Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestäni vaivaa?

Vierailija
29.05.2007 |

Ei halua enää tehdä mitään kanssani ja on tosi etäinen. Välillä haluaa erota ja välillä ei. En jaksa enää. Ei ole ketään toista eikä haluakaan ketään. Pelkää tulevaisuutta eli naimisiin menoa ja lapsien yrittämistä vaikka on jo 27, ei halua niitä enää kenekään muunkaan kanssa. En ole painostanut yhtään. Olisko minun parasta vaan erota vai odottaa parempia aikoja, On jo pari viikkoa ollut tällainen outo. 7 vuotta yhdessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on tavannut jonkun toisen " mahdollisen tyttöystäväehdokkaan" ja nyt sitten katselee tuleeko siitä toisesta jutusta mitään. Ja jos ei tule niin jatkaa vanhaa suhdettaan. Tää kuulosti typerältä mitä kirjoitin, mutta jotkut tekee ihan oikeesti kuulemma noin. Ei kannata vetää silti mitään johtopäätöksiä vielä parin viikon käytöksen perusteella. Toivottavasti jatkatte yhdessä.

Vierailija
2/13 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen avomies käyttäytyi 3 kuukautta juuri noin ennenkuin sai sanottua, että ei kiitos enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin siten, että rupesin puhumaan, että ehkei lasten aika olekaan vielä. Sitten ehdotin jo sitä, että muuttaisimme erillemme, koska tarvitsin " tilaa" . Lopulta sitten jätin exäni, koska tajusin, ettei hän ymmärtänyt vihjailujani siitä, että tarumme on lopussa.

Tsemppiä ap:lle. Oli kyseessä sitten eroaikeet tai ihan mikä tahansa (masennuskin voisi tulla kyseeseen), niin toivottavasti asia selviää pian, etkä joudu olemaan piinaavassa tilanteessa pitkään.

Vierailija
4/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vedä nyt jo hyvä ihminen johtopäätöksesi, mitä siinä enää roikut kaivamassa verta nenästäsi. Haluatko lapsia ikinä vai et? Et kai odota yli kolmekymppiseksi että hän muuttaa mielensä? Ja jos 7 vuotta johdonmukaisesti ei ole halunnut kumpaakaan, miksi ihmeessä oletat että tilanne muuttuisi?

Vierailija
5/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelet vaan toiveita että se muuttuisi taas unelmaksi,mutta voin sanoa,ei muutu.

Alku huuma jo ohi ja miestäsi ei vaan enään kiinnosta juttunne.

Vierailija
6/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
7/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii mitä pitäisi tehdä ja potee huonoa omaatuntoa. Suosittelen että mietit haluatko pitää hänet ja miksi. Jos et, sano suoraan että hei, olet ihan vapaa lähtemään, eiköhän tämä ollut tässä.

Vierailija
8/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuodessa ehtii kyllä huuma laantua, varsinkin, jos ei olla sielunkumppaneita, ei ole juurikaan yhteisiä juttuja, eikä toisen arvostusta. Parisuhteesta on vain tullut tylsää. Vaikea varmaan suhdetta herätellä, kun sama tylsä naama kuitenkin herättelemässä. Älä ainakaan lasta erehdy tekemään hänen kanssaan, vaikka onnistuisikin. Se on helposti viimeinen naula arkkuun. Lapsi kun on aina suuren tai pienen kriisin aiheuttaja parisuhteessa. Miehelle parisuhde on 80 % seksiä, jos se ei toimi. Jos seksi on tyydyttävää, se on ehkä 60 %.

Vierailija
9/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin jo asunnonkin valmiiksi, mutta sitten se sanoi että haluaa vielä yrittää kun välittää niin paljon. Ja siis ennen on aina halunnut kanssani naimisiin ja lapsia ja muuta ja ollut paljon sitoutuneempi kuin minä. Siksi olenkin niin ihmeissäni tästä käänteestä. Tänäänkin meni vaan kaverin kanssa jonnekin koko illaksi eikä halunnut kanssani tehdä mitään. Ihmettelen vaan että odottelenko vielä vai teenkö itse päätöksen ja lähden? Ahdistaa kun mies vaan soutaa ja huopaa tän asian kanssa. Olen siis ohan valmis eroamaan vaikka heti.

ap

Vierailija
10/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt peräti kaksi viikkoa ei. Oletko nyt vähän äkkinäinen jos kahden viikon perusteella olet päättämässä parisuhdetta. Kyllä välillä voi tulla epäilyksen hetkiä. Päätä nyt haluaako hän sitoutua vai ei?

Mitä on tapahtunut 2 viikkoa sitten? Riitelittekö? mistä?

Vierailija
11/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni ei ole koskaan epäillyt tunteitaan minuun. itse olen useasti halunnut erota mutta hän on saanut meidät pysymään yhdessä. kaksi viikkoa sitten riitelimme siitä etten anna mieheni käydä baareissa (kun on mokaillut ennen siellä) ja nyt annoin sitten siihen luvan jos kertoo hyvin etukäteen minne menee ja milloin. Itse en tykkää käydä ulkona, mutta alan nyt varmaan käydä ulkona ja etsin uuden miehen, jos satun löytämään ja eroan sitten. onko hyvä idea?

ap

Vierailija
12/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin vaan ja saikkua hakemaan

ja /tai perheterapiaan

Vierailija
13/13 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tehnyt tosi paljon ylitöitä viime aikoina. En vaan tiedä onko hän samanlainen muiden seurassa vai vaan minun kun ei enää ota minua mukaan edes vanhemmilleen. ei vaan ikinä menisi terapiaan, mieluummin kuolisi, joten se siitä.. Tosi paljon urheilee, ei voi olla päivää ilman kauheaa määrää urheilua. Mitähän se sitten on?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi