Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa sinkkuäideissä? Ei yhtään mitään.
Ei mitään vikaa. Mutta ajatellaan nyt. Mä olen aika suosittu mies tinderissä ja mulla on ollut juttuja aika monen oikein kauniin ja kivan sinkkuäidin kanssa. He ovat sellaisia että helppo heidät on puhua ympäri.
"Vau sä oot todella komee ja vielä käyttäydytkin niin hyvin ettei kukaan mies ikinä" "mun exä vaan joi eikä tehnyt koskaan mitään muuta kuin pelas tai oli kavereiden kanssa" "mä oon aina ollu seksuaalisesti halukkaampi ku miehet".
Tuollainen on helppoa ja johtaa aina seksiin, mutta ei kyllä kiinnosta mitkään suhteet kenenkään naisen kanssa.
Lapsissa ei sinäänsä mitään vikaa mutta kahdessa suhteessa väkivaltainen, katkera ja mustasukkainen mies teki kyllä yksinhuoltajan kassa seurustelusta todella raskasta. Lähestymiskiellot ja pahoinpitelysyytteetkään ei pitäneet heitä loitolla. Lievimmillään olivat ihan vaan systemaattisen hankalia jos piti jotain lapsiinsa liittyvää yritää sopia. Sääli että kumpikin nainen oli mitä ihanin ja ei voi kun ihmetellä miten sellaisten miesten kanssa ovat ikinä edes seurustelleet saati perheen perustaneet.
Jos nykyään perheen haluaa niin se on tehtävä jo lähtökohtaisesti sillä ajatuksella että lapsi tehdään nyt tulevan exän kanssa. Katsoo vaan sellaisen miehen joka todennäköisesti maksaa elatusmaksut kiukuttelematta. Ydinperhe ei enää ole muodissa. Jos mies haluaa lapsen niin usein pitää vaan tyytyä johohnkin naiseen joka on halukas perheen perustamiseen kun ei sitä oikeaa kutenkaan löydy tai siihen ei ole miehellä mahdollisuuksia. Sama se on kenen kanssa lapset tekee kun ero tulee kuitenkin ja yleensä ennen kuin lapset edes kävelee.
Kattokaapa jätkät peiliin ja miettikää, miksi on yksinhuoltajia! Siinäpä se. Voi tietty olla leskiäkin, mutta useimmiten jätkä on luikkinut pakoon vastuuta ja sitten tullaan tänne mollaamaan yksin jääneitä äitejä. Hävetkää!
Olen itse yh äiti tai ehkäpä sinkkuäiti on oikeampi termi. Lapsilla on isä, joka heistä myös huolehtii.
En tällä hetkellä etsi seuraa koska käsittelen eroa rauhassa. Toisaalta kun lukee näitä viestiketjuja ja miesten asenteita, niin ei kyllä hirveämmin huvita alkaa etsimäänkään seuraa. Näköjään me äidit olemme roskaakin pahempia.
Olen kumminkin vasta 38v, hyvin itsestäni huolta pitänyt nainen, jolla on säästöjä, sijoituksia ja harrastuksia. Pikkuisen on siis ristiriitainen olo sen suhteen, miltä tulevaisuus tulee näyttämään rakkausrintamalla.
Taidan jatkaa vain antamalla aikaa joka parantaa, ja näyttäköön elämä sitten mitä tapahtuu. Puolisolta edellyttäisin joka tapauksessa sitä että hänelläkin on elämä hyvässä tasapainossa ja pidämme ja arvostamme aidosti toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies on heidät jättänyt jostain vakavasta syytä ja heillä on taakat rasitteenaan.
Tai sitten mies on lähtenyt karkuun isän velvollisuuksiaan?
Lähteekö mies joka on ensin tehnyt naisensa kanssa päätöksen siittää naisensa, ja sitten siittää tämän, karkuun?
Sen sijaan jos miehen nainen "unohtaa" ottaa ehkäisypillerinsä, tai tulee raskaaksi muun miehen toimesta, mies yleensä vaihtaa kumppaninsa parempaan/rehellisempään naiseen.
Onhan naisen edellisissä lapsissa hyviäkin puolia. Vähemmän huono omatunto tulee kun nuuhkii naisen tyttären pikkuhousuja kodinhoitohuoneessa kuin että ne olisi oman tyttären.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies on heidät jättänyt jostain vakavasta syytä ja heillä on taakat rasitteenaan.
Tai sitten mies on lähtenyt karkuun isän velvollisuuksiaan?
Varsinkin kun nainen ei kertonut jättävänäsä pillereitä pois ja mies ei halunnut lasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisen edellisissä lapsissa hyviäkin puolia. Vähemmän huono omatunto tulee kun nuuhkii naisen tyttären pikkuhousuja kodinhoitohuoneessa kuin että ne olisi oman tyttären.
Tästä syystä ei kyllä miehet tätä yh äitiä kiinnosta. Ihan tarpeeksi ollut miehiä elämässä, nyt nautin arjesta lasteni kanssa. Mihin ihmeseen enää tarvitsisin miestä? En halua seksiäkään enää, sali ja tanssitunnit väsyttävät sen verran. Kun lapset muuttavat omilleen muutan takaisin ulkomaille jossa asuin ennen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös piilottaa kameran tyttären huoneeseen ja kylpyhuoneeseen.
Aika moni haluaisi (toki riippuu iästä), että se suhteen alku on sellaista ollaan kahdestaan, rauhassa, mahdollisesti matkustellaan ja käydä eri paikoissa ja paljon seksiä siellä ja täällä.
Sitten kun siinä on se lapsi, nin tämä vaihe jää ikään kuin automattisesti kokonaan pois, mitään ei voi tehdä ja kaikki keskeytyy koko ajan lapsen takia ja kaikki järjestely ovat hankalia jne.
Noi naisen tytär-kommentit meni kyllä niin yli, että voisi melkein ilmiantaa Poliisille. Niitä on vielä yläpeukutettu. Muistutan että salakuvaaminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa jätkät peiliin ja miettikää, miksi on yksinhuoltajia! Siinäpä se. Voi tietty olla leskiäkin, mutta useimmiten jätkä on luikkinut pakoon vastuuta ja sitten tullaan tänne mollaamaan yksin jääneitä äitejä. Hävetkää!
On niitä siitäkin syystä että nainen on vauvakuumeessa ja biologisen kellon tikittäessä tehnyt hätiköidysti perheen jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noi naisen tytär-kommentit meni kyllä niin yli, että voisi melkein ilmiantaa Poliisille. Niitä on vielä yläpeukutettu. Muistutan että salakuvaaminen on rikos.
Mutta rikoksen suunnittelu ei ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tänä lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.
Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.
Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa lasten kanssa kotona.
Lapsellista fantisointia.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni haluaisi (toki riippuu iästä), että se suhteen alku on sellaista ollaan kahdestaan, rauhassa, mahdollisesti matkustellaan ja käydä eri paikoissa ja paljon seksiä siellä ja täällä.
Sitten kun siinä on se lapsi, nin tämä vaihe jää ikään kuin automattisesti kokonaan pois, mitään ei voi tehdä ja kaikki keskeytyy koko ajan lapsen takia ja kaikki järjestely ovat hankalia jne.
Mies jää arvoasteikossa lapsen taakse.
Käyttökelpoinen reikä. Reikä kuin reikä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousuaddiktio on ehkä säälittävimpia kaikista fetisseistä. Innostua nyt "käärepaperista", - kuin yksivuotias lahjoja avaamassa. :)
My friend, se naisen oikea atomivoimala on siellä jalkojen välissä, ei housuissa. Uskalla joskus lähestyä sitä! :) t. kokenut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tänä lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.
Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.
Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa lasten kanssa kotona.
Lapsellista fantisointia.
Mitä on FANTISOINTI?
Miehenä en ymmärrä näitä.höpötyksiä jossa dissataan yhäreitä. Itse olin kahden lapsen yh ja vientiä ois riittänyt niin että jonotuslappuja ois voinut jakaa naisille. Minä kuitenkin etsin sitä yhtä oikeaa jonka kanssa mennä naimisiin pitää kartanohäät ja sitä rataa. Ja oikea löytyi sitten ja yhä ollaan yhdessä...onnellisessa parisuhteessa. En siis kulkenut kylillä nussimassa kaikkea mikä liikkuu... etsin vaimoa pysyvään parisuhteeseen. Toinen millä dissataan yhäreitä on että ei oo rahaa. No...itse olen kovatuloinen ja kun sai elarit ja lapsilisät päälle...niin herroiksi eleltiin lasten kaa.