Miksi monet nuoret naiset ovat niin kylmiä nykyään?
Eli oon siis ihan komea ja hyvässäkunnossa oleva nuori mies ja musta tuntuu ettei naisia oikein enää kiinnosta deittailu. Kuori on todella kylmä ja pitää nähä paljon vaivaa ennen ku pääsee ees treffeille. Sitten asioiden edetessä muuttuvat lämpimiksi ja mukaviksi. Onks tää joku trendi vai onks asiat on ollu näin?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään heiltä
Siitä saa nykyään syytteet
Jos et ymmärrä normaalin keskustelun ja seksuaalisen häirinnän eroa, niin sinun on syytäkin pysyä poissa ihmisten seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset enää rakastu toisiinsa?! Kun itse olin nuori, treffailtiin ja oikein etsittiin rakkautta! Se oli just nuoruudessa parasta! Tää aika on niin kova ja kyyninen; se on tehnyt ihmisistä samanlaisia. Surullinen juttu!
Nykyään lähestyminen on miehelle venäläistä rulettia.
Decentering men.
Mies ei ole naisen elämän keskipiste eikä tavoite. Sori siitä luuseri.
Ja trollit suuttuivat ja lukitsivat ketjun
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua deittailla, kun ei ole tarvetta ja useimmiten se on työlästä. Ei kannata ja tarvitse. Mies ei tuo juuri mitään suhteeseen, mutta vaatii ja haluaa, että pidetään huolta.
Naiset eivät halua olla aikuisen miehen äitejä.
"Mies ei tuo juuri mitään suhteeseen"
öö mihin suhteeseen? Et sinä tietääkseni tai naiset yleensäkään ole yksinään suhteessa?? Mies on puolet siitä suhteesta ihan vaan tiedoksi. Tuolla asenteella saavat kyllä suominaiset sitä mitä tilaavat ei millään pahalla.
Niitä ei kiinnosta oman isän/isoisän ikäinen mies. SIKSI
Vierailija kirjoitti:
Decentering men.
Mies ei ole naisen elämän keskipiste eikä tavoite. Sori siitä luuseri.
Melkein uskottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään heiltä
Jos et ymmärrä normaalin keskustelun ja seksuaalisen häirinnän eroa, niin sinun on syytäkin pysyä poissa ihmisten seurasta.
Keksi jotain uutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset enää rakastu toisiinsa?! Kun itse olin nuori, treffailtiin ja oikein etsittiin rakkautta! Se oli just nuoruudessa parasta! Tää aika on niin kova ja kyyninen; se on tehnyt ihmisistä samanlaisia. Surullinen juttu!
Montako miestä on kuollut siihen esim tänä vuonna?
Voisitko olla vähemmän naurettava.
Sinä ja muut ulit podette sisun puutetta. Sama juttu kuin PISAssa. Sisuton mies on munaton mies.
Sano yksikin syy miksi naisen pitäisi olla lämmin patriarkaatin edustajia kohtaan. Patriarkaatti on sortanut naisia ja polkenut naistenoikeuksia tuhansien vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ja trollit suuttuivat ja lukitsivat ketjun
Ei ole lukittu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua deittailla, kun ei ole tarvetta ja useimmiten se on työlästä. Ei kannata ja tarvitse. Mies ei tuo juuri mitään suhteeseen, mutta vaatii ja haluaa, että pidetään huolta.
Jos asia olisi näin niin he eivät roikkuisi tinderissä ja muissa vastaavissa eikä todellakaan kävisi deittailemassa, joten voidaan vain todeta aloittajalle että katso muitakin naisia kuin kantasuomalaisia jos haluat saada oikeasti kivoja aitoja deittejä tai jooa kumppanin elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese hampaasi ja lähesty asiallisesti. Käyttäydy normaalin ihmisen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä on kuollut siihen esim tänä vuonna?
Voisitko olla vähemmän naurettava.
Sinä ja muut ulit podette sisun puutetta. Sama juttu kuin PISAssa. Sisuton mies on munaton mies.
Trollin ulina on musiikkia korville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään heiltä
Keksi jotain uutta
Sattuuko totuus ohutihoiseen pikku mimosaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin syy miksi naisen pitäisi olla lämmin patriarkaatin edustajia kohtaan. Patriarkaatti on sortanut naisia ja polkenut naistenoikeuksia tuhansien vuosien ajan.
Naisilla on kautta historian ollut oikeuksia, joita miehillä ei ole ollut. Epätasa-arvo on myytti.
Mitä te johonkin ämmiim näätte vaivaa hei c'mon! Ette tajua sitä onnea jonka selibaatissa löytää, unohtakaa noi kanat ja keskittykää johonkin oikeesti merkitykselliseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit Ap 2 asiaa ulkonäöstäsi, joista ei ole muuta kun sinun sanasi todisteena, kun eivät naiset edes tunnut kiinnostuvan.
Entä tuoksu, ryhti, hymy, olemus, asenne, luonne, lähestymistapa, kohdeyleisö yms yms.?
Missä kuvailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia olisi näin niin he eivät roikkuisi tinderissä ja muissa vastaavissa eikä todellakaan kävisi deittailemassa, joten voidaan vain todeta aloittajalle että katso muitakin naisia kuin kantasuomalaisia jos haluat saada oikeasti kivoja aitoja deittejä tai jooa kumppanin elämääsi.
Älä vänise siinä. Tinder on täynnä miehiä, jotka tekee naisten valeprofiileja yrittäen todistaa itselleen jotain.
Ei siellä ole naisia. Se on luuseriappi.
Naiset ei pyöri kyrvännupin ympärillä. Miehet siinä pyörii eikä tajua mistään muusta mitään.