Miksi monet nuoret naiset ovat niin kylmiä nykyään?
Eli oon siis ihan komea ja hyvässäkunnossa oleva nuori mies ja musta tuntuu ettei naisia oikein enää kiinnosta deittailu. Kuori on todella kylmä ja pitää nähä paljon vaivaa ennen ku pääsee ees treffeille. Sitten asioiden edetessä muuttuvat lämpimiksi ja mukaviksi. Onks tää joku trendi vai onks asiat on ollu näin?
Kommentit (83)
Et vaan ole haluttava. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
"pitää nähä paljon vaivaa ennen ku pääsee ees treffeille"
Hampaiden pesu, suihkussa ja parturissa käyminen ja puhtaisiin tyylikkäisiin vaatteisiin pukeutuminen on liian vaivalloista.
Ei vain pelkkä hampaiden pesu. Miehellä pitää olla täysin hoidettu suu, se ei saa haista, ei saa olla plakkia eikä reikiä.
Miehen pitää käydä vähintään kerran vuodessa hammaslääkärin yleistarkastuksessa ja vähintään 2 kertaa vuodessa poistattamassa suuhygienistillä plakki. Hampaat pitää pestä aamuin ja illoin ehdottomasti. Nää on mun ihan minimivaatimukset miehen suuhygienialle. Sitten on vielä kaikki muut vaatimukset. Kuten perse ja vekotin pitää pestä kunnolla päivittäin intiimihygieniaan tarkoitetulla shampoolla, ei saa haista hielle ja muutenkin suihkussa käydään päivittäin. Lakanoihin ei tulla käymättä suihkussa. Jos on partaa tai viiksiä, ne pestään päivittäin erittäin hyvin. En voi sietää epähygienisyyttä. Niin ja kädet pestään tarpeeksi usein ja ennen hommia molemmat käy suihkussa.
Ne esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska miehet tykkää joko hulluista tai kylmistä. Pitää olla haastetta tai miehestä ei tunnu saalistajalta.
Kusi noussut päähän. Valitettavasti.
Naiset haisee pahalta siksi niillä on naama nurinpäin. Vai miten muuten selität parfyymi teollisuuden?
Miesten pelko tekee kuoren. Miehet on väkivaltaisia, naisvihaa on ja paljon naisten tappoja. Jokainen nainen tapaa metsässä mieluummin karhun.
Deittailu ei kiinnosta.
Loppuelämän rakkaus ja Jumalan siunaama avioliitto kiinnostaa.
Eikö pojut saa billua heh , miksi siksi koska olette hom......a ha hah,no ehkä mummolta voitte kerjätä.
Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en saa puolisokseni sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään heiltä
Vastaavat tyhjällä katseella.
Tiedätkö mitä? Kaikki internetissä ei ole totta. Sua kusetetaan ja lujaa.
Nuorten ei tarvitse deittailla. Heillä on elämä vasta alkanut ja rakentavat itsensä ensin kunnon ihmisiksi, jotka pärjäävät. Tai siis niin olisi ihanne.
Koulut kesken, suunnitelmia toteuttamatta jne.
Haluavat elää hiukan ja oppia tuntemaan itsensä samalla, kun aikuistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään heiltä
Siitä saa nykyään syytteet
Eikö ihmiset enää rakastu toisiinsa?! Kun itse olin nuori, treffailtiin ja oikein etsittiin rakkautta! Se oli just nuoruudessa parasta! Tää aika on niin kova ja kyyninen; se on tehnyt ihmisistä samanlaisia. Surullinen juttu!
Ei voi tietää, tauteja on nykyään paljon ja vieläpä oireettomia, puhutaan hiljaisesta epidemiasta. Et voi päältäpäin enää tietää kel' on kuppa ja kel' ei. Ehkä jokin tauti tai taudin pelko saa ihmisen käyttäytymään oudosti. Selibaatissa eläminen kannattaa, suosittelen.
Ovat jo nuorina katkeroituneet Suomen parisuhdemarkkinoista että tällä omalla ulkonäöllä ei päässytkään Unelma Häihin? Varasija pelipanomiehen tai parrakkaan joukkuelaji-pelaajan kanssa ei riittänyt maaliin saakka, ja vaihdetuksi tuleminen kismittää nuorta naista kun lumenen meikkituotteet valuu kylppärin lavuaariin kaiken ihanan jälkeen.
Kaikille hoikille stailatuille nuorille naisille ei riitä pitkää komeaa isolla saksalaisella autolla ajavaa menestyjää sinkkumiehistä omassa ikäluokassaan. Get it real.
Ei kiinnosta sun yritykset eikä tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Ne esittää vaikeasti tavoiteltavaa, koska miehet tykkää joko hulluista tai kylmistä. Pitää olla haastetta tai miehestä ei tunnu saalistajalta.
Ja sitten valittavat kun se mies lyö...
Lähes jokainen tyttö ja nainen on kokenut ahdistelua ja/tai uhkailua miehiltä. Niin pojista vanhoihin miehiin.
Naiset eivät luota olevansa turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pitää nähä paljon vaivaa ennen ku pääsee ees treffeille"
Hampaiden pesu, suihkussa ja parturissa käyminen ja puhtaisiin tyylikkäisiin vaatteisiin pukeutuminen on liian vaivalloista.
Ei vain pelkkä hampaiden pesu. Miehellä pitää olla täysin hoidettu suu, se ei saa haista, ei saa olla plakkia eikä reikiä.
Miehen pitää käydä vähintään kerran vuodessa hammaslääkärin yleistarkastuksessa ja vähintään 2 kertaa vuodessa poistattamassa suuhygienistillä plakki. Hampaat pitää pestä aamuin ja illoin ehdottomasti. Nää on mun ihan minimivaatimukset miehen suuhygienialle. Sitten on vielä kaikki muut vaatimukset. Kuten perse ja vekotin pitää pestä kunnolla päivittäin intiimihygieniaan tarkoitetulla shampoolla, ei saa haista hielle ja muutenkin suihkussa käydään päivittäin. Lakanoihin ei tulla käymättä suihkussa. Jos on partaa tai viiksiä, ne pestään päivittäin erittäin hyvin. En voi sietää epähygienisyyttä. Niin ja kädet pestään tarpeeksi usein ja ennen hommia molemmat käy suihkussa.
Pakkomielteisiin saa sitten apuja lääkäristä.
Et ollut itse rehellinen väittäessäsi, että keinoillasi pääsee treffeille.