Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin ammatti naiselle?

Vierailija
17.09.2026 |

Ap aloittaa!

Sairaanhoitaja / sosiaali- ja terveydenhuolto kokonaisuutena.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, henkilökohtaisen avustajan työstä ei ainakaan makseta juuri mitään. Kai kuullaan, että kaikilla naisilla on rikas mies kotona, vai mikä muu muinainen jutska voi olla syynä???

Vierailija
22/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuski, viemärityyppi, metsuri, rakennusmies, asfaltti, nokisutari, konduktööri, siivooja, portsari, tehdaslinjalatoja, joku tylsä ala vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän henkilön, inhoo koko järjestelmää.  HALUAISI olla joku  muu mut joutuu rahan takia olla työssään. Haukkuu ruokaa ja lapsien kova ääntä. Halusi olla toisessa ammatissa. 

Vierailija
24/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvishoitaja, tai kristalliparantaja, tai mikä tahasa pseodopellehenkisyyspaska, jota joutuu kuuntelemaan 24/7 myös työn tyttiksen ulkopuolella. 

Vierailija
25/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaanhoitajan työtä pidetään niin usein yhtenä kaikista huonoimmista töistä? Itse pohdin nimittäin alanvaihtoa. Työskentelen nyt taloushallinnon parissa ja olen ollut jo vuosia aivan loppu. Stressi ja ahdistus seuraavat kotiin lähes joka päivä ja viikonloppuinakaan en saa lepoa. Sairaanhoitajaksi opiskelu on itselleni yksi vaihtoehto.

Siksi, etteivät ulkopuoliset tiedä sairaanhoitajan työstä, toimenkuvasta ja vastuusta mitään kuten tästäkin ketjusta käy ilmi. Sairaanhoitaja toteuttaa hoidon, oli se sitten suonensisäistä lääkitystä, haavahoitoa, terapeuttista keskustelua tai leikkaussalissa elintoimintojen valvomista. Hoitajan kyettävä itsenäiseen työhön ja vastuunottoon, lääkäriä toki voi konsultoida, mutta pääsääntöisesti noista hommista on selvittävä itse. Palkka on perheestä, siitä olen samaa mieltä.

Vierailija
26/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jossa joutuu sietämään seksuaalisesti ahdistelevia miesasiakkaita.

Mitä pahaa siinä muka on?

Vierailija
27/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaanhoitajan työtä pidetään niin usein yhtenä kaikista huonoimmista töistä? Itse pohdin nimittäin alanvaihtoa. Työskentelen nyt taloushallinnon parissa ja olen ollut jo vuosia aivan loppu. Stressi ja ahdistus seuraavat kotiin lähes joka päivä ja viikonloppuinakaan en saa lepoa. Sairaanhoitajaksi opiskelu on itselleni yksi vaihtoehto.

Mikä sinua taloyshallinnossa kuormittaa?

Vierailija
28/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, olisiko jotain perusteluita tuolle?

Aika kallua opiskella 3.5 vuotta ammattisurkeassa jotta saa pyyhkiä mummojen persettä työksensä. 😄

Voi sua suloista kesän lasta. Kaikki potilaat sairaalassakin ovat vanhoja, luulee hän.

Vierailija
29/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri