Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko voittanut koskaan Instagram-arvonnassa?

Vierailija
16.09.2026 |

Paljon on Instagramissa arvontoja,  joiden perimmäisenä tavoitteena on saada itse kukin omalle tililleen näkyvyyttä ja uusia seuraajia. Arpovat vaikka ja mitä, mutta myös useiden kymppien arvoisia lahjakortteja ruokakauppaan. Arvontapostauksessa mainitaan yleensä vain se, että voittajaan otetaan yksityisviestillä yhteyttä, eli ei julkisteta voittajatiliä. Kuinkahan suuri osuus näistä arvonnoista on silkkaa huijausta (ei oikeasti mitään palkintoa) tai suoritetaan "arvonta" ja palkinto annetaan jollekin tutulle tai perheenjäsenelle. Oletko sinä voittanut koskaan Instagramissa järjestetyssä arvonnassa? Ja nimenomaan niin, ettet ole arvonnan järjestäjän lähipiiriä. Ja kenties oletko voittanut jopa tuollaisen päivittäistavarakaupan lahjakortin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en myöskään K-kaupan arvonnoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin järjestin aikoinaan arvonnan, jonka palkinto meni läheiselle ystävälleni. Oli sovittu etukäteen. Paljon sain uusia seuraajapölvästejä, "joilla lahjakortti olisi tosi tarpeeseen. Rahasta tällä hetkellä tiukkaa.".

Vierailija
4/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en myöskään K-kaupan arvonnoissa. 

Okei, harmi. Toivottavasti voitat joskus jotain arvokasta <3

Instassa näyttää olevan hyvin suosittua arpoa S-ketjun lahjakortteja. Kuinkahan moni noista oikeasti arvotaan.

AP

Vierailija
5/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään voittaneen niistä. Varmasti joukossa on ihan rehellisiäkin arvontoja, mutta vaikea sanoa onko niitä 1 % vai 10 %. Luotan lähinnä niihin, missä voittaja oikeasti julkistetaan ja arvonnan toteuttaja on muutenkin luottamuksellinen taho. Esimerkiksi Ylen talviurheiluohjelmissa jaettavat pipot yms. varmasti arvotaan.  

Vierailija
6/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-arvonnoista olen voittanut usein, mm. repun, keikkaliput ja tuotepakkauksen 

Vierailija
7/7 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta osallistujia oli normaalia vähemmän, koska kyseessä oli yksityisnäytös elokuvateatterissa. Saman somettajan muihin arvontoihin (esim. Bluetooth-kaiuttimet) osallistui paljon enemmän ihmisiä, joten voittomahdollisuudet sellaisissa on paljon pienemmät. Harvoin voitan mitään, joten yllätyin oikeasti ja luulin ensin huijaukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi