Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tietyn leivän avulla voi laihtua jopa 1 kg:n viikossa! Otsikko Ilta-Sanomissa

Vierailija
15.09.2026 |

HIenoa, että julkisessa virassa oleva ravitsemusterapian professori Itä-Suomen yliopistosta kertoo näin koko kansalle iltapäiväaviisissa. Ja varmaan tutkimus on tehty verovaroilla, kuinkas muuten. Syystä tai toisesta tätä artikkelia ei voi kuitenkaan lukea ilman ylimääräistä maksua. 

Tosin itsekin olen saman asian tutkinut ja tullut tulokseen, että voin hyvin laittaa minkälaista leipää  tahansa lautaselleni eikä se lihota yhtään, kun sen jättää siihen. Ja tämä on todella vahvistettu tulos, koska olen monta vuotta näin tehnyt, enkä ole edes lihonut sen jälkeen, kun aloin jättää sen leivän siihen lautaselle. Olen myös testannut, kuinka se leipä toimii, jos sen jättää pussiin ja niinkin onnistuu oikein hyvin. Suosittelen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, Voi sen leivän aivan hyvin syödäkkin. Suurimmalle osalle siitä ei ole mitään haittaa. Keliaakikot on erikseen. 

Ja tottakai voi laihtua vaikka leipää syömällä. Kalorivajetta n. 1000kcal per päivä. Niin laihtuu varmasti sen 1kg viikkoon. Itse tosin suosisin ennemmin 0,5kg viikkoon tahtia, niin ei tarvii nälässä olla 

Se on oma asiansa taas mitä päivän aikana haluaa / kannattaa syödä, jotta olisi helpoin ja tervellisin olla niillä miinuskaloreilla 

Vierailija
2/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku outo taipumus kokoajan tuoda leipä esille kaikessa että se olisi joku ihmeruoka mikä auttaa kaikessa. Se on välillä hauska huomata että joku Youtubettaja selittää miljoona kertaa selvemmin ja yksinkertaisemmin miten kannattaa syödä ja mitä kannattaa tehdä jos haluaa pysyä kunnossa kuin yksikään näistä ihmisistä ketkä jauhaa lehdessä tai teeveessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää yhden elintarvikkeen tai ruokalajin ympärillä pyörivät laihdutusvinkit on yhtä arvokkaita kuin kilo kakkaa. Se on aivan sama onko siellä ruokavaliossa se yks tietty leipä vai ei. Kokonaisuus on se, millä on väliä. Vois itekin laskea, että jos ihminen söis vain ja ainoastaan suklaata, niin mikä olis se oikea määrä ja sitten lähteä julistamaan, että suklaan avulla laihtuu (kunhan sitä syö vain x määrän päivässä, eikä syö mitään muuta).

Vierailija
4/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on joku outo taipumus kokoajan tuoda leipä esille kaikessa että se olisi joku ihmeruoka mikä auttaa kaikessa. Se on välillä hauska huomata että joku Youtubettaja selittää miljoona kertaa selvemmin ja yksinkertaisemmin miten kannattaa syödä ja mitä kannattaa tehdä jos haluaa pysyä kunnossa kuin yksikään näistä ihmisistä ketkä jauhaa lehdessä tai teeveessä.

Teoreetikon ja käytännön työtä tekevän ero näkyy näissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän