Onko miehellä ollut joskus penisrengas, kun olette nussineet,
Mies käytti penisrengasta, Kalu oli kivikova ja hän pystyi panemaan 15 minuuttia.
Kommentit (22)
Eilen mies halusi antaa minulle kunnolla kalua. Penisrengaan avulla hän pystyi panemaan pitään ja rajusti.. Panemisen aikana sain kaksi orgasmia. Pilluni on vieläkin arka.
N 48v
Miehen erektiokyky on vanhemmiten heikentynyt, mutta penisrenkaan avulla hän pystyy vielä panemaan. Haluamme vielä naida.
N 65v
Kyselyn tulos vahvistaa sen että palstalla ei nuoret viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Mihin nuori mies penisrengasta tarvitsee ?
Melkein aina. Mieheni on 78-vuotias. Panemme kerran viikossa.
N 75v
Vierailija kirjoitti:
Eilen mies halusi antaa minulle kunnolla kalua. Penisrengaan avulla hän pystyi panemaan pitään ja rajusti.. Panemisen aikana sain kaksi orgasmia. Pilluni on vieläkin arka.
N 48v
Miksi se arka on, kuivanako survoi?
Seisokin takia en tarvitse mutta joskus olen kokeillut. Kestävyys kyllä paranee mutta oma orgasmi tuntuu jäävän osittain "piippuun" jos laukeaa rengas paikallaan
Käytän rengasta, aika säännöllisesti. Jaksaa painaa pidempään. Orkku on heikompi
Olen alkanut käyttämään penisrengasta, että pystyn panemaan pitempään. Vaimo tykkää saada kovaa ja kauan. Oma laukeamiseni ei ole tunnu enää niin hyvältä kuin nuorempana,
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöpö. Kun renkaan laittaaa kovastikkin seisovaan kankeen, se paisuttaa vielä kaikki verisuonetkin turvoksiin. Kokeileppa itsekkin dissaamisen sijaan, saat nakkiisi sentin lisää halkaisijaa ja naisesi voi jopa alkaa nauttimaan yhdynnästä kanssasi.. 🤭
Sain kaluni vaimolle sisään ja pari kertaa työnnettyä, niin kaluni lerpahti. Kun minulla on penisrengas, niin pystyn panemaa jopa 15 minuuttia. Vaimo nauttii.
M 56v
Suurin osa vastauksista on samalta. :D
Sehän on niinkuin hevosen valjastaminen , luikki ja länget , vai miten se oli. Onko hevosmiehiä ?
Vierailija kirjoitti:
Käytän rengasta, aika säännöllisesti. Jaksaa painaa pidempään. Orkku on heikompi
Minusta se puristus päinvastoin pidentää kestävyyttä ja voimistaa orgasmia.
Oletteko muuten huomanneet että esim alastonsuomessa yms. sivuilla homomiehillä on kuvissa huomattavan usein kaiken maailman rengasviritelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet että esim alastonsuomessa yms. sivuilla homomiehillä on kuvissa huomattavan usein kaiken maailman rengasviritelmiä?
Itse laitan usein kaksi. Toinen isompi kassien ja kullin yli. Toinen pienempi pelkästään kullinvarteen.
Sulla se on vanha sonni nenässäs rengas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöpö. Kun renkaan laittaaa kovastikkin seisovaan kankeen, se paisuttaa vielä kaikki verisuonetkin turvoksiin. Kokeileppa itsekkin dissaamisen sijaan, saat nakkiisi sentin lisää halkaisijaa ja naisesi voi jopa alkaa nauttimaan yhdynnästä kanssasi.. 🤭
Mulla kokemusta tästä. Kalusta tuli niin kova, että paneminen tuntui oikeasti ikävältä ja oli pakko pyytää miestä ottamaan rengas pois. Hänellä oli keskivertoa kovempi ja paksumpi kalu jo muutenkin.
N37
Sormustinta meillä käytettään.