Jos kaverisi alkaisi tehdä rakennekynsiä ja itselläsi olisi kynsisaksilla leikatut ihan lyhyet kynnet
Ja kaverisi laittaisi sulle kuvia tekemistään kynsiluomuksista, niin miten reagoisit, jos susta ne olisi lähinnä hirveitä?
Kommentit (25)
Minulla ei olisi tuollaisia kavereita.
En mitenkään reagoisi. Jos hän niitä mulle henkilökohtaisesti mulle lähettäisi viesteinä, eikä vain esim. somessa, saattaisin vastata jotain, että ei ole mun juttu tuollaiset kynnet. Että jos vaikka tajuaisi ettei niitä kuvia kannata lähetellä 😅
Vierailija kirjoitti:
Jäin lähinnä ihmettelemään, että mitä tarkoitusta otsin kynsisaksilla leikatut ihan lyhyet kynnet tässä asiassa toimittaa.
Se kertoo lähinnä suhteestank kynsien laittamiseen eli nolla. Ap
Sanoisin jotain, että hienoja! Vitsi kun itse olen niin käytännönläheinen etten viitsi ottaa, mutta joku saa sulta vielä ihania kynsiä.
Plus että jos joku on aloittanut uuden harrastuksen niin tätä kannustetaan, ei lytätä. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Olen yleensä kohtelias ja keksin jotain hyvää sanottavaa. Sehän on sun kaveri ja kavereille ollaan kivoja, eikö? Tietysti jos itse on luonnonpeikko ja kaveri meikkihullu, niin kannattaa miettiä onko yhteistä jatkaa kaveruutta. Itse teinipeikkona erosin meikkipelleistä eri teille. Mutta jos on muuten yhteistä ja tuo on joku yksittäisjuttu, niin ehdottomasti keksisin jotain kivaa sanottavaa. Väristä, korusta tai mistä tahansa.
Mä leikkaan kynnet kynsileikkureilla. Varmaan vielä todellisuudessa liian isoilla, varpaankynsille tarkoitetuilla.
Olisin toki iloinen kaverin puolesta, jos se tykkää tehdä ja varsinkin on hyvä ja tekee hienoja kynsiä. Jotkut niistä tykkää. Jos ne taas olisi ihan hirveitä räpellyksiä, niin olisin vain hiljaa.
Vastaisin yläpeukulla, sillä miksi vastata ilkeästi?
Pitäisin itseäni ääliönä, jos tuttavapiirissäni olisi tuollaisia.
Tai sinut.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä kohtelias ja keksin jotain hyvää sanottavaa. Sehän on sun kaveri ja kavereille ollaan kivoja, eikö? Tietysti jos itse on luonnonpeikko ja kaveri meikkihullu, niin kannattaa miettiä onko yhteistä jatkaa kaveruutta. Itse teinipeikkona erosin meikkipelleistä eri teille. Mutta jos on muuten yhteistä ja tuo on joku yksittäisjuttu, niin ehdottomasti keksisin jotain kivaa sanottavaa. Väristä, korusta tai mistä tahansa.
Aika pinnallinen kaverisuhde ollut, jos tuollainen sen katkaisisi. Siis sinulta. Antaa toisen meikata ja laittautua, jos se haluaa. Ei se tee hänestä yhtään huonompaa ystävää, jos hän on ollut sellainen jo ennestään.
Kysyisin että minkälaiselle ihmiselle feikkiys ja muovi ulkonäössä on kaunista.
Toivottaisin onnea yrittäjälle ja hoitajana toteaisin, että valitettavasti minusta et saa asiakasta. Ajattelisin, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallinen kaverisuhde ollut, jos tuollainen sen katkaisisi. Siis sinulta. Antaa toisen meikata ja laittautua, jos se haluaa. Ei se tee hänestä yhtään huonompaa ystävää, jos hän on ollut sellainen jo ennestään.
Olimme lapsuudenkavereita, jolloin hän oli normaali ja häntä kiinnostivat muutkin asiat. Teininä hänestä tuli ulkonäkö-meikkihöpöttäjä, jolla ei ollut muuta puhuttavaa, kuin meikit, miehet ja ulkonäkö. Siihen asti meillä oli paljonkin yhteistä puhuttavaa. Ei ole pakko jatkaa keskustelua ihmisten kanssa, joiden puheenaiheet eivät kiinnosta.
Laittaisin kuvia multaisista kynnenalusistani ja hehkuttaisin puutarhaharrastustani.
Yrittäisin tehdä selväksi etten ole tulossa asiakkaaksi, jos kaveri viesteillä yrittää siihen houkutella. Mutta kehuisin ja kannustaisin muuten kyllä.
"Ihan kivoja. " Niin minä vastaisin, jollei kuvien aihe kiinnostaisi ollenkaan, enkä haluaisi niitä lisää, mutten myöskään haluaisi pahoittaa kaverin mieltä.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kivoja. " Niin minä vastaisin, jollei kuvien aihe kiinnostaisi ollenkaan, enkä haluaisi niitä lisää, mutten myöskään haluaisi pahoittaa kaverin mieltä.
Miksi sitten laitat "ihan" kivoja, etkä vain kivoja? Ihan edessä kertoo, ettet tykkää niistä ja siitä jo pahoittaa mielensä. Kivoja ja hymynaama ei ole liikaa.
Voisin toki kehua kaverin tekemiä kynsiä jos ne olisivat hienoja, vaikka en itse ikipäivänä sellaisia laittaisikaan. Ja voisin kommentoida jotain ystävällistä, vaikka eivät niin hienoja edes olisi. Yhtälailla yritän vastata kivasti, kun ystäväni laittavat kuvia lapsistaan tai remonteistaan tai lastensa piirrustuksista, vaikka en niistä niin kauheasti tykkäisikään. Koska selvästi nuo asiat ovat ystävälle tärkeitä, jos hän haluaa niitä jakaa.
Kynsien kohdalla raja menisi siinä, että kehuista huolimatta en suostuisi sellaisia itselleni laitattamaan. Ihan vaan siksi, että en halua, ja koska minulla on harrastuksina mm. hevoset ja puutarhanhoito, jossa lyhyeksi leikatut kynnet ovat ainoa toimiva vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten laitat "ihan" kivoja, etkä vain kivoja? Ihan edessä kertoo, ettet tykkää niistä ja siitä jo pahoittaa mielensä. Kivoja ja hymynaama ei ole liikaa.
"Ihan kiva" on juuri sellainen kohtelias ilmaisu, kun jokin ei oikeasti kiinnosta, mutta ei halua sitä suoraan sanoa. Miksi valehdella pitävänsä, jos ei oikeasti pidä?
Jäin lähinnä ihmettelemään, että mitä tarkoitusta otsin kynsisaksilla leikatut ihan lyhyet kynnet tässä asiassa toimittaa.