Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT keskellä viikkoa*^*

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KINKEREISTÄ: Pitikös jollekkin ilmottaa jotakin kinkereitä silmälläpitäen? (nimeä tai jotain?) Olen muistelevinani, tosin en näköjään muista kovin hyvin... Mua on kauheesti ruvennut kinkerit jännittämään, lähinnä sen takia kun olen ihan uusi enkä kauheesti ole kirjoittanut (seurannut kylläkin;)) ja ylipäätään kehtaanko tullakaan... (ZILLAKOS se myös aatteli samaa...?)

BABYBELLkö se asuu Treella? Missäpäin, uskallatko kertoa? Treella mekin asutaan:)

Kiitoksia kaikille, jotka toivottelivat tervetulleiksi pinoutumaan sekä kinkereille, tuli oikein hyvä ja tervetullut mieli!:)

Pulla ja NeitiElokuu ja HerraMarraskuu

Vierailija
22/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille,

Tervetuloa vaan pulla78 kinkereille mukaan!

opemamma: Jaksuja sairastuvalle.

kretukalla voimia surun keskelle.

Eipä meillä täällä mitään ihmeellistä kuulumista ole, kosteaa on taas kovin ja ilma tuntuu ainakin sisällä painostavalta. Me olemme menossa tänään lounastreffeille Neidin mummon kanssa ja sitten alankin pakkaamaan tavaroita kesän ekaa mökkireissua varten.

Pia ja Neiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hanneli taas kirjotti niin makoisasti..ihanaa aina lukee sun juttuja ne tulee niin aidosti;)

joo,meillä esikoinen kuumeessa ettei ollutkaan sitten ihan jännityksestä,tuo vatsa pöp jyllä mummolassa noin viikko sitten elikkä sieltä kait peräsin vaikka mummeli vakuutteli se ollutta ja mennyttä..

iidalla joku ihmeen natina kausi,missään ei oo hyvä!

ai niin tosta puremisestä,joo meillä purraan kaikkea.. ryömii tuo osaa kun haluaa..eilenkin kattelin sen touhuja,kuhan tarpeeks mielenkiintosta on niin sillon likka läks ja nopee :D konttaa edelleenki takaperin,outoo...

noh mentavä mun on..hellurei ja hellät tunteet..opelle paranemisia sinne!

Vierailija
24/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PULLA ja ZILLA ja muut, laittakaa mun s-postiin nimimerkki, oma nimi ja vauvan nimi, teen noita nimilappuja. Osoite on tuiskuliini(at)hotmail.com

OPEN pesueelle paranemisia!!! Kurja tuollainen!

Mä en hirveesti oo ehtiny nyt kirjotteleen ku töissä oon joka päivä ollu. Ja siitä syystä jäi tuo tapaaminenkin eilen väliin. :(

Nyt Aava sai hepuliin..

Calathea

Vierailija
25/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin lähtee kiitos eilisessä tapaamisessa olleille :) Tapaaminen ja pätkäpäiväunet väsyttivät pikku-ukon totaalisesti ja hän nukkuikin koko yön heräämättä kertaakaan. Kerrankin minulla olisi ollut myös tilaisuus nukkua, mutta mitäpä sitä turhaan. Yhden aikaan vielä pyörin sängyssä ja etsin kadonnutta unta...

Kretukka: Lämmin halaus ja osanotto suruun!

Emppusimppu: Onnea uuden työpaikan johdosta, kuulosti työsi ihan unelmahommalta!

Huhti: Kiva kuulla, että Juulilla oli kaikki hyvin. Ja ihanan sympaattinen lääkäri oli sattunut teidän kohdalle.

Hanneli: Täällä myös purraan ja syödään kaikkea mikä vaan vastaan tulee. Hampaan jäljet ovat ikuistuneet useampaan huonekaluun :)

Pulla: Tervetuloa mukaan sekä kirjoittelemaan että kinkereille! Ihan turhaan jännität, kyllä mukaan mahtuu! Itsekin olen suht uusi, mutta se ei ole menoa haitannut!

Opemamma: Pikaista paranemista koko pesueelle!

Ulkona on kyllä kurja ilma taas vaihteeksi, onneksi viikonlopuksi ovat luvanneet lämmintä ja aurinkoa. Ostettiin eilen pojalle istuin pyörään sekä pyöräilykypärä, joten eiköhän viikonloppuna viimeistään päästä niitä testaamaan. Mukava kun pyörällä pääsee kuitenkin vähän kauemmaksi kotoa, kävellen tulee aina pyörittyä noita samoja katuja pitkin.

Eloppu

Vierailija
26/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kretukalle osanotto ja sairaille paranemisia

PULLA; tervetuloa sekaan! En asu ihan Tampesterissa, tässä länsinaapurissa kylläkin.

Ja lyhyestä virsi kaunis. Eli päässä taas totaalinen tyhjyys, jotain piti muka kirjottaakin mutta mitä...omaa napaa varmaan taas kerran.

Ukko ruvennu reissaamaan taas työn takia, vähä jännittää miten tää arki alkaa sujua 3 lapsen kanssa ilman autoa, eikä julkisia kulje, ja lähimpään kauppaan 3 km. Päivät joten kuten menee, mutta tänään edessä lasten iltatoimet yksinään, 3 lasta syöttää yhtäaikaa, iltapesut, hampaan pesut ja samanaikasesti lukee esikolle iltasatua ja nukuttaa toisella puolella kämppää kahta kitisevää 10 kuista. Tänään mies onneks kotiutuu jo puol ysiltä, ens viikolla edessä yön yli reissu. Huh jo etukäteen. Pitkää pinnaa siis tarvitaan.

Vaan kait se pitäs siivousta ja pyykkäystä alotella ko oikeesti mitään asiaa ole.

Babybel ja nukkuvat tyttelit

Vierailija
27/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintusten pesälle... Pesä sijaitsee Hailuodossa ja on jo vissiin vuosia ollut siellä nettikamera. Nyt emo ja isukki hautoo vuoronperää ja siel on kolme munaa. Kohta on jännää ku untuvikot kuoriutuu. Viime vuonna seurailin ku kasvoivat aikuisen kokosiks melkein... :oD VAROKAA, tuohon viel jää koukkuun! :D

http://www.saaksi.fi/

Tänne ei kuulu ihmeempiä, edelleen seisomis ja askeleen ottamisharjotukset jatkuu ja kupsahdellaan välillä. Rankkaa kytätä ku koko ajan sais olla vieressä nappaamassa koppia... Muilla liene samoja vaiheita menossa? Tässä harkitsen mistä ostais muutaman portin lisää kotiin. Nekin hyvät maksaa niin paljon... :S Meillä vain yksi portti ja sillä ei enään pärjätä, mm.kylppäriin ois koko ajan päästävä. Kielletty paikka kiehtoo hurjasti.

PAPUNA, hyvä jos et harmistunu laukun maistamisesta. Pelkäsin, että upposi pari " yksihampaisen pedon" jälkeä nahkaan. ;)

IMETTÄVÄT; galluppia, kuin moni imettää ja onko hampaita kokeiltu tissiin? Jos on, niin oliko väliaikainen vaihe ja toistuiko pureskelu esim. joka hampaantulon yhteydessä? Meillä virnistäen tehty muutamia kertoja jäynää ekan hampaan jälkee.. Nyt taas ollu onneks unohduksissa se uus hauska keksintö...! Pelkään, ettei ottais tavaksi.

Vierailija
28/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hokee meidän pojat Vekaroista oppimaansa lausahdusta.

Olipa niin pirskutan mukava kuulla monesta hiljaisesta ja kaivatusta ihmisestä! Sovitaanko, että pikkumuutamarivikirjoitus laitetaan tähän pikaisesti, kun käydään lukemassa, aktiivisuus lisää aktiivisuutta. Jookoskookospähkinä.

Ja aivan ihanaa, että elokuisten joukoista löytyy uusia kirjoittelijoita, tervetuloa jokkkoomme hulluun..siis hulvattomaan kirjoittelemaan!

Sitten kommentteja, huom. olen Lahopäät ry:n jäsen, joten siltä pohjalta ponnistan:

* KRETUKALLE iso rutistus ja karhunvoimia suureen suruun! Kamalaa kyllä pelätä, että mitä seuraavaksi. Nyt pitää uskoa, että teidän osanne oli jo tässä, enempää ei ole tulossa ja pikkuhiljaa sitten valaa uskoa elämän kantamiseen. Ja tottakai voit kirjoitella tänne surusta kuten kaikista tunteista ja elämän asioista, mistä itse haluaa kirjoittaa. Virtuaalitukea on tarjolla.

* EMPULLE paljon onnea hienosta työpaikasta, asioilla on taipumus järjestyä!

* OPEN sairastuvalle paranemisia!

* HANNELILLE terveiset toiselta painitreenikämpältä, täällä myös ottavat veljekset toisistaan mittaa!

* HUHTIn jännitys sitten on ohi ja hienoa, että kaikki on hyvin. Vaikkei se kai kenellekään muulle ollut epäselvää kuin sille yhdelle lääkärille.

ÖÖÖÖöööööÖÖÖÖÖÖööööö------pzzzzzzzzz----pzzzzzzzzzz---nyt alkaa pätkimään.

Eelin napaa. Hampaita tehdään ylös, 4 komeaa helmeä siellä kiiluu. Lämmin ruoka ei maistu, kylmä kelpaa, samoin maito. Yöt menee omassa sängyssä, enää ei aamuöiin tarvi nostella väliin jatkamaan unia. Nyt on rytminmuutos tapahtunut ja aamupäiväunet on suosiolla jätetty pienemmille vauvoille. Tämän seurauksena nämä puolenpäivän unet on syvää ja pitkää unta, ei tarvii nukutella eikä käydä välillä hetkuttamassa kahvasta. Sanat kiinnostaa, lamppua etsitään, varsinkin olohuoneesta, johon isi ei vielä lkahden vuoden asumisen aikana ole ehtinyt laittaa kiinni kattolamppuja. Kiirettä pukkaa. Olohuoneessa onkin sitten aika hassuissa paikoissa lamput, niitä Eeli aina etsii.

Omaa napaa. Vilskettä riittää ennen lomia. Miähellä on enää ensi viikko töitä, sitten koittaa laitumet. Aion laittaa sen tuonne pihalle liekaan märehtimään ruohoa, kun ei kerta ehdi sitä leikkaamaan helpommalla tavalla. Kohta ei enää näe ikkunoista ulos, kun nurmikko kasvaa jo ikkunoiden korkeudella ja sinne joukkoon lapsetkin häviää. Ai miten niin liioittelen? Niin, meillä on ollut leikki-kahvi-kyläily-treffejä tooodella runsaasti viime päivinä ja vielä ensi viikon jatkuu. Kiva nähdä näitä arkikavereita kun kesällä sitten kaikilla on omaa ohjelmaa.

Niin ja kiitokset tapaamisesta eilen! Oli mukava nähdä MINIK ja hurmaava pikkumies, samoin PAPUNA! Olit niin hyväkuntoisen ja hoikistuneen näköinen, sain taas vähän puhtia tähän omaan leviävään takalistoon =) Vanhoja naamoja kiittää hän myös turinoista! Eeli nauttii noista tapaamisista kyllä täysin palkein, minä myös.

Ainii Kretu kyseli muista raskautuneista kuin Hannelista. Eli odottavia on jo aika monta: Puuhis, Justiina, Vaaga....ja....ja....kuka muistaa muita? -----pzzzzz---------

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin ädiös ämigös.

Vielä muuten huudan tähän loppuun , että PATEEEEEEE, ootko linjoilla?

Pumpelsson

Vierailija
29/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi VILLA: Vuosikertahan on mitä mahtavin: makeahko, hyvin säilynyt, nuorekas ja sitä rataa;)

(.): Meilläkin kokeillaan niitä kahta hammasta kaikkeen. Kenkiä ei oo vielä pureskeltu, oon jemmannut ne niin hyvään paikkaan kenkähyllyn perukoille;). Kaikkea syödään hyvin (välillä puurot tahmaa) ja nyt jo vähän rakeisempaakin ruokaa. Maitoa menee vähemmän kun esim. kuukausi sitten, kuinka paljon sitä kuuluisi mennä vielä?? Liikutaan peppukiitoa kovaa vauhtia paikasta toiseen, noustaan istumaan, istutaan ja seistään/kävellään tukea vasten. Noin niinkun pähkinänkuoressa:). Mitähän vielä piti kommentoimani...

Mulla rupee jännitys kinkereistä pikkuhiljaa helpottamaan, ootte kaikki niin kannustaneet lähtemään mukaan:) Siitä kiitos! Mieheni on jo monta kuukautta kannustanut mua kirjottelemaan tänne kun kokoajan täälä kuitenkin käyn lukemassa, onneksi nyt sitten " uskalsin" !:)

BABYBELL: Ja tarkemmin...?:)

Pitääkös sinne kinkereille muuten ottaa jotain mukaakin? Siis tarjottavaa tjm.? Tuomikujan pk klo 13?

Poistun taasen. Esikoinen haluaa pelaileen koneelle:)

Pulla ja lapsoset niin pienoiset;)

Vierailija
30/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä on, Pumpulin kehoitusta kunnioittaen yritän nyt muutaman rivin kirjoittaa. On totta, että mitä pitempää taustailee niin sitä " vaikeampaa" on saada kirjoitusvire päälle.

Kaikille tapaamisessa olleille kiitokset seurasta. Piristää niin kovasti kun teitä näkee. vauvat olivat kaikki niin suloisia. Mukava katsella kuinka kaikki ovat jo pienestä iästään huolimatta omia persoonia. Jamssan tytön hymy kyllä oli valloittava :)

Kretukalle osanotto.

Opelle jaksamista sairastuvalle. Toivottavasti taudit pian helpottaa.

Ikarus: Se siitä seuraa kun pinot yrittää lukea nopeasti läpi vauva sylissä ja esikoinen nilkassa roikkuen. vauva uutisia oli tullut sen verran, että heti vedin hätiköidyt johtopäätöset. Anteeksi.

Eriako kyseli läpiyön nukkuvia lapsia? Anni heräilee öisin usein ja sairastelut tuntuvat sotkeneen unet totaalisesti. Meillä esikoinen on alkanut nyt vasta (ikää 2v10kk) nukkumaan yöt heräämättä. Ennen heräsi kerran yössä ja hipsutteli meidän viereen nukkumaan.

Imettäminen: Anni on nyt hampaallisena syönyt rinnalla ihan nätisti. Ikenillä useamman kerran rouhaisi kipeästi. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Imetys kyllä loppuu nopeasti jos tyttö kipeästi puree, pelkään minä.

Anni on osoittanut lahjoja näyttelemisen suuntaan. Sellainen teatteri esitys oli kun yritin antaa 8kk ruokia. Spagetti-jauhelihalla aloitettiin ja minä vielä tilsin niitä spagetin paloja. Tyttö kun sai suuhunsa ihan pikkuriikkisen sitä spagettia ja loput lusikallisesta oli sitä 5-6kk litkua niin voi GAMALAA!! Anni alkoi tuhisemaan nenä rytyssä, pää kääntyi taaksepäin ja käden nosti otsalle. Sitten kumartui eteenpäin ja tuhina vaan lisääntyi. Seuraavaksi avasi suunsa ja alkoi yökkimään. Lopulta työnsi kielensä kärjellä pienen, aivan pikkuriikkisen palan spagettia ulos. Lopuksi tyttö huokasi syvään. Ikinä en olisi voinut uskoa, että syömiseen voisi liittyä noin paljon tramatiikkaa. Melkein teki mieli taputtaa kun tyttö sai esityksensä päätökseen. Näin meillä :)

pubu ja Anni 2908

Vierailija
31/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ulkona hiostava ilma...on tainnut äsken kyllä sataakin. Käytiin vähän kaupassa tänään ja bussissa oli patterit täysillä ja kauheesti ihmisiä! Koululaisia nimenomaan. No, selvittiin hengissä.

Poika on keksinyt taas pari uutta ääntelyä...tekee Mammammaaa ja sitten hassusti " ärisee" . Ihan kun karhu! Joka päivä tuo tekee jotain uutta. Pallolla leikkiminen on parasta. Osaa vähän heittää sitä ja työntää lattiaa pitkin. Yrittää mennä perässä, mutta ei vielä oikein onnistu! Nauraa kikattaa kun vieritän palloa sille tai pompotan sitä lattialla (alakerran naapuri varmaan tykkää...he!)

Onnistuin värjäämään tänään tukkani! Poika oli ihan kiltisti sen aikaa eikä itkenyt perään. Ihanaa, kun saa välillä tehdä jotain hauskaa! Kampaajalla kävin pari viikkoa sitten ja en viitsinyt ottaa kallista väriä...Piristävän punertava nytten!

Jaaha, nyt hän tutustuu minun CD-levyihin! Onneksi ne on lasin takana kaapissa....Yrittää kiivetä tuota kaappia vasten ja tekee kivoja sormenjälkiä...he! Eilen meinas lähtee verhot. Että silleen!

Päivittääkö kukaan muuten tuota meidän kasvulistaa?

Palaillaan!

T: Pia ja Patrik

Vierailija
32/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi KIITOS ja KUMARRUS kaikille tapaamiseen ehtineille! Oli tosi kiva nähdä eloisia livenä!

Mulla on tänään synttärit ja olo kun sillä kuuluisalla kuraan kuolleella kutulla....Leon on kitissyt koko päivän ja kaikki ovat unohtaneet mun synttärit, edes mies ei aamusta muistanut.Ei sitä nyt ihan lippua salkoon mutta jos edes kahvit......marttyyrimamma täällä kierii itsesäälissä :)

K.h.p ja tytöille tervehtymistä!

Nyt tarvii mennä mutta kirjoittelen vaikka ensi viikosta taas kunhan pääsen koneen äärelle!

p.s Pubu, kuulostaa tutulle toi ruokadramattiikka, Leon vähintään KUOLI joka kerran kun murusia alkoi olla ruuassa.....selvästi tullut äitiinsä draaman harrastajana, jos vaikka kesäteatteriin voisi tarjota poikaa?

Vierailija
33/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin noita pubun annin ja miniK:n leon syömistilanteita....Teille on sitten luvassa värikäs elämä nuitten pienten kanssa :D

Vierailija
34/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUREMISESTA: meillä on ikenillä haukattu rintaa muutamaan otteeseen. Nykyisin tyttö tykkää vetää päätä taaksepäin ja samalla painaa rinnan päältä kädellä. Lurpakkeet venyy entisestään, nyyh. Muuten tyttö ei ole purutuhoja vielä tehnyt, kun ei ole niitä hampaitakaan.

PIA875: meilläkin muristaan ja äristään. Tosi hauskan kuulosta.

Tytsy on myös oppinut " puhumaan" puhelimessa. Pistää luurin korvalle ja höpöttää. Tosi hauskan näköistä.

Kerroinko, että meillä vauva SÖI KAKKAA!?! Kakkasi vähän lattialle ja ennen kuin me se huomattiin niin tytsy oli jo lohkaissut siitä palasen ja maisteli tyytyväisen näköisenä.

KOKO YÖN nukkumisesta: Meillä yksi yö on nukuttu kokonaan ilman heräämistä, tuossa noin 3 viikkoa sitten. Sen jälkeen ei.

Nyt mentävä.

Eikun ainiin, kiva kuulla HANNELISTA!

Jamssa+tytsy 9,5kk

Vierailija
35/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä luku- ja kirjoitusuusavuton Jakkon äiti Haane, irvistelee ;) Minen sitte osaa mitään oikein tehä, että saapas nähä pääsenkö etes perille sinne Tampereelle, saatan löytyä Turuust!

Vierailija
36/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIETERILLE piti paneman kovasti voimia sinne sairastuvalle!!! Minä juuri eilen hain rokotteet sitä pilkkutautia vastaan noille kahdelle vanhemmalle. BTW, miten business raksalla sujuu?

VILLAN porttijutut alkoi naurattaan, nimittäin muistan minäkin kuin eilispäivän tuon tunteen, että nyt portti joka paikkaan. Sitten tajusin, että onhan meillä ovet, myös siinä kylppärissä =) Kävin ennen lapsia kylässä työkaverillani, jolla oli konttaava vauva. Kun olin käynyt vessassa, työkaveri tuli kertomaan, että kyllä huomaa, ettei mulla ole lapsia, kun olin jättänyt vessan oven auki. Meilläkin on nyt se vaihe, että eteisten, pesuhuoneen ja vessan ovet on ihan oikeesti pidettävä kiinni, ellei halua löytää Eeliä tutkimusretkiltään, Keskarin potta päässä ja potassa tietysti pissat (huom. oma-aloitteisuus pissallemenossa) =)

PUREMINEN. Eeli muutaman kerran nirhasi ekojen alahampaiden tultua tissiä, mutta onneksi, siis onneksi ei vielä ole noilla uusilla ylähampailla alkanut järsimään. Ajatuskin karmaisee. AUTS!

PIA875:sta on hauska kuulla, kiva kun oet aktivoitunut!

PULLA: kyllä sulla on viksu mies! Ehdottomasti sun pitää kirjoitella täällä meidän kanssa eikä vain lueskella, joten tervetuloa addiktien kerhoon! Jota tulikin mieleen joskus miehensä käskystä kirjoittanut VIPUKKA, sielläkö taustalla taas luuraat? tulehan kirjoittelemaan sinäkin vauvakuulumisia!

PUBU, kyllä sinä olet esimerkillisen tottelevainen! Ja draamaqueenille terkut ja kiitokset nauruista!

pzzzzzzzzzzz...jotain oli mutta unohtui. Palaan!

Pumpuli, joka juuri kävi naapurissa nuuskuttelemassa alle vkon vanhan vauvan ihanuutta

Vierailija
37/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPULI, kylppärin ovea ku voisikin pitää kiinni koko ajan, mutta ei. Kerrostalokämpässä pitäis kylppärin ilmanvaihto toimia, ja mokoma rööri toimii vain ovi auki (ku on niin tiivis ovi)! :S Lisäks siellä on puhisemassa kamalalla kuumalla puhurilla kuivausrumpu, jonka vuoksi on pakko pitää ovi auki, ellei istua hiki virraten saunassa p*s**lla. hihhih. Kyllä niitä ovia on pakko pitää kiinni, ku ei voi joka ovenpielee kallista porttia hommata. Koiran kannalta yks portti olikin ostettu ennen pojan syntymää. :)

Levisinkin tänään sitte vaippa pitkin kylppäriä.. sellanen, jossa oli ruskeaa...YÄH. Se ei osunu vaa roskiksee vaik kuin nätisti heitin. Teillä ei varmasti käy moisia, kun asetatte nätimmin kakkavaipat roskikseen. ;)

p***a juttuja kirjottaessani tuli mieleeni HANNELI, joka aina kertoi odotusaikana herttasia juttuja vessasynnytyksistä. Muista sit kertoa tämän raskautesi ihanat, herkulliset kakkatarinat... ;oD

Joo mun jutut on niin likasia, et pitänee mennä.... ;)

Vierailija
38/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei noista kirjoitusstipluista pidä murehtiman. Mä kun olen vähän tällainen...niin en heti tajua... ;D

Niin ja ajo-ohjeena:

Ensi perjantaina sitten suuntaatte Tampereelle,

siis T-A-M-P-E-R-E-E-L-L-E!!! Ei Turkkuseen. Se on nimittäin sellanen juttu, että ilman Eriaa ja " JAKKOA" olemma vallan suru puserossa. Jakkohan on ihan esikoiseloinen :)

Terveisin Jammsa ja Tötsy :)

Vierailija
39/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaiseen ilmoittautumaan. Nyt on hiljaiselon jälkeen taas draivivaihde päällä, nimittäin tänään käytiin kaksosten kanssa babybiossa *vilkuttaa Tinttarellalle joka vauvoineen nähtiin* Voin sanoa, ettei ollut ihan helpoimmasta päästä tuo leffassa käynti, mutta käyty on.

Mutta huomenna sitten räjähtää, nimittäin suuntaamme miehen kanssa matkalle. Kaksoset lähtivät just mummolaan, ja esikko lähtee sitten aamulla matkalla lentokentälle toiseen mummolaan. Saas nähdä kuinka kovaksi ikävä yltyy *nimim. kokemusta löytyy lentojen aikaistamisesta takaisinpäin*

Opelle paljon voimia sairastuville, ja tietenkin myös muille kipulaisille. Mei ollaan just toivuttu flunssasta.

Tapaaminen MiniK: n kanssa olisi ollut kivaa, ja olisi ollut superia nähdä teitä muitakin, mutta kun en taas haikupäänä muistanut treffiajankohtaa.

Nallulle extraterkut sairastuville, aivan uskomaton juttu sulle tapahtui. Mies muuten joutuu siihen samaan sairaalaan pian missä sie kävit ensiavussa ;)

Vierailija
40/44 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VILLALLE tiedoksi ettei tartte ostaa kalliita valmiita portteja kun pistää miehensä rakentamaannakertamaan semmoisen itse! ;)

Tosin kukaan ei kyllä jaksa kuunnella sitä kiroilua ja pärräystä mitä seuraa kun se portti laitetaan neiti maailmanmatkaajan elon esteeksi.....:S

Nyt ei irtoo muuta.... Jalkoja ja päätä pakottaa. Taas sellanen vauhtipäivä takana että apua... miten tästä selviää hengissä???

Rauhallisempia aikoja odotellessa,'

oinasmamma ja pikkuhiljaa, luojan kiitos, hiljenevä talo

p.s Tervetuloa kaikille uusille ja uudelleen aktivoituneille myös minun puolestani!

p.p.s PUMPULI, minäpä pääsin pikanuukahkasemaan ihan pari päivän ikäistä vauvaa tänään!!! Ei iskenyt vauvakuume kyllä ei pelkoa, oma vauhtivauva pitää siitä huolen!!! ;)

NYt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttssssssss