Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Kommentit (95)
Minä olen deittaillut sinkkumiehiä, vaikka olen naimisissa ja perheenäiti.
Kovasti ovat yrittäneet saada parisuhteeseen, ostaneet lahjoja ja tarjonneet ruokaa ja leivoksia.
Vierailija kirjoitti:
Noi naisen tytär-kommentit meni kyllä niin yli, että voisi melkein ilmiantaa Poliisille. Niitä on vielä yläpeukutettu. Muistutan että salakuvaaminen on rikos.
Tuollaisilta kauhuskenaarioilta välttyy kun nainen elää lastensa kanssa yksin jos ei ole lasten isän kanssa suhteesta tullut mitään.
Mitä väliä. On silti enemmän vientiä kuin yhdelläkään keskivertomiehellä, sekä seksi- että vakava parisuhde saralla. Aina löytyy ottajia, senkun valitsee. Tosin itse viihdyn paremmin ilman miestä nykyään. Parisuhteet on aika yliarvostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Yhärit sopii satunnaiseksi huvitukseksi muttei vaimomateriaaliksi. Tyypillinen yhäri on tehnyt lapset hetken mielijohteesta jännämiehelle tai mamulle. Mies seuraa näillä tunnetusti riittää. Koko lähipubin tarjonta on käyty läpi. Enkä yllättyiisi jos yhäriltä paljastuisi onlyfans tai myisi käytettyjä pikkuhousujaan netissä.
Uusi mies saattaa saada jänniä hetkiä sen lasten jännän isän kanssa joka ei hyäksy eroa, eikä etenkään uutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ovat yrittäneet saada parisuhteeseen, ostaneet lahjoja ja tarjonneet ruokaa ja leivoksia.
Parisuhde tarkoittaa tässä tapauksessa säännöllistä pillun saantia. Ei kukaan sinkkumies suhtaudu vakavasti yhäriin vaimomateriaalina.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeliaikoina olin muutaman kuukauden itseäni yhdeksän vuotta vanhemman yyhoo-äipän toyboy. Joka deitti päätyi aivan vimmaiseen panemiseen ja kumpikin tiesi ettei siitä tule mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Ja pimpsa oli muuten todella tiukka, ainoa leidi joka koskaan saaanut pelkästään "puristelemalla" meikäläiseltä lastit lentämään.
Sinå runkkari et ole saanut keneltäkään yhtään mitään.
Suhteita on monenlaisia, prisuhteitakin. Joskus suhteet ovat pysyviä, joskus erotaan nopeastikin. Syntyy huoltajia, yksinhuoltajia, sinkkuäitejä ja niin edelleen…
Mutta syntyy myös uusia parisuhteita ja perustetaan uusperheitäkin. Joskus ne toimivat huonommin, toisinaan todella miniosti. Rohkaisevana esimerkkinä viimemaisituista tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa jätkät peiliin ja miettikää, miksi on yksinhuoltajia! Siinäpä se. Voi tietty olla leskiäkin, mutta useimmiten jätkä on luikkinut pakoon vastuuta ja sitten tullaan tänne mollaamaan yksin jääneitä äitejä. Hävetkää!
Kun miehen nainen "unohtaa" ottaa ehkäisypillerinsä ja tulee raskaaksi miehen tietämättä ehkäisyn puuttumisesta, tai tulee raskaaksi muun miehen toimesta, mies yleensä jättää epärehellisen naisensa ja ottaa tilalle rehellisemmän/paremman naiseen. Harva mies enää uskoo siihen että ehkäisymenetelmä olisi pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Lapsissa ei sinäänsä mitään vikaa mutta kahdessa suhteessa väkivaltainen, katkera ja mustasukkainen mies teki kyllä yksinhuoltajan kassa seurustelusta todella raskasta. Lähestymiskiellot ja pahoinpitelysyytteetkään ei pitäneet heitä loitolla. Lievimmillään olivat ihan vaan systemaattisen hankalia jos piti jotain lapsiinsa liittyvää yritää sopia. Sääli että kumpikin nainen oli mitä ihanin ja ei voi kun ihmetellä miten sellaisten miesten kanssa ovat ikinä edes seurustelleet saati perheen perustaneet.
Tämä. Kun on meitä miehiä fiksujakin mutta heidän, yksinhuoltaja äitien exät eivät ole. Kertokaa vain vinkkejä miten näiden kanssa edetään.
-milloin me nähtäis, koska lapset isällään?
En oikein tiedä kun sillä on jäänyt sähkölasku maksamatta ja ei voi ottaa lapsia nyt.
-viesti lasten isältä kun tiesi äidin tapailevan kanssani.
Jätä se aasi paaluun ja anna sille heiniä, kyllä se hetken siinä pärjää, tuu hoitaa nämä pennut nukkumaan.
-pitkään tapailtu ja kaikki oikein hyvin.
Mä en oikein osaa päättää kun exä on laittanut mulle viestiä että haluais kans.
-vaikka olis kuinka hyvä nii kun tällä miehellä on myös lapsia, käytännössä on mahdotonta ajatella ihan niin pitkälle että yhdessä auttais.
Mitä kertoo naisesta ettei pysty pitämään miestä?
Miksi haluaisin toisten lapsia elätettäviksi? Uusperheet onnistuu hyvi harvoin, ja ne on lapsille haitallisia yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisen edellisissä lapsissa hyviäkin puolia. Vähemmän huono omatunto tulee kun nuuhkii naisen tyttären pikkuhousuja kodinhoitohuoneessa kuin että ne olisi oman tyttären.
Pikkuhousuaddiktio on ehkä säälittävimpia kaikista fetisseistä. Innostua nyt "käärepaperista", - kuin yksivuotias lahjoja avaamassa. :)
My friend, se naisen oikea atomivoimala on siellä jalkojen välissä, ei housuissa. Uskalla joskus lähestyä sitä! :) t. kokenut nainen
Tulee hyvin nopeasti lähtö suhteesta jos alkaa lähestyä naisystävänsä tytärtä.
Uusperhe on kui madallettu auto, kerran kokeiltu ja siinä oli
Mistä mies enää löytäisi kunniallisen naisen?
Lapset myös vihaa lähes aina äiti ja isäpuoliaan. Uusperheissä kasvaneilla on todella paljon persoonallisuushäiriöitä mitä olen huomannut, ei sattumaa sekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ovat yrittäneet saada parisuhteeseen, ostaneet lahjoja ja tarjonneet ruokaa ja leivoksia.Parisuhde tarkoittaa tässä tapauksessa säännöllistä pillun saantia. Ei kukaan sinkkumies suhtaudu vakavasti yhäriin vaimomateriaalina.
Niin? En tiedä yhäreistä mitään, olen naimisissa.
Jos eroaisin, miehestä tulisi tietenkin yh. En ikinä suostuisi moiseen.
Susanna Penttilä kuvaa hyvin yhärien moraalia.
Miesten naisten kontrollointi-fantasiat taas tulilla.
Ette te saa nykynaisia jäämään huonoihin suhteisiin teidän luusereiden kanssa, pelottelemalla naisia kamalasta yyhoo-elämästä eron jälkeen.
Me eronneet naiset ja yyhoot voidaan oikein hyvin, ihan jopa erinomaisesti eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten naisten kontrollointi-fantasiat taas tulilla.
Ette te saa nykynaisia jäämään huonoihin suhteisiin teidän luusereiden kanssa, pelottelemalla naisia kamalasta yyhoo-elämästä eron jälkeen.
Me eronneet naiset ja yyhoot voidaan oikein hyvin, ihan jopa erinomaisesti eron jälkeen.
Toki sinä lihava sika voit uskotella itsellesi että voit hyvin.
Yhärit sopii satunnaiseksi huvitukseksi muttei vaimomateriaaliksi. Tyypillinen yhäri on tehnyt lapset hetken mielijohteesta jännämiehelle tai mamulle. Mies seuraa näillä tunnetusti riittää. Koko lähipubin tarjonta on käyty läpi. Enkä yllättyiisi jos yhäriltä paljastuisi onlyfans tai myisi käytettyjä pikkuhousujaan netissä.