Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen odottanut läääkärin määräämää tyräleikkausta jo 5 kk! menenkö Puolaan leikkaamaan sen?

Vierailija
17.09.2026 |

jos ei tule 1 kk päästä kun lääkäri lupasi 2-6 kk sisän ja 5 kk on jo mennyt niin tekoälyn mukaan saan tehtyä leikkauksen Kela n laskuun heti Puolassakin!

#missä euroopan maassa kannattaa suomalaisena tehdä tyräleikkaus kelan laskuun kun jonotusaiak suomessa on niin pitkä

Suomalaisena voit hakeutua tyräleikkaukseen mihin tahansa EU- tai Eta-maahan, Sveitsiin tai Isoon-Britanniaan, ja Kela korvaa hoidon kustannukset jälkikäteen suurin piirtein saman verran kuin vastaava hoito olisi maksanut Suomessa omalla hyvinvointialueellasi. [1, 2]

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle. Pääset parin viikon sisään leikkaukseen. 

tuskin kela maksaa sitä 5000 e laskua

Vierailija
22/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni menee suoraan viroon tai pullaan tai saksaan ja Kela maksaa ja jonotusta ei ole juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on lyhyt aika, itse odotin käsileikkausta 2v ja 5kk. Tuli lopulta kymmenine tutkimuksineen yms varman kalliimmaksi kuin yksityisellä mihin olisin päässyt viikossa

Miksi et mennyt ulkomaille? Et varmaan tiennyt että on edes mahdollista

Vierailija
24/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: joo, se on 5000. Satun tietämään. 

Vierailija
25/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos ei malta odottaa aikaa julkiselle niin leikkauksen voi maksaa itse. Leikkausjonot eivät etene pelkästään jonotusjärjestyksessä vaan myös kiireellisyyden mukaan. Mikä on aivan oikein.

Vierailija
26/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä ala sitä itse leikkaamaan, ainakaan Puolassa. 

Vierailija
27/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja. 

Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.

Vierailija
28/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos ei malta odottaa aikaa julkiselle niin leikkauksen voi maksaa itse. Leikkausjonot eivät etene pelkästään jonotusjärjestyksessä vaan myös kiireellisyyden mukaan. Mikä on aivan oikein.

miksi maksaisin itse kun Kela maksaa leikkauksen Eu maassa missä tahansa? 5000 e on hirvee summa

Vierailija
29/29 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minut leikkata somalian lääkkäri, oli huva ja poisti samalla klitoriksen. Kela maksoi kaiken. ja sain työkyvyttömyyseläke.

Neuloiko pesän kiinni ettei sinne pääse vierasesineitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi