Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaan näytä käsittävän!

Vierailija
30.05.2007 |

Juuri eilen vinkui taas seksiä. Sanoin, etten oikein pääse fiilikseen ihan hetkessä, eikä päivällä ole aikaa miettiä koko asiaa. Mies suuttui, koska sanoi että kuulemma päätän vaan etten halua seksiä hänen kanssaan.

Sanoin, että kaikki johtuu siitä, että olen väsynyt olemaan lasten kanssa koko ajan yksin kotona ja tekemään koko ajan kotitöitä. Että mieskin voisi edes hiukan minua autaa siinä, että siivoaa omat jälkensä!

Kaikki asiat/mielentilat yms. ovat yhteydessä seksiin.

Kuinkas kävikään kun heräsin aamulla? Muovipussi keskellä keittiön tasoa, roskia siellä täällä. Mies oli käynyt suihkussa, pyyhe lattialla, pyykinkuivaustelinettä ei saanut laitettua sinne suihkun alle takaisin ja vauvan ammetta myös. Sen laskuja on levällään keittiön pöydällä ja ties mitä vielä.

Mies vakuuttaa aina kun sanoin näistä asioista, että hän muuttuu! PASKAT! Mutta eipä minua mitenkään haittaa tuo seksitön elämä!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä jalkojen välissä!

Vierailija
2/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut miehelle monta kertaa, että mulla ei riitä esileikiksi se, että ripustan pyykit, siivoan keittiön ja nukutan lapset. Kun on päivän hoitanut muita, ei hirveästi innosta enää alkaa miestä hoitamaan. Kun olimme nuoria, hän hieroi jalkojani, silitti hiuksiani yms. mistä pidän ja mikä rentoutti minua. Nykyään sellaisesta ei ole enää puhettakaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tiedän, että mies halusi vaan saada seksiä. Sekin vaan lannistaa. Muuten mies ei vapaaehtoisesti, ilman mitään taka-ajatuksia mitään tuollaista tekisi :( ap

Vierailija
4/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisit seksistä miehesi kanssa etkä vaan miettisi sotkuja.

5/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää itse ymmärtää kuinka naisen on mahdotonta rentoutua seksitunnelmaan jos ympärillä on tekemättömiä askareita.

25:

Nauttisit seksistä miehesi kanssa etkä vaan miettisi sotkuja.

Vierailija
6/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minunkin tekee seksiä mieli, mutta jos olet pienen vauvan kanssa sidoksissa 24/7, ei aikaa jää ajatuksellekaan seksistä! puhumattakaan esileikistä..

Vierailija
7/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72:

Miehen pitää itse ymmärtää kuinka naisen on mahdotonta rentoutua seksitunnelmaan jos ympärillä on tekemättömiä askareita.

Porvoo hyvä, ei se ole niistä askareista kiinni, vaan siitä, että toinen on vapaamatkustaja, joka ei kunnioita toisen toiveita edes kompromissiin asti.

Tietysti kotona päivisin oleva (normaalitilanteessa) tekee pääosan kotihommista, mutta kai normaaliälyiseltä ihmiseltä voi odottaa jonkinlaista osallistumista siihen kodin pyöritykseen ja parisuhteen muihin kuin seksiin liittyviin puoliin.

Vierailija
8/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin Xandris sun tekstin! Täyttä asiaa!:)

Vierailija
9/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä tiedän, että mies halusi vaan saada seksiä. Sekin vaan lannistaa. Muuten mies ei vapaaehtoisesti, ilman mitään taka-ajatuksia mitään tuollaista tekisi :( ap

Joskus olen suutuksissani miehelle sanonutkin kun hän yrittää hieroa, että " ei tartte hieroa kun en minä nyt seksiä tahdo" .

Tiedän kyllä että ei edistä suhdetta tämmöinen, mutta kyllä se sapettaa kun itse luulee miehen tulevan VAIN hieromaan/hoitamaan niin heti ollaan kohta kädet paidan alla ja housuissa. Ja sitten suuttuu kun en rupea millekkään ja lähtee niskojaan nakellen pois. Onko se lupaus seksistä jos antaa toisen hieroa?!? Eli minuun ei voi koskea muutoin kuin seksi mielessä?!? Ja todellakin joka välissä pitää kommentoida pyllyni muodosta tai tisseistäni... ei semmoista jaksa kuunnella päivästä toiseen. Vaikka hyväntahtoista onkin.

Mitenkä se siinä mainoksessakin menee kun mies hokee monta kertaa naiselle " minä rakastan sinua" ... liika on liikaa...

Vierailija
10/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt onneks kun on viimenen raskauskuukausi menossa niin on vähän reipastunut, mutta pyykit edelleen lattialla ja tavarat levällään yms yms. Olenkin alkanut jättää ne levälleen, sillä esim. lattialta minkään noukkiminen ei enää ole kovinkaan kiehtovaa. Enkä tosiaan ala kontallani siivoilemaan miehen sukkia ja kalsareita. Meillä on hitto vie kaikelle tavaralle paikatkin, mutta kun mies ei vaan tajua.

Muilla näytti olevan toi seksi ongelma. Meilläkin on. Mies ei nimittäin halua edes sitä. Oliskin edes joku keino, jolla suostutella siivoomaan. Minä saan aina oll avonkaamassa jos jotain pelehdintää tahdon, tosin nyt ei olis väliksikään, mutta viimeks ollaan oltu peiton alla silleen helmikuun alussa. Jee. Eikä puhettakaan mistään hieromisesta tai hellittelystä. Olis niin ihanaa kun se joskus vaikka rutistelis jalkoja pitkän päivän jälkeen (kotona myös 2,5v lapsi), mutta ei. Hänellä kuulemma kramppaa kädet.

Vierailija
11/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suinkaan päinvastoin. ihmettelen, miten mieheni on vaikeaa ymmärtää seksin olevan muutakin kuin vain hydrauliikkaa!

Vierailija
12/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pidä paikkansa että siksi ette halua seksiä kun mies ei siivoa tarpeeksi. Onhan sen nähnyt että vaikka siivoaa niin ei se tilanne muutu. Nainen keksii uuden syyn kieltäytyä. Totuus on se, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siihen miehen siivouksen määrä vaikuta.

Te naiset vaan siirrätte seksin vähyyden syyn miehen niskoille.

13/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

33:

Totuus on se, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siihen miehen siivouksen määrä vaikuta.

Vierailija
14/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisella siihen liittyy niin paljon avautumista että ei paranisi olla kovin vihainen sille jolle ns. antautuu. Ei oikein tunnut hyvältä. Kysy mieheltäsi eikö sen ole tarkoitus ollakaan sinusta kivaa? Entä jos kokeilet vaan " antaa" muutaman kerran ja teet vaikka ristisanaa siinä samalla. Sitten kysyt " no joko lopetit" . Tykkäiskö hän siitä?

Vierailija
15/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetteli, miten mulla on aikaa roikkua netissä, mutta valittaa sille noista sen sotkuista, joita ei kuulemma paljon ollut. Joo o, jos joka päivä joudun aamulla herätessäni siivoamaan miehen sotkuja, joita ei paljoa olisikaan kerralla, mutta JOKA PÄIVÄ! Kun mies ei jaksa edes lasten lelua nistaa lattialta vaan potkaisee sen pois tieltä.

Miten ihmeessä miehellä on oikeus valittaa mun nettikäytöstä kun aina on ruoka valmiina kun tulee ja kaikki muutkin perusasiat kunnossa. Miten kehtaa!

Itse hän on ollut kerran lasten kanssa koko päivän kotona ja kun itse tulin kotiin, meinasin saada sydärin. Niin sotkuista oli!!!

Kiehun täällä. ap

Vierailija
16/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti. Usein annakin ihan vain että saan sen hiljaiseksi taas vähäksi aikaa. Nyt on vaan tullut uusi kiukuttelun aihe miehelle kun hän on alkanut valittamaan siitä että joutuu olemaan se joka tekee seksistä aina aloitteen. Meillä oli jokin aika sitten juuri kunnon riita siitä kun miehen tyyli tehdä aloite on että se kysyy vaan että " Voitaisko harrastaa seksiä" ja sitten minun pitäisi olla ihan valmiina ja innoissani. Sanoin että jonkinlainen viettely ja esileikki olisi kivaa jotta pääsee edes tunnelmaan mukaan niin mies suuttui kun hänen pitää aina olla se joka viettelee ja houkuttelee minua seksiin ja että minun pitäisi olla välillä aktiivisempi tässä asiassa. Vaan kun minun ei juuri seksiä tee mieli kun on koko päivän ollut lapset kanssa ja siivonnut sotkuja niin ei siinä ole mikään kovin himokas olo ja ensinnä tekee mieli kyllä nukkua kun on lapset saanut nukahtamaan. Miehen mielestä olen omituinen ja teen tämän tahallani mutta että hänessä ei ole mitään vikaa. Eikä mene perille se että jos auttaisi joskus kotona niin voisi minullekin joskus myös seksi maistua.

Vierailija
17/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän miehessä nyt mitään vikaa voi olla!? EIPÄ!

Äsken kun oikein suutuin miehelle huusin että voi etsiä jonkun uuden muijan, joka siivoaa kotia kuin hullu ja odottaa sitä vielä perse pystyssä kotiinkin! Olipa hiljainen mies sen jälkeen ja häipyi.

Miksei mies vaan voi ymmärtää, että kun auttaa vaimoaan kotitöissä (en tarkoita missään imuroinnissa yms. vaan siivoaisi omat jälkensä), niin voisi sitä seksiäkin saada joskus, ehkä useinkin. Mutta tällä menolla tulee olemaan aika harvinaista herkkua se!

ap

Vierailija
18/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valaista: ainakin oma mieheni allekirjoitti monta kohtaa...;).

Vierailija
19/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoaa siihen että täällä on kaikki muutenkin hujan hajan niin miksi hänen tarttisi heti siivota jälkensä. Ei tajua sitä että minulla enemmän vielä hommaa kun hänenkin sotkut joudun siivoamaan eikä tosiaan tee mieli lasten sotkujen lisäksi vielä miehen jälkiä korjata.

t:7

Vierailija
20/29 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Meillä kun sanon miehen sotkuista sille, niin rupeaa valittamaan kuinka mun sotkuja ja lasten sotkuja täällä on enemmän. Niin, mutta minä siivoankin omat sotkuni! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän