Onko Lenovo hyvä läppärimerkki?
Kommentit (46)
Kysymys on todella suppea, ja siksi siihen ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Yrityskäyttöön tehdyt mallit ovat laadukkaita ja kestäviä. Ehkä paras työkone mikä itselläni yhdellä työpaikalla oli Lenovo Thinkpad T480s. Lenovon kotikäyttöön tehdyt mallit eivät sitten juurikaan poikkea muista bulkkiläppäreistä, eli Acerista, HP:sta ja monista muista. Mikäli olisin ostamassa nyt käytettyä kannettavaa niin voisin päätyä Lenovo ThinkPad P15V Gen 2 -mallin koneeseen. Toistaiseksi menen tällä itse kasatulla pöytäkoneella ja kannettavana pidän tuon useamman vuoden ikäisen Macbook Pron.
Vierailija kirjoitti:
Levoton Tuhkimo T1000 4 MHz
Tää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka käytetty Dell tai Hp Elitebook. Tai Asus jos pelaa.
En ottaisi edes aseella uhattuna noita.
Minua on uhattu aseella, ja ammuttu kohtikin, v. 2008 Afghanistanissa.
Olen aika varma, että vaihtoehtona ottaisit ilmaisen läppärin.
En ottaisi.
Minulla on nyt lenovo ja hyvä on. Sanon teille että älkää koskaan ostako asus merkkistä läppäriä. Ne on täys paskoja ja niistä irtoo kirjaimet siitä näppäimistöstä. Minulla oli viimeksi asus jonka ostin uutena ja siitä irtosi 3 kirjainta alle vuodessa. S, M, K kiraimet irtosi joten en voinut kirjoittaa sillä enää. Vein sen takas kauppaan ja vaadin rahat takas. Ostin sitten tänlenovo joka kestänyt hyvin jo 2 vuotta. Ennen asusta minulla oli lenovo.
Useammassa Lenovossa on ollut ongelmia muuntajan kanssa - eli jos muuntaja liikkuu hiukankaan paikoiltaan, verkkojohto ei saa enää kosketusta. Näiden kanssa sai säätää jatkuvasti, kaverilla on täysin sama ongelma oman koneensa kanssa. Itse vaihdoin jo toiseen merkkiin.
Minua on uhattu aseella, ja ammuttu kohtikin, v. 2008 Afghanistanissa.
Olen aika varma, että vaihtoehtona ottaisit ilmaisen läppärin.