NÄKIJÄ paikalla hetken aikaa!
Kommentit (12)
Mitä näet mulle rakkausasioihini ja työasiat kiinnostaa?
Olenko jo vihdoin löytänyt miehen joka on jäädäkseen? Kuinka pian pääsemme asumaan yhdessä?
Olen ruskeahiuksinen ja 32 vuotias nainen.
Olen 24-vuotias vaakanainen, vaalean ruskea tukka. Mitä näkyy minulle lähitulevaisuudessa? Tapaanko elämäni rakkauden pian? En ole vielä seurustellut vaikka miehiä on ollut useita.
Entä työ, näkyykö muutosta parempaan?
Tutustut uusiin ihmisiin, joista on inulle hyötyä työelämässäsi. Näen myös suhteen, joka tosin ei tule kestämään. Alle kolmikymmpisenä löydät kuitenkin miehen jonka kanssa vakiinnut.
Vierailija:
Olen 24-vuotias vaakanainen, vaalean ruskea tukka. Mitä näkyy minulle lähitulevaisuudessa? Tapaanko elämäni rakkauden pian? En ole vielä seurustellut vaikka miehiä on ollut useita.Entä työ, näkyykö muutosta parempaan?
Kannattaako minun jäädä tähän suhteeseen? Lähtemisestä tekee vaikeaa sen, että mies ensirakkauteni ja rakastan häntä kuitenkin vaikka minulla onkin paha olla. Jos eroamme, löydänkö uutta miestä rinnalleni? Myös mahdollinen yksinäisyys saa jäämään, koska en yksinkään halua olla.
Kumman työn mukaan asuinpaikkamme määräytyy ja teemmekö oikean ratkaisun?
t. kahden pojan äiti
ja hän rakastaa minua mutta emmin vielä koska hän on 9 vuotta nuorempi. Hän tykkää lapsista ja äidistä ja matkustaa Suomen halki nähdäkseen meidät. Miksi minä emmin? Päädynkö rakastamaan häntä?
Mitä näät äidistäni ja meidän väleistä? Entä parisuhde? Työt? Lapsilukumäärä? Isäni tulevaisuus?
Kiitos jos jaksat vastata ja oikein aurinkoista kesää!!!
T: Takkutukka