Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö sinun koirasi lajityyppillistä elämää?

Vierailija
15.09.2026 |

Koira viettää ihmistyypillistä elämää ja se on sairasta. Eläinrääkkäystä. Koiran paikka ei ole ravintolan pöydässä ei edes ravintolassa. Ei hotellien lakanoissa. Ei kodin ruokapöydässä. Ei vaunuissa tai ostoskärryissä. Milloin eläinaktivistit puuttuu koirien sairaalloiseen elämään jonka ihminen sille aiheuttaa mm. lihavuutta, diabetestä, käytösongelmia, flegmaattisuutta jne. Koira ei ole hän. Koira on se.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu viettää. Koirani on jalostettu olemaan maatilan yleiskoira. On pihalla vapaana aamusta iltaan ja yöksi jää joko eläinsuojaan tai tulee minun perässäni sisään taloon, ihan saa itse päättää.

Lampaista luovuin kun edellisistä koirista aika jätti enkä ollut aikonut koiraa enää ottaa, mutta tämä tuli kodinvaihtajana "ongelmakoirana" ja täällä maaseudulla metsän keskellä sillä ei ole ilmennyt mitään ongelmia. Vahtii kanoja, metsästää pieniä jyrsijöitä ja ilmoittaa ilmoittamisen arvoisista havainnoistaan.

Olen myös kouluttanut siitä sienikoiran, niin on jotain vaihtelua ja mielekästä hommaa mukanani metsäretkillä.

Edellisessä kodissaan oli eroahdistunut, tuhosi paikkoja, piinasi naapureita ulinallaan ja pissasi sisälle. Täällä ei ole ollut alkuviikkojen jälkeen mitään tuollaista. Se tarvitsi tekemistä.

Vierailija
22/22 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap tarkemmin mikä on koiratyypillistä elämää? Olisi mielenkiintoista keskustella lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi