Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan kamala elämä, jos joutuu ajamaan vanhalla autolla tyyliin 80/90-luku eikä varaa uuteen autoon. Ei naiset kiinnostu.

Vierailija
16.09.2026 |

Näin on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lompakkoloiset muutenkaan 👍

Vierailija
22/25 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut varaa kuin polkupyörään. Ihan sama vaikkei naiset ole kiinnostuneet, ei ole varaa niihinkään.

Paljon naiset maksaa?

En ole varma, mutta jos aikoo ravintolassa, elokuvissa ja muualla käyttää, sekä ostaa lahjoja, niin melko paljon minun tuloilleni.

Siis elokuvat ja ravintolat maksaa… mutta paljon nainen maksaa?

Sen summan, minkä seurustelu ja mahdollinen naimisiinmeno tulee maksamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset aina väittää ettei ammatilla tai autolla ole mitään väliä, mutta kummasti se lääkärimies sillä uudemmalla mustangilla kiinnostaa. On se kumma!

Pienituloinen lääkäri kun jollain halpiksella joutuu ajamaan...

Vierailija
24/25 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä kiinnostuu kun nainen ajaa vanhalla autolla. Varsinkin silloin kun jossain parkkipaikalla avaa konepellin niin äijää paahtaa ympärille pilvin pimein, vaikka lisäis vaan esim ohjaustehostinnestettä. T. Volvo 1996

Vierailija
25/25 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa salaisuuden. Ei ole ollut kamala elämä. On ollut varaa uuteenkin autoon mutta en ole halunnut niin epätaloudellista ostosta tehdä. Jo - 90- luvulla tehtiin hyviä autoja, ehkä parhaat autot ikinä. Olen yleensä ajellut noin 8- 25 vuotiailla, en ihan pikkautoilla joissa on ollut kaikki tarpeellinen. Tärkeimpinä ominaisuuksina on ollut luotettavuus ja mukavuus. Autot ovat maksaneet 500mk- 5000e. Useimmat huollot ja korjaukset olen tehnyt itse. Auto on myös harrastus minulle. Kolme autoani olen maalannut. Ostakaa vaan uusia autoja niin saadaan niitä käytettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme