Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kotikuviot muilla joiden mies tekee kolmivuorotyötä?

Vierailija
15.09.2026 |

Mulla mies tulee välillä yövuorosta, et anna mun nukkua hän sanoo, melkein huutaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen nukkua.Itse teen ( nainen)  kolmevuorotyötä ja todellakin mies on hiljaa kun nukun. Ja on hiljaa,koska ymmärtää,että mun pitää nukkua en ole joutunut käskemään vielä kertaakaan olemaan hiljaa.

Vierailija
2/5 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kun tulee ilta-ja yövuorosta kotiin haluaa hän nussia ja tämän jälkeen nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Taas on mies ongelma tuossa kuviossa.

Vierailija
4/5 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin, anna sen nukkua. Itsekin keskellä kolmen yön vuoroja ja voin vain kuvitella jos joku pitäisi minua tahallaan hereillä. Jopa lapseni, teini-ikäiset, ymmärtävät antaa minun nukkua niin luulisi sinun aikuisena tajuavan. Huh, suututtaa oikein miehesi puolesta.

Vierailija
5/5 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies kun tulee ilta-ja yövuorosta kotiin haluaa hän nussia ja tämän jälkeen nukahtaa.

Meilläkin emäntä halusi monesti munaa kun tulin iltavuorosta, toisinaan laittoi viestiä että tule äkkiä nyt panettaa.

Nykyään teen vain aamu 6,00-18,00 ja yövuoroja 18,00-6,00. Onneksi on sen verran tilaa talossa että saa öiden jälkeen nukkua rauhassa, yleensä yläkerassa nukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme