Mikä lienee syynä, kun nainen elää sinkkuna koko nuoruutensa?
Tunnen erään naisen, joka on jo lähes 40-vuotias. Hän on käsittääkseni elänyt sinkkuna koko nuoruutensa.
Kaunis, fiksu ja viisas nainen.
Onko se sitä naisten nirsoilua, jos ei kukaan kelpaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nirsoilla toki voi, mutta on hyvä muistaa, että ei se seksi enää ole samanlaista sitten vanhana, mitä se olisi ollut nuorempana.
Eihän se, että ei ole parisuhteessa määritä sitä etteikö olisi mahdollisuus seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Nirsoilla toki voi, mutta on hyvä muistaa, että ei se seksi enää ole samanlaista sitten vanhana, mitä se olisi ollut nuorempana.
Olen eri mieltä. Vaihdevuosien jälkeinen vapaus vasta rietasta ja ihanaa onkin.
Nuorena luottamuspula, kokemattomuus, menkat, ehkäisy yms aiheuttivat usein ongelmia. Silti luulin silloin eläväni seksielämäni
kuuminta huumaa. Vähänpä tiesin.
Monet pojat tai nuoret miehet kiinnostuivat minusta ulkonäköni takia ja olisivat kiihkeästi halunneet seksiä, mutta minä halusin löytää minulle sopivan ihmisen, joka näkee minut ihmisenä ja rakastaa minua.
Odottaa sitä oikeaa, eikä tyydy itselleen huonoihin vaihtoehtoihin. Ihan normaalia.
Miksi pilata elämänsä jonkin tyhmän "möllin" vuoksi? M67
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi silti olla.
Haluaa olla sinkkuna. Ei siihen mitään syytä tarvitse. Fiksu nainen. Olisinpa itsekin nuorena tajunnut pysyä sinkkuna.