Uteliaat lääkärit ja hoitajat katsoivat kollegansa tietoja - tuomio uhkaa
"Oikeudenkäynti liittyy tapaukseen, jossa hyvinvointialueella työskennellyt henkilö oli ollut suunnitellussa leikkauksessa Oulun yliopistollisessa sairaalassa vuonna 2023. Leikkauksessa tapahtui virhe ja hätätilanne."
Tää on niin oululaista kuin olla ja voi 🤮
Kommentit (5)
Tilasin omat loki tiedot, olen siis ihan tavall. eläkeläinen. Ei perussairauksia, kävin vuodenvaihteessa eräässä tutkimuksessa. Ja kyllä oli ihme: miten joitain kiinnostaa minun tiedot. KÄyntejä oli kymmeniä. Ihan outoja ja outoon aikaan. Tilatkaa ja hämmastykää.
No tuskin tavallinen eläkeläinen niin kiinnostava on. Siellä on avattu labrassa, röntgenissä, sihteerit avanneet yms. Tuleehan niitä avauksia yhdestä käynnistä.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin tavallinen eläkeläinen niin kiinnostava on. Siellä on avattu labrassa, röntgenissä, sihteerit avanneet yms. Tuleehan niitä avauksia yhdestä käynnistä.
Kuule jos kyseessä on pieni paikkakunta niin kyllä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä järkyttävä uutinen!
Kuinka kukaan voi edes kuvitella, etteikö tuosta jäisi kiinni.
Tämähän oli paljastunut siten että uhri oli huomannut, että häneen suhtaudutaan töissä (OYS:ssa) erikoisesti. Joku oli lopulta tullut sanomaankin päin naamaa että "mä ja koko talo tiedetään sun asiat". Lopulta tilasi lokitiedot ja pam.
Tää on kyllä järkyttävä uutinen!
Kuinka kukaan voi edes kuvitella, etteikö tuosta jäisi kiinni.