Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko vastuuttomia tuhlareita, jos teemme tilanteessamme lomamatkan?

Vierailija
29.05.2007 |

Olen opiskelija ja mies on keskituloinen, mutta vuoden vaihteen jälkeen työttömyysuhan alainen. Meillä on yksi lapsi. Olemme saaneet säästöön 40 000 euroa silloin, kun minäkin oli työssä. Säästöt on tarkoitettu asuntohaaveemme toteuttamiseen joskus tulevaisuudessa, jolloin olen valmistunut ja molemmilla on toivottavasti töitä. Tekisi kuitenkin mieli käyttää säästöistä noin 1000 euroa kesälomamatkaan, sillä kulunut talvi ja kevät ovat olleet todella stressaavia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan oikeesti ymmärrä, että joku tosissaan kyselee täältä, onko kelvoton äiti tai vastuuton tuhlari tms.

Se on teidän rahaa ja teette sillä mitä lystää, muiden mielipiteellä ei ole hevonperseenkään merkitystä.

Vierailija
2/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastuuttomia olisitte, mutta omilla rahoillanne saatte tehdä ihan mitä haluatte. Ei kaikkien ole pakko omistusasunnossa edes asua, eikä se tuhat euroa tuossa olisi mikään ratkaiseva summa kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseletkö nyt ihan tosissasi?

Vierailija
4/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mä oon ollu kotona jo 6 vuotta, asuntolainaa on vielä muutama vuosi. voisimme olla järkeviä ja laittaa kaikki ylimääräinen että saataisiin asuntolaina pian pois. tai sitten voidaan " harrastaa" matkailua. käydään pari krt vuodessa ulkomailla. säästetään mieluusti kaikessa arjessa ja käytetään rahat matkailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän