Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko hait fiskarssin saksia kympillä

Vierailija
18.09.2026 |

Ostin kolmet nyt

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla on jo yhdet sakset enkä tarvitse enempää.

Mitäs sitten teet kun ne menevät rikki, niin?

Sitten ostan uudet. En tarvitse varmuudeksi mitään varakappaleita. En omista kahta autoakaan sen takia, että yksi voi mennä rikki.

Jos sakset hajoo just silloin kun kaupat on kiinni niin olis hyvä olla varalla toiset.  Autosta on vähän liian kallis ostaa varakappaletta vastaisen varalle.

Vierailija
42/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ostan uudet. En tarvitse varmuudeksi mitään varakappaleita. En omista kahta autoakaan sen takia, että yksi voi mennä rikki.

Kyllä mulla on 2 autoa, ihan sen takia jos toinen hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sai joskus Mammutissa kaupanpäälle kun osti satsin pesuaineita.Mulla vielä parit paketissa.

Vierailija
44/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri saksilla leikataan ei juttuja 

Esim mun kangas fiskarsseilla ei leikata  muuta 

Kankaisiin pitää olla terävät sakset 

Vierailija
45/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sakset hajoo just silloin kun kaupat on kiinni niin olis hyvä olla varalla toiset.  Autosta on vähän liian kallis ostaa varakappaletta vastaisen varalle.

En tarvitse saksia välttämättä mihinkään sellaiseen mitä ei voisi hoitaa jollain toisella työvälineellä. Täällä kauppa on auki klo 7-23 enkä ihan heti keksi mihin edes tarvitsisin saksia keskellä yötä.

Vierailija
46/46 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse saksia välttämättä mihinkään sellaiseen mitä ei voisi hoitaa jollain toisella työvälineellä. Täällä kauppa on auki klo 7-23 enkä ihan heti keksi mihin edes tarvitsisin saksia keskellä yötä.

Eipä mullakaan mikään paniikki iske jos sakset hajoaa :) Toiset sakset nyt sattuu olemaan kun osti paketin missä kahdet sakset, toiset vähän pienemmät. On sitä sitten yleistyökalussakin pikkusakset.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi