Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin koti homeessa, miten hoitaisit näkemiset?

Vierailija
15.09.2026 |

Lapsella kaveri, jonka koti ilmeisesti homeessa. Kaverisynttäreille vanhempi tullut heiltä välillä mukaan ja olen joutunut pesemään sohvasta päälliset hajun tarttuessa sohvaamme. Lapseni kävi ensimmäistä kertaa heillä leikkimässä 2h ajan ja haju tarttui vaatteisiin ja hiukset jouduttiin pestä kahdesti, koska lapseni haisi todella pahasti. 

Itse olen altistunut kouluaikoina ja työelämä, haistan homeen vahvasti ja saan oireita sekä voin huonosti. 

Olin yllättynyt, miten pahasti haju tarttui lyhyen vierailun jälkeen. En suoraan sanoen haluaisi viedä lastani sinne, mutta emme tunnu vanhempien kanssa niin hyvin että asian voisi ottaa puheeksi. Lisäksi kaveri on tärkeä pojalle. Kyllähän vanhemmat varmasti tajuaisi, jos ehdottaa leikkejä aina vaan ulkona. 

Tuntuu harmilliselle tilanne. Toivon vain asiallisia kommentteja. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte nähdä puistossa.

Vierailija
2/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvatko omk, kerrostalo jne 

Jos vuokralla niin mielestäni kynnys mainita asiasta on alhaisempi. 

Mutta jos omistusasunto ja vieläpä omakotitalo/paritalo ilman taloyhtiöitä, niin hankalampi siitä mennä sanomaan. 🙂‍

Vierailija
4/4 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut taas koko päivän suljettujen sälekaihtimien takana katsomassa Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan