Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinasi ajaa sillankaiteeseen kännykkää räplätessään, ja on nyt minulle vihainen

Vierailija
19.09.2026 |

Ollaan tien päällä ja mies alkoi katsoa kännykästään, mistä saa halvimmalla dieseliä. Sanoin siinä kohtaa että älä sitten aja ojaan, hänellä kun ei ratti pysy suorassa jos ei keskity. Nauroi että en tletenkään. 

Jatkoin itse netissä surffaamista, ja kun katsoin eteenpäin, olimme juuri osumassa sillankaiteeseen. Siis niin lähellä että siitä voi olla jälkikin, tai jos ei niin oli vain muutaman sentin päässä. Vielä rekka tulossa vastaan.

Huusin ja mies tajusi tilanteen ja teki korjausliikkeen äkkiä. Pelästyksissäni huusin että laita nyt heIvetti se kännykkä pois kun et pysy tiellä!! Laittoi, ilkeilevään sävyyn sanoi että laitetaan laitetaan, kiitos kun sanoit.

Nyt hän on loukkaantunut, kun huusin hänelle. Kuulemma ei olisi törmännyt muutenkaan vaan olisi huomannut itsekin. Niinpä niin, oltiin jo yli puoli metriä ylitetty reunaviivaa ja sillankaide oikeasti parin sentin päässä. Jännityksellä odotan pysähdystä, tuliko jälki.

Minä en kyllä anteeksi pyydä huutoani, kun mies on noin s44t4n4n tyhmä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää ei käytetä ajaessa. Just oli joku nainen tappanut moottoripyöräilijän juodessaan. Lisää keskittymistä liikenteessä toivoisin kaikille.

Vierailija
2/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus poliisille, selkeästi sopimaton ratin taakse. Kortti tuollaisilta pitää saada pysyvästi pois.

Vierailija
4/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkää ei käytetä ajaessa. Just oli joku nainen tappanut moottoripyöräilijän juodessaan. Lisää keskittymistä liikenteessä toivoisin kaikille.

No olen aivan samaa mieltä, ja raivostuttaa. Ap

Vierailija
5/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen ääliö! Omakin mies räplää puhelinta ajaessaan, suostuu laittamaan onneksi pois eikä uhriudu kun ärähdän. Kolaria odotellessa. 

Vierailija
6/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen mun ex miesystävä, ja itseasiassa olisikin saanut vetää sillä punaisella pakettiautollaan sillan kaiteeseen, mutta silloin kun minä en olisi ollut kyydissä. Todella outo tyyppi.

Vierailija
7/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se kamalaa jos autoon on tullut jälki, kun oikein jännityksellä tätä odotat? Pyhä lehmä jne...

Vierailija
8/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
9/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän käyttö ajaessa on huomattavasti vaarallisempaa kuin rattijuopumus.

Vierailija
10/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kamalaa jos autoon on tullut jälki, kun oikein jännityksellä tätä odotat? Pyhä lehmä jne...

Hänelle olisi ihan hirveää. Ja kun väittää ettei ollut edes lähellä, niin melkein toivon että naarmu olisi. Ap

Vierailija
11/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa puhelinta käyttää kun pysähtyy liikennevaloihin. Juuri näiden ääliöiden vuosi lakia oli pakko muuttaa, mutta ei näköjään sekään riitä. 

Vierailija
12/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä Ap et itse tarjoutunut etsimään tankkihintoja? Ei olisi kuskin tarvinnut edes tarttua puhelimeen.

Vierailija
13/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle olisi ihan hirveää. Ja kun väittää ettei ollut edes lähellä, niin melkein toivon että naarmu olisi. Ap

Naura sitten räkäisesti jos näkyy jälki.

Vierailija
14/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa puhelinta käyttää kun pysähtyy liikennevaloihin. Juuri näiden ääliöiden vuosi lakia oli pakko muuttaa, mutta ei näköjään sekään riitä. 

No tällä matkalla ei ole liikennevaloja, että eipä vaikuta asiaan. Sanoin hänelle jo ennen lähtöä että katsoo valmiiksi ne bensa-asemansa, mutta ei. Ap

Vierailija
15/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä Ap et itse tarjoutunut etsimään tankkihintoja? Ei olisi kuskin tarvinnut edes tarttua puhelimeen.

No kun he ei kumpikaan ole kuulleet, että ihminen on puhetaitoinen ja yhteistyökykyinen laumaeläin, ja älykäskin. 

Vierailija
16/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt ko sovellusta koskaan. Itse voin maksaa tankkauksen seuraavalla asemalla, ei tarvita sovelluksia. Ap

Vierailija
17/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ukko itse ei olisi voinut ajaa tien sivuun selvittämään asiaa?

Vierailija
18/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin kerran 112 kun edellä oli niin epävakaista ajoa, vaihtui vauhti tosibpaljon välillä ja välillä vastaantulevien kaistalla. Ajoin tasaisest vakkari päällä ja välimatka  vaihteli paljon. Sitten tuli paikka missä kääntyi ja oli kaista kääntyville  erikseen. Ehdin siihen viereen.  Vilkaisin nopeasti biinnoli kännykkä kädessä. En tiedä ehtikö poliisi paikalle kun oli ns. Perähikiää.  

Vierailija
19/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi!

Tämä on hyvä neuvo. Ei ne muuten opi.

Vierailija
20/25 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt ko sovellusta koskaan. Itse voin maksaa tankkauksen seuraavalla asemalla, ei tarvita sovelluksia. Ap

Olisi ne hinnat löytyneet ilman sovellustakin, pöljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme