Nuoret sukupolvet hylänneet perunan?! Syödään riisiä, pastaa, bulguria jne.
Kommentit (9)
Mikä on nuori sukupolvi? Minä olen kolmekymppinen ja kasvatan itse omat perunani. Niistä riittää syötävää koko talvikaudeksi. Syön toki myös riisiä, pastaa ja bulguria.
Kyllä on hylätty. Aivan turha tärkkelyspommi. Ja emme juo myöskään maitoa, kuten dinosaurukset.
Terv. 50v nuori
Alle kolmekymppisiä tarkoitan. t.ap
En minäkään syönyt nuorena perunaa, koska koulun kumiperunat aiheutti vastareaktion pitkäksi aikaa. Nyt viisikymppisenä syön perunaa viikottain.
Velaksi woltattu hampurilais- tai kebabannos ranskanperunoineen uppoaa nuorison kitaan varmasti.
Kyllähän nuorille maistuu ainakin ranskanperunat. Ja kalapuikot perunamuusilla.
Jossakin joku voisi henkisen perheen äiti kehui kun niin halvalla saa perheelle ruokaa. No uteliaisuuttani luin mitä ruokaa syödään 35 eurolla viikko, oli riisiä joka päivä milloin tonnikalan kanssa milloin sitruunan kanssa. Riisi on täysin turha ruoka.
Peruna on ruokavalioni pääkomponentti, tarkemmin sanottuna perunaan pohjaavat kasviskeitot. Syön myös riisiä, mutta en pastaa, sillä sitä on hankala saada oikein käsiteltynä suomessa. Vehnää sitten hapanleivässä esim. Peruna ja riisi eivät aiheuta gluteeniongelmia.