Kuvaile esimiestäsi muutamalla sanalla
Minä aloitan: tiukkapipoinen, virkaintoinen pikkupomo ja omaa asemaansa korostava, ei omaa ansaittua auktoriteettia
Kommentit (29)
Reilu, mukava, älykäs, stressaantunut, uupunut (olen yrittäjä, joten minä itse olen oma esimieheni)
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs, asiansa osaava, hyvin säilynyt ja varsin pantava keski-ikäinen nainen.
Koeta päästä kastamaan sitä daamia.
Osaamaton,mistään mitään tietämätön,vastuun pakoilija.
Laskelmoiva, empatiakyvytön ja totuutta muunteleva.
Nykyinen esihenkilönainen on ajanut työhyvinvoinnin viemäristä alas alle kahdessa vuodessa ja puolet työporukastamme uupumussairaslomalle yhden toisensa jälkeen. Sellaista säästöä se.
Lihava sian näköinen setämies, jatkuvasti sairauslomilla, hidas vastaamaan mihinkään kysymykseen, puhuu oudoilla kielikuvilla ja hirnuu omille muka-hauskoille jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen esihenkilönainen on ajanut työhyvinvoinnin viemäristä alas alle kahdessa vuodessa ja puolet työporukastamme uupumussairaslomalle yhden toisensa jälkeen. Sellaista säästöä se.
Kuulostaa niin tutulta,ollaankohan samassa firmassa oltu,porukalla burnoutia ja sairaaksi mennyt myös työntekijöiden kyttääminen ja vahtiminen.
Jämpti, sanansa pitävä, luotettava, osaava, rehellinen, mukava, huumorintajuinen
Vierailija kirjoitti:
Sama. Täysin epäpätevä ja epämiellyttäväjs liian nuori.
Asiansa osaava, mukava, eläinrakas, kaljotteleva setämies.