Te joiden toimeentulo on riippuvainen miehenne rahoista
Osaatteko kyseenalaistaa miehenne ammattitaidon? Tyttöystävä valittaa jatkuvasti kollegasta joka vaativalla alalla, ei suoriudu töistään, ei tee tippaakaan ylimääräistä ja pelkästään virheitä, joita muut sitten korjailevat ylitöinä. On vaaraksi itselleen ja muille.
Kuitenkin kotona hänellä on muija ja kakarat elätettävänä ja asuntolaina yksin maksettavana, eli monen muunkin ihmisen toimeentulo on hänestä riippuvainen. Varmaankin siellä kotonakin joku muu hoitaa kaiken, jos työnjako on se että toinen sitten maksaa kaiken. Eikä muijalla harmainta aavistusta miehensä osaamattomuudesta.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ollut viimeiset 12 vuotta meidän perheen elättäjä. Mä hoidan kaikki kotityöt. Mä tiedän, että mun mies on hyvä työssään. Me ei asuta Suomessa ja hänen työsuhteensa on at will, eli hän voi lähteä töistään koska vaan ilman irtisanomisaikaa ja työnantaja voi samoin antaa hänelle kenkää koska vaan. Silti hänet on pidetty erittäin hyväpalkkaisessa työssä ja hän on edennyt urallaan. Tuskin näin olisi käynyt, jos hän ei olisi hyvä siinä mitä tekee.
Se on oikein jos mällitarpeiden tekijä on se joka elättää, eikä joku viaton harjoittelija, joka ei sinusta hyödy mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En osaa eikä ole tullut mielenkään. Emme me kotona töistä puhu, joten voihan tuo olla ihan minkälainen uuno tahansa.
Tämä. Aika vaikea huomata eikä sillä väliäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset suhteet toimivat kaikkein parhaiten. Köyhä nainen nostaa elintasoaan ja tyhmä mies pääsee pätemään.
Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Miehet tienaavat tekemällä töitä ja naiset myyvät itseään heille.
Mun mies on ollut viimeiset 12 vuotta meidän perheen elättäjä. Mä hoidan kaikki kotityöt. Mä tiedän, että mun mies on hyvä työssään. Me ei asuta Suomessa ja hänen työsuhteensa on at will, eli hän voi lähteä töistään koska vaan ilman irtisanomisaikaa ja työnantaja voi samoin antaa hänelle kenkää koska vaan. Silti hänet on pidetty erittäin hyväpalkkaisessa työssä ja hän on edennyt urallaan. Tuskin näin olisi käynyt, jos hän ei olisi hyvä siinä mitä tekee.