Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätodellinen olo, auttakaa!!

Vierailija
17.09.2026 |

Mistä nämä oireet voisi johtua? Nyt muutaman kuukauden ajan ollut koko päiväistä epätodellista oloa/dissosiaatiota. Tuntuu kuin olisin humalassa tai puoliunessa ja kaikki tuntuu aika epätodelliselta. Tämän lisäksi väsymystä joka on vaikka nukkuisi hyvin. Tosin nyt oon heräillyt joka yo keskellä yötä jonkun 5-6h unilla ja sit kestänyt pari tuntia et nukahdan uudestaan. Väsymykselle ei näytä olevan väliä teenkö päivän aikana fyysisiä asioita vai en. Eli ei ole kai mitään pem oiretta. Tämän lisäksi päänsärkyä, painetta päässä ja niska kokoajan kipeenä. Myös välillä pyörryttää ylös nouseminen ja joskus kesken kävelyn pyörryttää. Mikä vois olla syynä näille oireille? Ei ole selkeitä kohtauksia ja päänsärkykään ei ole mitenkään todella kova vaan enemmänkin semmoista jännityspäänsärkyä. Kilpisrauhaset ok. Voitteko jakaa kokemuksia? Pelkään et tää jää mulle ikuisesti. Mulla ei oo trauma taustaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, Jeesus auttaa. Siunausta!

Vierailija
2/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii enemmän tietoa. Ikä? Paino? Pituus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan aivokalvon- tai korvan tulehdus.🔎 Mutta molempiin toimii sama lääke! Enempää ei tarvitse tutkia. Ota siis LÄÄKKEET💊💊💊💊

Vierailija
4/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine? raudanpuute? Uniapnea ?

esim.

Vierailija
5/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim.

lisäys vielä; diabetes?

Vierailija
6/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle tuli leirikoulussa epätodellinen olo, kun en pystynyt syödä sitä moskaa mitä siellä tarjottiin. Kysynkin siis: ruokavalio?

Vierailija
7/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreetikko?

Vierailija
8/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä?

Vierailija
9/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ittestäki tuntuu, että tarvitsi kunnon sähköshokkeja aivoihin, että säpsähtäisi oikealle vaihteelle.

Vierailija
10/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim.

lisäys vielä; diabetes?

Tämä. Verensokeri voi aiheuttaa nuo oireet.

Vierailija
11/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla ihan vaan se juntturassa oleva niska tai kallonpohjan lihakset? Ei kierrä veti kunnolla päähän. Unettomuuteen en osaa kommentoida. Mulla uniongelmien taustalla oli raudanpuute. Mikset mene lääkäriin?

Vierailija
12/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania tai psykoosi

Vierailija
13/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla ihan vaan se juntturassa oleva niska tai kallonpohjan lihakset? Ei kierrä veti kunnolla päähän. Unettomuuteen en osaa kommentoida. Mulla uniongelmien taustalla oli raudanpuute. Mikset mene lääkäriin?

Lääkäri sanoo, että seuraillaan ja jos pahenee voidaan ottaa kokeet. Sitten joko saa lääkkeet tai ei. Kysynkin siis: haluatko ap lääkkeet?

Vierailija
14/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan puutetta.

Vierailija
15/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Ap on nainen ja ikä on sopiva niin voi olla jopa vaihdevuosioireita.

Vierailija
16/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko kunnon pihvi?🥩

Vierailija
17/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut jäykästä niskasta tosi voimakkaita oireita: pyörrytystä, päänsärkyä, korvien lukkoisuutta, paineen tunnetta päässä.. Yöllinen leukojen kiristely ja hampaiden narskutus pahentaa asiaa. Puolisolla uniapnea aiheutti aivan jäätävää väsymystä ja tokkuraista oloa ennen, kuin sitä alettiin hoitaa. Eli tässä joitain vaarattomia vaihtoehtoja, joista saattaa olla kyse. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä.

Vierailija
18/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset uupumukset, aivosumut ja huimaukset voivat niin monista asioista johtua että ei voi ketään tietää. Mahdollisesti lääkäri löytää jotain vikaa, mutta voi olla että vaikka melkein kaikki mahdolliset verikokeet otetaan niin ei mitään selittävää tekijää löydy, sitten pitää joko elää sen kanssa tai itse koittaa joku keino päästä oireista eroon, esimerkiksi ravinnon ja liikunnan kautta, ehkä joku stressinhallinta jos siinä on ongelmia.

Vierailija
19/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas!

Vierailija
20/28 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut jäykästä niskasta tosi voimakkaita oireita: pyörrytystä, päänsärkyä, korvien lukkoisuutta, paineen tunnetta päässä.. Yöllinen leukojen kiristely ja hampaiden narskutus pahentaa asiaa. Puolisolla uniapnea aiheutti aivan jäätävää väsymystä ja tokkuraista oloa ennen, kuin sitä alettiin hoitaa. Eli tässä joitain vaarattomia vaihtoehtoja, joista saattaa olla kyse. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä.

uniapnea ei todellakaan ole vaaraton!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä