Hunajaa
Ostin hunajaa pitkästä aikaa ja puuroon olisi tarkoitus lisätä makua tuomaan ja jogurttiin myös. Viilissäkin olen joskus käyttänyt. Onhan sitä muitakin, mihin hunajaa käytetään.
Miten muilla on hunajan käytössä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ostaakin, talvella on sitten hunajan hinnat korkeat. Ostin jo yhden isomman purkin. Viilin päälle laitan lusikallisen, maustamattomaan jogurttiin, puolukoihin, teehen, makeuttamattomaan mehuun, joihinkin leivonnaisiin osan makeutan hunajalla. Olen migreenikko ja kun kohtaus on tulossa minulle tulee hurja makean himo. Silloin hunajapurkille ison lusikan kanssa.
Silloin ei tarvitse luultavasti puuroon suolaa laittaa, kun hunajaa laittaa ja se korvaisi suolan käytön.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ostaakin, talvella on sitten hunajan hinnat korkeat. Ostin jo yhden isomman purkin. Viilin päälle laitan lusikallisen, maustamattomaan jogurttiin, puolukoihin, teehen, makeuttamattomaan mehuun, joihinkin leivonnaisiin osan makeutan hunajalla. Olen migreenikko ja kun kohtaus on tulossa minulle tulee hurja makean himo. Silloin hunajapurkille ison lusikan kanssa.
Hunaja maksaa saman verran ympäri vuoden.