Mun mies on VÄLILLÄ täys paska
Kun en siivoa,moittii kun on sekaista. Kun siivoan ei huomaa. Itse on mr. täydellisyys,vaikka remontit jää tekemättä ja pienemmätkin jutut. Arvostella ei saa,suuttuu silmittömästi,minua kyllä saa huomauttaa ihan mistä vaan. En taida jaksaa.
Kommentit (6)
Näin pakotat miehen puhumaan ja saat ehkä selityksen tuollaiselle käytökselle.
Toimii vaan parhaiten (ainakin meilla) etta olen siivonnut sotkut, kun on jostain huomautettu. Sitten kun on lapset esim. saatu nukkumaan, olen laittanut mieheni sanomaan anteeksi minulle. En suoranaisesti, mutta selittanyt, etta kolmen pienen lapsen kanssa ei jaa aikaa kovinkaan paljon siivoilla jne. kuitenkin on ruuat laitettu ja ulkoiltu. Lapset tyytyvaisia jne. Silloin viimeistaan pyytanyt anteeksi.
Yritim tässä lyhykäisyydessään kertoa,että grillasin 7: lle hengelle,menin suihkkuun ja kaikki lihat oli syöty. Yläkerta siivottiin anopin(ystäväni) kanssa,ja ainut kommentti oli,että aiotko jättää verhot noin....(monta viikkoa napissut siivottomuudesta ym) ja nyt kun siivottiin niin aluksi ei edes huomannut.
Kertokaa nyt mulle,
-mitä teen,kun haukkuu lyttyyn
- uhkaa jättää
-uhka heittää mut muualle
-lähteä tytön kanssa kesälomalle kahdestaan
-uhkaa ties millä koko ajan.
ap,miten sanon vastaan???????????
Lähde mitään sanomatta vaikka vanhempiesi luokse lapses kanssa niin ukko saa nähdä konkreettisesti millaista se elämä olisi oikeasti ilaman teitä. Etkä heti palaa ku ukkos soittaa ja käskee heti kotiin. sanot vain että en jaksa olla enään kynnysmattosi ja että sun on mietitävä mitä haluat elämältä jne. ja sanot ukolles että hänenkin on miettittävä samoja asioita ja käskeä miettimään varsinkin sitä että saako hän suuremman tyydytyksen sinun nöyryyttämisestä vaiko että eläisittä tasavertaisin perheenä yhdessä.
Mutta valitettavaa on se myös että vain harva mies älyää muuttaa tapojaan, vähän aikaa voi mennä hyvin mutta samat jutut tulee taas pikkuhiljaa takasin ja sitten syytetään siitäkin vain puolisoa. koskaan ei tietenkään miesten mielestä vika ole heissä.
Miehesi vaikuttaa jonkin asteen narsistlta ja harjoittaa henkistäväkivaltaa sinua kostaan varo ettei se muutu myö fyysiseksi.
Yritä jollain tavalla saada miehesi heräämään ja näkemään oma käytöksensä ja jos ei mitään tapahdu niin ehkä sun ainut vaihtoehto on sit lähteä tai jäädä kynnysmatoksi.
Miehesi on vastuussa omasta käytökksestään ja sinä olet vastuussa itse siitä miten annat muitten kohdella sinua. Kysyit miten sanoa vastaan vain sanomalla niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu.
Vierailija:
Kertokaa nyt mulle,
-mitä teen,kun haukkuu lyttyyn
- uhkaa jättää
-uhka heittää mut muualle
-lähteä tytön kanssa kesälomalle kahdestaan
-uhkaa ties millä koko ajan.
pelotteluilla ja uhkauksilla. Ei tuollaista tarvitse kestää. En tarkoita eroamista, mutta vakavan pysähtymisen paikka teillä olisi. Hän taitaa todellisuudessa olla heikko. Oletko sanonut hänelle, ettet aio enää kuunnella tuollaista. Onko hän muuten väkivaltainen myös fyysisesti? Kysy onko hän tyytyväinen liittonne tilaan? Ehdota perheterapiaa tosissaan! (voi alkaa jo siitä ajattelemaan). Laitatko sinä hänelle vastaan, vai pelkäätkö häntä tavallaan?