Tekeekö joku kotoa käsin
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
tekeekö joku muka jossain toimistossa noita?
Tein itse lehtimyyntiä toimistolla.
Lehtimyynnistä olen nähnyt työpaikkailmoituksia, että etätyötä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ennustajat nyt on kaikki kotona.
Mutta niillä ei ole kaikki kotona.
Voiko jossain opiskella ennustajaksi? Tai mitä olisi pääsy vaatimuksia? Olen empaattinen ja luotettava ja olisi kutsumus työ. Mutta ei löydy tietoa :(
Mä teen kotoa käsin Onlyfansia. :) kivasti tuli viime kuussa useempi tonni tilille. Suosittelen kokeilee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen kotoa käsin Onlyfansia. :) kivasti tuli viime kuussa useempi tonni tilille. Suosittelen kokeilee tätä.
Mikä koulutus sulla? Onko vaatimuksia?
Vierailija kirjoitti:
Voiko jossain opiskella ennustajaksi? Tai mitä olisi pääsy vaatimuksia? Olen empaattinen ja luotettava ja olisi kutsumus työ. Mutta ei löydy tietoa :(
Ei oo empaattisen ihmisen hommaa ollenkaan. Tein opiskeluaikana aikoinaan puh.se ksitöitä ja työnantajalla oli tarjolla sen oheen myös ennustuspalveluita. Aattelin, että olis leppoisaa hommaa ja vastaanotin sitte niitäkin puheluita. Ihan kamalaa se oli: suurinosa soittajista oli selkeästi jonkun paremman hoidon tarpeessa, rahavaikeuksia, joista kuulin yksityiskohtaisesti ( ysärin lama oli silloin pahimmillaan), naapuriensa tai sukulaisten vainoajaa ym. Kaiken lisäksi työnantaja halusi, että näitä puheluita pitkitetään, joten oli oma mielenterveys koetuksella ja siirryin vähin äänin takaisin näihin läähätysjuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sulla? Onko vaatimuksia?
Laitoshuoltajan koulutus mut ei tähän of-hommaan mitään koulutusta tartte. :D
tekeekö joku muka jossain toimistossa noita?