Onko red flag đ© jos mies on matkustellut soolona ympĂ€ri maailmaa?
On kiertĂ€nyt Euroopan, EtelĂ€-Amerikan, Afrikan ja Aasian? Tekee kuulemman etĂ€töitĂ€ oman toiminimen alla IT-konsulttina. Onko red flag? đ© Mies on 34v.
Kommentit (26)
On hieman red flag. Ei sillÀ, ettÀ miehen toiminnassa olisi mitÀÀn vÀÀrÀÀ. Mutta miksi haluaisi kaiken tuon nÀhtyÀÀn ja koettuaan asettua aloille suomalaisen pirkon kanssa? TÀmÀ herÀttÀÀ kysymyksiÀ. EhkÀ on vain kÀymÀssÀ suomessa ja haluaa lÀmpimÀn kolon jota kutsua kodiksi vieralunsa aikana?
Mies
EihÀn tuossa nyt edes ole mitÀÀn erityisen kummallista, moni ihminen sukupuoleen katsomatta tykkÀÀ matkustella ympÀri maailmaa ja ihan luonnollista mennÀ soolomatkallekin silloin tÀllöin. Kotihiirelle tuo voi olla turn off, mutta ei sellaiselle, jolla itsekin on sama elÀmÀntyyli.
ErittÀin positiivinen asia. Ei ole ainakaan perÀssÀ vedettÀvÀ, vaan aikaan saava. Miehet, kun ei yleensÀ matkustele, jos joku ei jÀrjestÀ tai ole kaverina.
Huomattavasti mieluummin sellainen mies, joka on kÀynyt Amazonilla kuin sellainen, joka ei ole koskaan lÀhtenyt kotikylÀstÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
ErittÀin positiivinen asia. Ei ole ainakaan perÀssÀ vedettÀvÀ, vaan aikaan saava. Miehet, kun ei yleensÀ matkustele, jos joku ei jÀrjestÀ tai ole kaverina.
Kiva kuulla, ettĂ€ jotkut naisetkin ajattelee nĂ€in. Olen kĂ€ynyt viimeiset 5 vuotta Pattayalla yksinĂ€ni aina kesĂ€lomalla. Monet tuomitsevat, mutta kiva kuulla ettĂ€ kaikki eivĂ€t ole niin ennakkoluuloisi. đ„°đ
Tapsa58
Hieman epÀilyttÀisi, ei ois positiivista tÀysin minulle.
Miksi tÀmÀ olisi sinusta red flag? Aloitus kertoo enemmÀn sinusta ja ennakkoluuloistasi kuin tÀstÀ miehestÀ.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn aika monia aikaansaavia miehiÀ, joita ei kiinnosta matkailla. EikÀ ole rahastakaan kiinni.
Kun tiukat latinat ja thaimaantytöt on painettu, niin voi asettua aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, ettĂ€ jotkut naisetkin ajattelee nĂ€in. Olen kĂ€ynyt viimeiset 5 vuotta Pattayalla yksinĂ€ni aina kesĂ€lomalla. Monet tuomitsevat, mutta kiva kuulla ettĂ€ kaikki eivĂ€t ole niin ennakkoluuloisi. đ„°đ
Tapsa58
Riippuu tosin aika lailla siitÀ, missÀ ja miten se mies matkustelee. Se, ettÀ on viiden vuoden aikana kÀynyt pelkÀstÀÀn Pattayalla, on jokseenkin eri asia kuin se, ettÀ on viimeisen viiden vuoden aikana kolunnut lÀpi Machu Picchun, Patagonian, Angkor Watin, Taj Mahalin ja Galåpagossaaret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsa58
Riippuu tosin aika lailla siitÀ, missÀ ja miten se mies matkustelee. Se, ettÀ on viiden vuoden aikana kÀynyt pelkÀstÀÀn Pattayalla, on jokseenkin eri asia kuin se, ettÀ on viimeisen viiden vuoden aikana kolunnut lÀpi Machu Picchun, Patagonian, Angkor Watin, Taj Mahalin ja Galåpagossaaret.
Jep. Pattaya ei kerro kovin hyvÀÀ parisuhdetta ajatellen. Tuo Patagonia kyllÀ kertoo.
MÀ muistan erÀÀn professorimiehen, joka matkusteli aina yksin. Ei siis suostunut ikinÀ ottamaan lapsiaan eikÀ vaimoaan mukaan. Erosivat jossain vaiheessa. Taisi olla vaimolle pelkÀstÀÀn hyvÀ asia.
Jos tuollainen mies tulisi vastaan ja saisin tietÀÀ hÀnen matkustelleen aina vain yksin jÀttÀmÀllÀ perheensÀ kotiin, niin kyllÀ se herÀttÀisi vain yhden ajatuksen hÀnen matkoistaan.
Eli red flag tapauskohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
MÀ muistan erÀÀn professorimiehen, joka matkusteli aina yksin. Ei siis suostunut ikinÀ ottamaan lapsiaan eikÀ vaimoaan mukaan. Erosivat jossain vaiheessa. Taisi olla vaimolle pelkÀstÀÀn hyvÀ asia.
Jos tuollainen mies tulisi vastaan ja saisin tietÀÀ hÀnen matkustelleen aina vain yksin jÀttÀmÀllÀ perheensÀ kotiin, niin kyllÀ se herÀttÀisi vain yhden ajatuksen hÀnen matkoistaan.
Eli red flag tapauskohtaisesti.
Eikö matkustelun pointti ole se, ettÀ pÀÀsee kokemaan paikallisen naiskauneuden? Miksi ottaa vaimo mukaan?
Ei tietenkÀÀn. Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Niinkin on ollut.
Punainen lappu ilman muuta. EhkÀ jopa Sheed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsa58
Itse taas pidÀn junttina, jos kohteina ovat olleet pelkÀt massaturismimestat. Toki jokainen tyylillÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsa58
Ja sieltĂ€ tuli heti se pirtti hirmu tuomitsemaan. đ
Tapsa58
No ei ole vaan green flag. Itsekin olen matkustellut ympÀri maailmaa ja nimeomaan etsin miestÀ, joka on innostunut matkailusta yhtÀ paljon kuin minÀ itse.