Naapurissa porattu neljä tuntia, wtf
Kerrostaloasunnon naapurissa on nyt porailtu seiniä (?) yhteensä pian neljä tuntia. Mikä mahtaa olla sellainen työ tai operaatio, mikä edellyttää näin intensiivistä ja pitkäkestoista poraamista? Listojen uusiminen ainoa, mikä tulee mieleen?
Reikiä on siis tässä vaiheessa jo kymmeniä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Ostan sulle bissen ja saat tulla kaveriksi kuuntelemaan tota sielunimijän kirkunaa. Kyllä se paikka maailmassa (vai helvetissä) hyvinkin nopeasti iskostuu jonnekin sielun ja ruumiin välimaastoon.
Tää ois varmaan hyvä kidutusstrategia jollekin valtiolliselle toimijalle. Unohtakaa waterboarding, poratkaa sellin seiniä 8 tuntia!
Naapurin ukko on kestävää sorttia ja akka ei vaan tule?
Mulla on asunnossa vanha betoniporsas mitä kiviporalla poraan päivittäin. Haluan siihen reikiä mahdollisimman paljon. Tämä on sellaista terapiaa 👍
Mihin ihmeeseen AP käyttää poraa kun uusii listoja?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla paikat hellänä
Olen joskus porannut homokaveriani ahteriin täyden tunnin eikä hän päässyt kävelemään sen jälkeen.
M42
Meidän talossa oli alku vuodesta 2 asunnon täydellinen remontti peräjälkeen koska pitkäaikaus asukkaaista toinen kuollut asuntoon ja toinen muutti pois. Oli kyllä hermoja raastavaa mutta tehtävähän remontit on.
Mulla oli sama juttu muutama vuosi sitten, ilmeni että poistivat vanhat kaakelit keittiöstä. Ja pönttöjä kun olivat eivät ymmärtäneet laittaa lappua ilmoitustaululle kuten olisi kohteliasta.
Minä poraan reikää, poraan reikää vessan seinään
Mun sekopää alakerran naapuri poraili seiniään kuukauden ajan. Ilmeisesti tarvitsi paljon reikiä seiniinsä.
Ehkäpä uusitaan kylppäri ja kaikki laatat irti. Tai kaadetaan seinää. Mene kysymään, jos niin kiinnostaa.
"Rupee poraamaan kurja."