Joko hait fiskarssin saksia kympillä
Kommentit (46)
Oli ihan kivat värit joo ja 2 päästin
Mulla on jo vanhastaan kahdet yleissakset, keittiösakset, askastelusakset, ompelusakset ja parit kynsisakset. En tarvitse nyt enempää.
Oli ihan kivasti vielä jäljellä meidän cittarissa
Tosihyvä tarjous kyllä
Minulla on jo tarpeeksi fiskarsin saksia, ne kestää äidiltä tyttärelle niin ei tarvitse ostaa uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on jo yhdet sakset enkä tarvitse enempää.
Mitäs sitten teet kun ne menevät rikki, niin?
Vanhat Fiskarsit, asiallisesti käytettyinä, eivät mene rikki, ainakaan alle 50 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke-fiskarsit jää hyllyyn kuten aina ennenkin
Sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi-leninismi!
Onko kansallissosialismi mädättänyt aivosi?
Fiskars on suomalainen pörssiyhtiö, eli täysin kapitalistinen.
Vastakohta marxismi-leninismille siis.
Saksia saa jollain parilla eurolla, ite ostin muutama vuosi sitten Lidlistä, en ihan tarkkaa hintaa muista mutta ei paljoa ja ihan yhtä hyvät ovat kuin ylihintaiset fiskarssit, ainakin keittiöön riittää, askarteluista en tiiä, en harrasta
Hyi yritys tekee saksia hyi
Elä joku Aasian temu nyrkkipaja
Vierailija kirjoitti:
Ostin kun hukkaan aina niitä
Kiva kun on monet
Kun on vain yhdet niin ei ole varaa hukata. Opetelkaa huolehtimaan omaisuudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ostan uudet. En tarvitse varmuudeksi mitään varakappaleita. En omista kahta autoakaan sen takia, että yksi voi mennä rikki.
En. Mulla on yhdet sakset niin ei ole tarvetta ostaa.
Eikö niidenkin laatu ole jotain kiinapaskaa nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 40 v vanhat Fiskarsit, eivät ole rikki.
Aika kuitenkin jo saada vaihtrlua niihin. Laita nuo vanhat jo eläkkeelle ja nauti uusista saksista. Saatat yllättyä miten piristää elämää
O ko noi jotain muumisaksia? Niitä kantsii ostaa tarjouksesta vaikkei tarttiskaan koska niitten arvo vaan nousee ja mukava omistaa jotain arvokasta.
Ostin yhdet puutarhaan mustat ja valkeat keittiöön ja vihreät lisäksi äidille jolla on. in. Tylsät sakset
Käytän vaan Temusaksia.