Naamakirjan poisto
Kommentit (29)
Mulla on siellä ihan melkein liikaa mielenkiintoista seurattavaa ympäri maailman, aiheina mm harrastukset, arvot- käytän päivittäin. Tuttavia en niinkään seuraile.
Poistin sen monta vuotta sitten. Piti katsoa googlesta ohjeet miten sen saa poistettua. Oli tehty tahallisen vaikeaksi se naamakirjan poistaminen.
Kaupoilla on FB sivut, seuraan niitä.
Et levittele sun etkä sun tuttujen kuvia mihinkään joka maahan leviäviin rikollisten netteihin. Vankiloissa ne niitä lukee ja kopioi kuvia vääriin passeihin. Tai huijauksiin .
Tietysti käytän. Olen monissa harrastusryhmissä niitä käyn lukemassa joka päivä. Sukulaisten postauksista tykkäilen. Omaa seinää en jaksa juurikaan päivittää, kun ei mun elämässä mitään ihmeellistä ole tapahtunut pitkään aikaan.
Käyttää. Monet minulle tärkeät ryhmät hoitavat tiedottamisensa sitä kautta ja hyvä se siihen onkin ja siksi aikoinaan liityin. Mitään ilmoituksia en sähköpostiini halua, käyn sivuilla pari kertaa viikossa.
Voi poistaa . Poista kuvia mitä osaat. Ja sähköpostin voi poistaa Gmail sivusi ala osassa lukee jossain poista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää. Monet minulle tärkeät ryhmät hoitavat tiedottamisensa sitä kautta ja hyvä se siihen onkin ja siksi aikoinaan liityin. Mitään ilmoituksia en sähköpostiini halua, käyn sivuilla pari kertaa viikossa.
Minullakin ollut muka kiinnostavia ryhmiä muttei niissä enää paljon mitään ilmoitella hyödyllisiä asiota. Aika kuollutta. Kummallinen se ihmisten arvottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupoilla on FB sivut, seuraan niitä.
On sullakin elämä
Kertoisiko joku miksi sitä EI pitäisi poistaa?
Jos poistaisin, en pystyisi seuraamaan huippuja ryhmiä, joista saan vinkkejä ja tietoa ja vertaistukea.
Ei kai sitä ole kukaan normaali ihminen käyttänyt enää vuosiin?
Vierailija kirjoitti:
Se on mailman käytetyin some.
Missä päin ja kenen kesken?
Vierailija kirjoitti:
Jos poistaisin, en pystyisi seuraamaan huippuja ryhmiä, joista saan vinkkejä ja tietoa ja vertaistukea.
Turpa kiinni facebook
Ai tää oli tällainen normiuden uudelleenmäärittelyketju, taas muottia vähän ahtaammaksi. Eikö se pipo jo kyllin kiristä? Ota rennosti, hengitä. Hymyile.
Mikä olisi parempi? Nykyään instakin toimii täsmälleen samoin kuin FB.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä ole kukaan normaali ihminen käyttänyt enää vuosiin?
Normaali ihminen käyttää sen sijaan Vauva-palstaa? 😅
Kyllähän sitä monet käyttää, varsinkin vanhemmat ihmiset. Itselläni ei ole 5 vuoteen ollut, enkä ole kaivannut.