Mies miksi kävisit parturissa?
kun itse voi leikata aina konella sivut kaljuksi tai puolet kaljuksi ja puolet jättää siihen pienemmäksi, kerran kuusa, peilin kautta, leikkuri maksoi temulla 5 e ja säästö: 25/e kk parturi eli 300 e vuodessa. sillä saa jo 30 x 24 packia kaljaa!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höylään suihkussa pään kaksi kertaa viikossa. Yksi BIC terä kestää 10 kertaa, joten 10 kpl pussi kestää 100 kertaa eli n. vuoden. Jos pussi maksaa 4e, niin yhden höyläyskerran hinnaksi tulee 0,04e.
Ja on aivan järkyttävän näköinen.
Parturiko tekisi siitä rahalla "komeamman"?
Vierailija kirjoitti:
Naisen kosketus
Parturi ei ole välttämättä nainen, jollet erityisesti varaa aikaa juuri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Viimeksi käynyt parturissa 1998. Sen jälkeen oma kone.
Käy seuraavan kerran parturissa niin huomaat itsekkin että voit kerran elämässä näyttää komealta mieheltä ja jopa huomaat että sinua katsotaan yllättävän paljon esim vaikka ihan ruokakaupassa. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höylään suihkussa pään kaksi kertaa viikossa. Yksi BIC terä kestää 10 kertaa, joten 10 kpl pussi kestää 100 kertaa eli n. vuoden. Jos pussi maksaa 4e, niin yhden höyläyskerran hinnaksi tulee 0,04e.
Mikä on kaljuutuvalle vaihtoehto? Päänyli-kampaus? "Spede"? Juice? Tupee?
Olen leikannut itse hiukset, se mitä niistä nyt edes on jäljellä jo ainakin 10 vuotta. Ei mulla silti ole yhtään ylimääräistä rahaa, joten ei mulla olisi ollut varaa käydä parturissa jokatapauksessa.
Kaikki rahat imee ahneet vuokraisännät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä oot vanha.
Itse olen nelikymppinen niin hiukset ovat niin paksut että huhhuh
Karvakäsi kädet päätä sivelee, hyi h*lvetti👀
Kyllä parturin tuoli on kuin oma maailma. Silmälasit pois, suoja päälle. Tuttu parturi-rouva osaa jo leikata sanomatta. Mahtavaa rentoutua, sulkea silmät ja antaa saksien, kamman ja koneen tehdä ammattilaisen käsissä työtään. Eihän tuo kestä kuin vartin-20 minuuttia, mutta tuolista nousu, peilistä katselu, se on kuin herätys kylmään pahaan maailmaan. Kyllä tästä pari kymppiä voi maksaa, matkasta utopiaan. Euron minuutilta. Kiitos ihana luottoparturini.
"Ai sä oot vanha.
Itse olen nelikymppinen niin hiukset ovat niin paksut että huhhuh"
Ohis, mutta mieheni alkoi kaljuuntua 20-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on aerodynaaminen.
Olen vähentänyt käyntejä, vain kerran 3 kuukaudessa, eli neljä kertaa vuodessa, ei työttömällä ole varaa olla hyvännäköinen. Tyytyväinen olen kyllä palveluun, tasaa kulmakarvatkin jos antaa luvan. 22€ meillä hinta.
Kyllä on asioita joissa on parempi turvautua kauniin rouvan palveluihin, ainakin nautinnot ja parturi ja synnyrys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Viimeksi käynyt parturissa 1998. Sen jälkeen oma kone.
Käy seuraavan kerran parturissa niin huomaat itsekkin että voit kerran elämässä näyttää komealta mieheltä ja jopa huomaat että sinua katsotaan yllättävän paljon esim vaikka ihan ruokakaupassa. Mies
Tuskin se parturi vetää mulle 20 eurolla yhtään sen "komeampaa" kaljua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä oot vanha.
Itse olen nelikymppinen niin hiukset ovat niin paksut että huhhuh
Alle 50, mutta tukka alkaa lähtemään päästä.
Mutta näemmä se papan sanonta pitää paikkaansa. Tukka ja järki ei pysy samassa päässä..
En osaisi leikata niin, että lopputulos miellyttäisi minua. Käyn parturissa missä nuori nainen leikkaa hiukseni hyvin 👍
M39
Käyn partrissa siksi koska voin, minulle hinta ei ole este. Ei tulisi mieleenkään jollain temun koneella jyrsiä päätä. Mutta kivat sulle, jos saat tuosta hyvän mielen.
Parturissa missä käyn niin leikkaavat 15e hyvin ja nopeasti.