Saako töihin tulla l i t i m ä r k ä n ä ?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012241819.html
Tässä "uutisessa" mietin, että miksi tapakouluttajan mielestä on epäkohteliasta käydä suihkussa ennen työvuoroa siten, että tulee märillä hiuksilla töihin.
Sarjassamme mitä olet aina tehnyt väärin. :)
Kommentit (30)
Tapakasvatusta joudutaan antamaan aikuisille jo sateenvarjon käytöstä. No, ei yllätä finskiretardit kun on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi tuli mieleen, että kyse on uimaopettajasta.
Mutta ihan sama se minulle, vaikka työkaverilla olisi märät hiukset. Ehkä hiukan ihmettelisin, miksi hän ei pese hiuksia kotonaan vaan työpaikalla.
Miksi ihmeessä joku sellainen kävisi aamulla suihkussa, joka on käynyt illalla saunassa eikä yöllä ole tapahtunut mitään dramaattista?
Käyn suihkussa sekä illalla että aamulla. Nukkumaan haluan mennä puhtaana, ja suihkunraikkaana olen lähtenyt töihin ja aiemmin kouluun jo yli komekymmentä vuotta. Hiukset pesen vain aamuisin. Olen luullut että näin toimivat kaikki itsestään huolen pitävät…
Huoh..Toimistohommia taas. Tää on niin tätä !
Lumituiskussa töihin tukka ja parta lumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on junttien maa, missä hyvin harva käy aamulla suihkussa ennen töihin lähtöä.
Ei kaikki nuku moskassa jos on mennyt suihkunraikkaana nukkumaan. Eli aamulla ei pesun tarvetta.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti mitä tarpeetonta paskaa nyt taas.
Tapakouluttajakin vielä, saatana.
Suomi on mielisairaala, jota johtavat potilaat.
Ajattelin samaa, luulisi toimittelijaa hävettävän kun näin typerän jutun tehnyt. Tapakouluttelijakin vielä. Vihaksi pistää tämä tyhmyys, jos aikuiset on näin tyhmiä mitä voi heidän lapsiltaan odottaa.
Riippuu varmaan työnkuvastakin, jossain toimistonnurkassa riittää ettei vesi valu näppikselle.
Ei saa tulla litimärkänä, vaan putipuhtaana, suu hymystä apposen auki, hampaat vitivalkoisena ja lattekuppi piripintaan asti täynnä. Sysimusta mielihän masentaa muutkin. Rutiköyhä tai upporikas, samat säännöt.
Miksi tuollaista edes pitää miettiä? Tietyissä asiakaspalveluhommissa ei saa koska niissä ulkonäkö on pakollinen osa työtä, muissa hommissa sillä ei ole niin väliä ja jos joku työkavereista ei tiedä mikä ero on märällä ja likaisella niin silloin se on kyseisen työkaverin henkilökohtainen ongelma.
Ensimmäiseksi tuli mieleen, että kyse on uimaopettajasta.
Mutta ihan sama se minulle, vaikka työkaverilla olisi märät hiukset. Ehkä hiukan ihmettelisin, miksi hän ei pese hiuksia kotonaan vaan työpaikalla.
Miksi ihmeessä joku sellainen kävisi aamulla suihkussa, joka on käynyt illalla saunassa eikä yöllä ole tapahtunut mitään dramaattista?