Mies ei vaan näytä käsittävän!
 Juuri eilen vinkui taas seksiä. Sanoin, etten oikein pääse fiilikseen ihan hetkessä, eikä päivällä ole aikaa miettiä koko asiaa. Mies suuttui, koska sanoi että kuulemma päätän vaan etten halua seksiä hänen kanssaan.
 Sanoin, että kaikki johtuu siitä, että olen väsynyt olemaan lasten kanssa koko ajan yksin kotona ja tekemään koko ajan kotitöitä. Että mieskin voisi edes hiukan minua autaa siinä, että siivoaa omat jälkensä!
 Kaikki asiat/mielentilat yms. ovat yhteydessä seksiin.
 Kuinkas kävikään kun heräsin aamulla? Muovipussi keskellä keittiön tasoa, roskia siellä täällä. Mies oli käynyt suihkussa, pyyhe lattialla, pyykinkuivaustelinettä ei saanut laitettua sinne suihkun alle takaisin ja vauvan ammetta myös. Sen laskuja on levällään keittiön pöydällä ja ties mitä vielä.
 Mies vakuuttaa aina kun sanoin näistä asioista, että hän muuttuu! PASKAT! Mutta eipä minua mitenkään haittaa tuo seksitön elämä!
Kommentit (29)
Ja mua on sapettanut tollanen elämä jo pitkään. Vanhemmat lapsetkin jo sanoo isälleen et ei me siivota kun et itekään siivoa omia sotkujasi. Niinpä.
 Hänen mielestään kiristät seksillä ja nalkutat. Hän on todennäköisesti aivan tyytyväinen sotkuisempaankin siivoon, ja kokee, että sinä yrität määrittää yksin, millaiselta yhteisen kotinne pitäisi näyttää ja koska siellä pitää siivota.
 Teillä siis on tyypillinen valtakamppailu käynnissä.
 Ja nyt - huom! - en ota kantaa siihen, onko kiukkusi oikeutettu vai ei. Yritän vain sanoa, että miehesi kokee myös olevansa oikeassa.
 Ei se muuten mene niin, että miehet ovat kaikki yhdenlaisia seksin suhteen ja naiset kaikki toisenlaisia. Toki miehet KESKIMÄÄRIN ovat sellaisia, että rentoutuvat, lohduttautuvat ja virkistäytyvät seksin avulla. Naiset KESKIMÄÄRIN taas ovat sellaisia, että heidän on oltava rentoutunut, onnellinen ja virkeä ollakseen innostuneita seksistä.
 Mutta meitä on aika paljon sellaisiakin naisia, jotka voimme ryhtyä seksiin vähän nuutuneinakin, ja aktin aikana innostua asiasta.
 On itse asiassa niin, että ihan pienten lasten vanhempien on TURHAA kuvitella saavuttavansa ideaalin mielentilan seksiin! Sellaista rentoa ja pikku hiljaa seksille latautuvaa mielentilaa ei vain ehdi kiireisessä ja monotonisessa arjessa saavuttaa. Kannattaa siis miettiä, pitääkö tuollaisesta romanttisen, lapsettoman ajan ihanteesta kiinni - vai suhtautuuko asiaan realistisemmin. Buukkaa aika seksille, päätä pitää siitä kiinni ja toteuta aikeesi!
 TOTTA KAI miehesi on raivostuttava tohelo siisteyden suhteen. Enemmistö miehistä on sellaisia. Häntä kannattaa ilman muuta kouluttaa, mm. sopimalla tiukoista työvastuualueista ja antamalla miehen kärsiä tekemättömyyden seurauksista (ÄLÄ KORJAILE HÄNEN JÄLKIÄÄN, vaikka kuinka inhottaisi ja kututtaisi!)
 Mutta mieti, kannattaako siitä kiukuta seksin avulla, koska se on todella arka juttu parisuhteessa. Jos toinen puolisoista kokee, että toinen kiristää seksillä, suhde voi olla kohta aika isoissa vaikeuksissa.

Mutta olen huomannut, että lapsessakin rupeaa jo olemaan isänsä piirteitä. Heitetään kaikki vaan lattialle...
 ap
 meillä on tosin vain yksi lapsi. minulla kuitenkin menee kaikki aika siihen että hoidan vauvaa ja kotia. mies käy kavereiden kanssa ulkona urheilemassa. apuja saan vasta kun sitä pyydän! mitään vauvanhoitoon liittyvää ei mieheni osaa eikä kykene oma-aloitteisesti tekemään.
 en ole mieheni äiti, vaikka siltä minusta on alkanut tuntua. tällaisessa suhteessa ei paljoa tee mieli sekstailla! mies kyllä haluaisi seksiä vaikka joka päivä ja on minun mielestäni jatkuvasti kimpussani. en voi edes kyykistyä lattialle leikkimään vauvan kanssa kun mies kommentoi heti pyllistystäni. AHDISTAA!
Vierailija:
meillä on tosin vain yksi lapsi. minulla kuitenkin menee kaikki aika siihen että hoidan vauvaa ja kotia. mies käy kavereiden kanssa ulkona urheilemassa. apuja saan vasta kun sitä pyydän! mitään vauvanhoitoon liittyvää ei mieheni osaa eikä kykene oma-aloitteisesti tekemään.
Anna sille miehelle vastuuta. Jätä kahdestaan vauvan kanssa pariksi tunniksi illalla pari kertaa viikossa ja käy vaikka lenkillä, kaupoilla, uimassa tms. Ei se vauva sinä aikana kuole, vaikkei mies tajuaisi tehdä yhtään mitään. Ja palattuasi ÄLÄ arvostele mitään hengenvaarallista merkityksettömämpää.
Jos poistun kotoa esim. kauppareissun ajaksi niin huusolli on sillä aikaa sotkettu. Siis joka paikka annettu sotkia, verhoja repia ja sohvatyynyt lattialla yms. Astioita löytyy lattialta ja pöydän päältä, murusia ei saada luutulla pois jne. Tosi ärsyttävää.
 nykyään en enää kysy voinko lähteä suihkuun tai lenkille. otan vain ja lähden.. pikku hiljaa luulisi menevän kalloon että täällä asuu äidin ja lapsen lisäksi myös vaimo ja NAINEN.
 ja anteeksi vielä, aapee, tämä ohi aiheen puhuminen.
 19:
.. pikku hiljaa luulisi menevän kalloon että täällä asuu äidin ja lapsen lisäksi myös vaimo ja NAINEN.
Vähän jeesausta kotitöissä niin vaimokin jaksaa sitten petipuuhissa paremmin...