olen aivan samaa mieltä, ja raivostuttaa. Ap

Kuitenkin uskallat istua kyydissä.

Vierailija
24/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää ei selata ajaessa. Miten kukaan uskaltaa olla kyydissä. Ensin pysähdytään turvalliseen paikkaan ja sitten katsotaan puhelimesta. Tulos voi olla ihmisten kuolemia, jos ei keskity ajoon tai tauota välillä ajoa, jos haluaa taukoja.

Vierailija
25/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elämässä muuta kuin ajaa autoa, ei aja autoa. Mutta auto ja kännykkä ei sovi yhteen hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi