Ällöttävä ilmaus jostain ruumiinosasta?
Itse luin joskus haastattelun, jossa haastateltava nimitti jalkoja "pierukepeiksi". Yäk mikä ilmaus.
Kommentit (74)
Nonii muija pierukepit auki nii lätkötettään pissivehkeitä yhteen!
Tissit.
Sanalla naiset asettavat itsensä lehmän asemaan.
Miksi niitä ei kutsuta rinnoiksi mikä on paljon kauniimpi nimitys?
Vierailija kirjoitti:
Tissit.
Rinnat on hieman sellainen steriili joka lukee jossain biologian kirjassa. Tietenkin käyttö kontekstista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Rönttönen. Tiedätte kyllä mistä.
Minusta se on jotenkin niin osuva koska sehän nyt vaan näyttää rönttöseltä. Tosin rönttönen onkin sitten vähän, ei nyt ehkä ällö syötävä mutta ainahan siitä naisen alapää mieleen tulee.
Joskus käynyt mielessä että mistä lie idea ja malli haettu..
Kuvottava ilmaus sp-elinten edessä roikkuvasta mahasta (yksi iso 23-v samaa alaa opiskellut nainen sanoi omastaan:) etutasku/ etureppu. Siis sellanen kengurun pussi, joka roikkuu löysänä puolivälissä polvia...yöööök
No siis tämä on ihan virallinen nimi, mutta sana emätin on kyllä jotain niin ällöä ja rumaa. Siis sanottunakin tekee jotenkin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
No siis tämä on ihan virallinen nimi, mutta sana emätin on kyllä jotain niin ällöä ja rumaa. Siis sanottunakin tekee jotenkin pahaa.
Jossain päin muuten suuta sanottiin sanalla "emätti". Tuskin enää missään. Vai onko käytössä?
Ällöttävintä mitä olen kuullut on naisten puhe nega-mielessä muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tissit.
Utareiksi kai niitä lehmällä kutsutaan eikä tisseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi limalompakko on olemassa 👛💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi limalompakko on olemassa 👛💦
Ja limasuoli 🤢
Ei peniskään kuulosta houkuttelevalta, jos mies itse sanoo sitä lörtsyksi...