Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin pojalle että muuttaa heti kun täyttää 18

Vierailija
15.09.2026 |

Minä en rupea aikuista ihmistä elättämään ja katselemaan videopelien peluuta ja myöhään nukkumisia! No, hän kyllä etsi asunnon ja löysikin nyt olen laittanut viestiä, et "hei isä tässä, miten menee"? En ole saanut mitään vastausta?, äitnså kanssa hän kyllä puhelee edelleen. Suren miten kiittämättömän pennun olen kasvattanut

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itä en sano lapsille noin. Pojat saa asua mun luona niin kauan kuin haluavat 

Itse eikä itä 

Vierailija
22/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taloudellisesti järkeä tuossa. Parempi muuttaa vasta 28v ja suoraan omistusasuntoon.

Parempi kenelle?

Ei vanhemmilla ole elatusvelvollisuutta kakaran 18-vuotispäivästä lähtien. Rupee katteleen ittelles vuokrakortteeria ja töitä.

Niin, ja siirtyy yhteiskunnan elätettäväksi. Moni 18-vuotias nuori on vielä lukion toisella luokalla eli KOULULAINEN. Minkä takia hankit lapsia, kun halusit päästä heistä eroon mahdollisimman nopeasti?

En tiennyt hankkiessani että lasten isä hylkää heidät ja että yhteiskuntaa hallitsee joukko pedofiiliuusnatseja. Siksi. En osannut ennustaa. Sitäpaitsi se, että pojasta kasvaa turhamulkku, on varmaan looginen seuraus siitä, että isäkin osoittautui sellaiseksi (liian myöhään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ei aleta mitään inceleitä kasvattelemaan siellä kotitalouksissa. Ulos vain kaikki.

Ei se jos asuu vanhempien luona tarkoita  sitä että on tahdonvastaisessa selibaatissa.

Vierailija
24/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskapaskat pojat ulos oppimaan olemaan ihmisiksi ja vastuullisia aikuisia. Tytöt osaakin. 

Vierailija
25/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeteillä alkaa olla velvollisuuksia kun ne täyttävät 18. Ei pelkkiä oikeuksia. Hyvä oppia vaikka pahalla jos ja kun ei viitsitä oppia hyvällä.

Vierailija
26/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN KAKARA

Vierailija
27/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUOKRAOVI.COM, SIELLÄ NE ASUNNOT ON. 

Vierailija
28/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ei aleta mitään inceleitä kasvattelemaan siellä kotitalouksissa. Ulos vain kaikki.

Ei se jos asuu vanhempien luona tarkoita  sitä että on tahdonvastaisessa selibaatissa.

Eli sä oot siis äitis kanssa suhteessa. HYI

Vierailija
29/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 täyttäneet kuuluu litiumkaivoksiin, jos ovat poikia. Tytöt voi pyrkiä opiskelemaan, ne on fiksuja.

Vierailija
30/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään vuorossa 18-vuotiaiden mollaaminen. Kukahan seuraavaksi?

Vierailija
31/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se paskaveetien hyysääminen. 18 on täysivaltainen aikuinen ja voi ihan täysivaltaisesti hommata itse itselleen kämpän ja tulot.

Jos harrastaa seksiä, pitää olla valmis elättämään vaimo ja lapset. 

Vierailija
32/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taloudellisesti järkeä tuossa. Parempi muuttaa vasta 28v ja suoraan omistusasuntoon.

Parempi kenelle?

Ei vanhemmilla ole elatusvelvollisuutta kakaran 18-vuotispäivästä lähtien. Rupee katteleen ittelles vuokrakortteeria ja töitä.

Mun vanhemmilla oli samat sävelet, eli lukion jälkeisen kesän loppuun asti oli elatus kotoa. Sanoivat hyvissä ajoin, että omakotitalon laittavat myyntiin heti mun lukion jälkeen ja ostavat itselleen kaksion. Muutto oli sitten elokuun lopussa, eli hyvissä ajoin piti etsiä itselle oma kämppä. 

Vierailija
33/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä oot siis äitis kanssa suhteessa. HYI

Miten sä nyt noin onnistuit päättelemään?

Vierailija
34/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä vihaa nuoria kohtaan. Omani ovat jo aikuisia ja heillä omat perheet. Ihanat muistot ajalta kun asuivat kotona. 

Vierailija
35/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki Espanjan, Italian jne peräkammaripojat inceleitä kaikki?

Vierailija
36/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu uhosi samaa ja oli kovin yllättynyt kun poika lähti 16v omilleen. Eihän hän tarkoittanut... Tarkoitti tai ei, uhosi kuitenkin. Poika ei jäänyt odottamaan sitä päivää kun tavarat odottaa pihalla.

Jäi jiertämään välejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän