Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttoaineen hinta on noussut jälleen pilviin, eikä helpotusta ole näkyvissä

Vierailija
13.09.2026 |

Missä euron bensa? Tai diesel?

Polttoaineen ja erityisesti dieselin hinnat ovat nousseet elokuun lopun ja syyskuun alun aikana sen verran, että moni on saattanut hieraista silmiään bensa-asemien hintatolppia katsoessaan. 

Esimerkiksi dieselin litrahinta on joillain asemilla kohonnut jo 2,5 euroon litralta. 40 litran tankkauskäynti kustantaisi tällä hinnalla 100 euroa.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,vuonna -22 kesälomalla 95 maksoi reilu 2,50.Palkat on noussut ,joten eiköhän tästäkin päästä yli.

Mun palkka on noussut 36snt / tunti vuodesta 2022. Ja jos oikein kovasti muistelet, niin varmaan muistat että tuo oli se r*ssän hyökkäysvuosi Ukrainaan. Ne hinnat raketoi heti sodan alettua ja loppuvuodesta olivat jo tippuneet palaten sinne 1,70e luokkaan. Nyt ne hinnat on pikkuhiljaa koko ajan nousseet, kyse ei ole mistään äkillisestä raketoinnista, vaan systemaattisesta noususta. Nousua on huomattavan paljon enemmän, kuin mun palkankorotus. Varmasti minäkin pääsen tästä yli, mutta jotain joudun kyllä karsimaan. Polttoaine ja autoilu se ei ole, koska autolla on pakko ajaa julkisen liikenteen puuttuessa TÄYSIN minun asuinalueelta.

Vierailija
102/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bab el-Mandeb on Hormuzin lisäksi sulki ja pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa *****! Ei me mitään luvattu!

T:  persut

Lupasitte. 

Ei. Ei myöskään luvattu että "köyhiltä ei leikata". Eikä ole luvattu vähentää mahanmuuttoakaan.

Mitään ei olla luvattu. 

Mutta se luvattiin että työläisten etuja ja oikeuksia leikataan...

Vierailija
104/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko pen sa on halpaa? 

Toi on hauska kun sana pen sa ilman väliviivaa on tässä lähiaikoina tullut kielletyksi sanaksi ja ei mee kommentti läpi. Mikäköhän syynä? Joku persun poika on itkenyt ylläpidolle että kiusataan?

Vierailija
105/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,vuonna -22 kesälomalla 95 maksoi reilu 2,50.Palkat on noussut ,joten eiköhän tästäkin päästä yli.

Mun palkka on noussut 36snt / tunti vuodesta 2022. Ja jos oikein kovasti muistelet, niin varmaan muistat että tuo oli se r*ssän hyökkäysvuosi Ukrainaan. Ne hinnat raketoi heti sodan alettua ja loppuvuodesta olivat jo tippuneet palaten sinne 1,70e luokkaan. Nyt ne hinnat on pikkuhiljaa koko ajan nousseet, kyse ei ole mistään äkillisestä raketoinnista, vaan systemaattisesta noususta. Nousua on huomattavan paljon enemmän, kuin mun palkankorotus. Varmasti minäkin pääsen tästä yli, mutta jotain joudun kyllä karsimaan. Polttoaine ja autoilu se ei ole, koska autolla on pakko ajaa julkisen liikenteen puuttuessa TÄYSIN minun asuinalueelta.

Muistan. Nyt usa hyökkäs iraniin ja bensa nousi. On mun palkkani myös noussut ja saan vähennykset verotuksessa työmatkoista,joten ei vielä ihmeemmin haittaa.

Vierailija
106/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikolliset polttoaineen jakelun kartellit nostivat katteitaan taas valtavasti

ja sitä ennen maksetut trollit kehottivat poistamaan vähäisiäkin kilpailijoita vetoamalla näiden venäläisyyteen ja monet uskovat näitä trolleja joille on maksettu hyvin valehtelusta

mitä vähemmän kilpailua on Suomessa sitä korkeammat katteet ovat

ja sama on sähköyhtiöillä rikolliset kartellit nostavat hintojaan aina kun haluavat

rikas rahastava eliitti tuhosi suomalaisten ostovoiman ja talouden ahneudella 2020-2026 ja jos eliittiä ei ajeta alas suomalaiset tuhoutuvat köyhyyteen

Vierailija
107/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallalailla se bensa letkusta tankkiin kulkeutui tänään kuin ennenkin,ja matka jatkuu.

Vierailija
108/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rikolliset polttoaineen jakelun kartellit nostivat katteitaan taas valtavasti

ja sitä ennen maksetut trollit kehottivat poistamaan vähäisiäkin kilpailijoita vetoamalla näiden venäläisyyteen ja monet uskovat näitä trolleja joille on maksettu hyvin valehtelusta

mitä vähemmän kilpailua on Suomessa sitä korkeammat katteet ovat

ja sama on sähköyhtiöillä rikolliset kartellit nostavat hintojaan aina kun haluavat

rikas rahastava eliitti tuhosi suomalaisten ostovoiman ja talouden ahneudella 2020-2026 ja jos eliittiä ei ajeta alas suomalaiset tuhoutuvat köyhyyteen

TB asemat loppui niin samalla hintataso nousi aika reilusti meidän paikkakunnalla.

Vierailija
109/110 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sitä saa??

Vierailija
110/110 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole luvannut euron bensaa 🙄 lopettakaa jo se somefiktio…

https://www.instagram.com/reel/CxvqNEoNi_j/?hl=fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä